Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00038094/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w Opolu” w zakresie CZĘŚĆ III „..ul. Krapkowicka...” – usługa Inżyniera Kontraktu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umopole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w Opolu” w zakresie CZĘŚĆ III „..ul. Krapkowicka...” – usługa Inżyniera Kontraktu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b42a11e3-9641-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004579/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w Opolu” w zakresie: Części III - usługa Inżyniera kontraktu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.10.2023.P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem przedmiotowego zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami dotyczącymi rozbudowy drogi publicznej ul. Krapkowickiej w rejonie skrzyżowania z linią kolejową.
Nazwa zamówienia: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w Opolu” w zakresie CZĘŚĆ III: „Rozbudowa drogi publicznej – ul. Krapkowickiej w rejonie skrzyżowania z linią kolejową” – usługa Inżyniera Kontraktu.
1. Zakres zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu, nadzoru inwestorskiego:
1.1. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami występujących branż (m.in. drogowej, mostowej, elektroenergetycznej, sanitarnej, gazowej, teletechnicznej, robót dot. wycinki zieleni),
1.2. koordynacja robót budowlano-montażowych na zadaniu inwestycyjnym,
1.3. dokonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych zadania – Inżynier Kontraktu ponosi odpowiedzialność z tytułu prawidłowego rozliczenia wykonanych robót na zadaniu,
1.4. przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych danych do złożenia wniosku o płatność w części sprawozdawczej związanej z postępem robót, zaistnieniem ryzyk związanych z realizacją Projektu, itp.,
1.5. dokonywanie sprawozdawczości związanej z realizacją projektu poprzez sporządzanie raportów (początkowego, miesięcznych, kwartalnych, końcowych - dotyczących zakresu rzeczowego i finansowego) oraz opracowywanie wniosków o płatność w części sprawozdawczej (kwartalnych, rocznych, końcowego),
1.6. wykonywanie badań sprawdzających,
1.7. wszystkie prace należy prowadzić w koordynacji i współpracy z PKP PLK S.A. realizującej przebudowę wiaduktu kolejowego nad ul. Krapkowicką.
Dokumentacja techniczna robót objętych nadzorem została opracowana przez biuro projektowe MOSTOPOL Sp. z o.o., ul. Jagiełły 39, 45-920 Opole. Dokumentacja techniczna dotycząca zadania została zawarta pod linkiem:
https://mzd.opole.pl/wpcontent/uploads/zamowienia_publiczne/2022/Dokumentacja-do-przetargu-ul-Krapkowicka.7z
Uwaga: zadanie CZĘŚĆ III: „Rozbudowa drogi publicznej – ul. Krapkowickiej w rejonie skrzyżowania z linią kolejową”, którego dotyczy nadzór, dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zakres rzeczowy dotyczący robót budowlanych obejmuje wykonanie m. in.:
• wycinkę kolidujących drzew i krzewów oraz zabezpieczenie drzew na czas budowy,
• budowę murów oporowych,
• rozbudowę drogi powiatowej,
• przebudowę skrzyżowania z ul. Dworską,
• przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
• budowę chodnika,
• budowę ścieżki rowerowej,
• budowę oświetlenia drogowego,
• przebudowę kolizji sieci nN i SN,
• budowę kanalizacji deszczowej oraz przepompowni,
• budowy zasilania przepompowni,
• budowę kanału technologicznego,
• przebudowę wodociągu,
• przebudowę gazociągu,
• wprowadzenie docelowej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekocentrum Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107869
7.3.3) Ulica: Budziszyńska 35/1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-434
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKOCENTRUM - WROCŁAWSKI OŚRODEK USŁUG EKOLOGICZNYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"EKOCENTRUM - WROCŁAWSKI OŚRODEK USŁUG EKOLOGICZNYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem" - edycja III.
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- D/20/2024/A Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu
- TP.D.ZDL.26.24 Zakup wraz z dostawą strzykawko-probówek wraz z akcesoriami systemu zamkniętego pobierania krwi
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn: Budowa nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Celnej w Nowym Tomyślu.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy oczyszczalni ścieków w Tymbarku
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa obwodnic Podłęża i Niepołomic w nowym przebiegu DW 964 (stanowiących połączenie Niepołomickiej Stefy Inwestycyjnej z siecią dróg międzynarodowych) (...)
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.