eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów



Ogłoszenie z dnia 2022-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890722089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748162800

1.5.8.) Numer faksu: 748162850

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zabkowice-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-zabkowicki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ca43356-a904-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039645/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pocztowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.powiat-zabkowicki.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal .
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: Formularz do komunikacji dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: inwestycje@zabkowice-powiat.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku i Formularz do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku i Formularz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WBKZP.272.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
1) Przesyłki listowe o gabarycie A i B o wadze do 2000g:
a. zwykłe ekonomiczne – przesyłki listowe nierejestrowane nie będące przesyłkami o najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
b. Zwykłe priorytetowe – przesyłki listowe nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
c. polecone ekonomiczne – przesyłki listowe rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
d. polecone priorytetowe – przesyłki listowe rejestrowane najszybciej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
e. polecone ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (zpo) – przesyłki listowe rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem przyjęcia i doręczenia za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym,
f. polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (zpo) – przesyłki listowe rejestrowane, najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem przyjęcia i doręczenia za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym
Przesyłki o gabarycie A, to przesyłki listowe o wymiarach:
 minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm,
 maksymalne wymiary nie mogą przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm;
Przesyłki o gabarycie B, to przesyłki listowe o wymiarach:
 minimalnym, gdy choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm,
 maksymalny gdy suma długości, szerokości i wysokości nie przekracza 900 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm.
2) Paczki pocztowe krajowe o gabarycie A i B o wadze do 10 kg:
a. ekonomiczne – rejestrowane nie będące przesyłkami o najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
b. Priorytetowe – rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
Paczki pocztowe o gabarycie A, to paczki o wymiarach:
 minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x140 mm,
 maksymalne żadne z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm lub szerokości 500mm i wysokości 300 mm;
Paczki pocztowe o gabarycie B, to paczki o wymiarach:
 minimum, jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm,
 maksymalny, gdy suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm
2. Szacunkowe zestawienie rodzaju i ilości przesyłek przewidywanych do nadania przez Zamawiającego w ciągu trwania umowy zawiera formularz cenowy . Zamawiający zastrzega, że podane ilości przesyłek mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości i rodzaje przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w zestawieniu.
3. Wykonawca będzie doręczał przesyłki listowe zaliczone do powszechnych usług pocztowych
z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanych
w rozporządzeniach wykonawczych do ustawy Prawo pocztowe, tj. rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 poz. 1026).
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dniu podpisania umowy z Zamawiającym dysponował punktem pocztowym w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego, czynną w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śl.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przesyłek i zwrotu przesyłek do siedziby Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śl. ul. H. Sienkiewicza 11 codziennie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Wykonawca wyznaczy punkt świadczący usługi pocztowe w zakresie przyjmowania przesyłek pocztowych od Zamawiającego. W przypadku gdy punkt obsługujący Zamawiającego będzie zlokalizowany w odległości do 300 m od siedziby Zamawiającego, Zamawiający będzie dostarczał we własnym zakresie i na koszt własny przesyłki pocztowe przeznaczone do nadania. Przesyłki będą dostarczane codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku do godz. 15:00. Punkt pocztowy powinien być wyposażony w telefon (stacjonarny lub komórkowy) oraz umożliwiać obsługę pracowników Zamawiającego w pomieszczeniu znajdującym się wewnątrz budynku. Wykonawca zapewni w punkcie obsługę pracowników Zamawiającego "poza kolejnością" przez co należy rozumieć przyjęcie od nich przesyłek pocztowych w następnej kolejności po osobie obsługiwanej w czasie ich przybycia do placówki.
7. W przypadku gdy punkt świadczący usługi pocztowe dla Zamawiającego zlokalizowany będzie w odległości powyżej 300 m od siedziby Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek z biura podawczego Zamawiającego przy ul. H. Sienkiewicza 11 w Ząbkowicach Śląskich, pokój 110 w godzinach od 14:00 do godz.15:00.
8. W przypadku określonym w pkt.8 odbiór przesyłek wychodzących będzie dokonywać upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia wraz z dokumentem tożsamości.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadania przesyłek pilnych przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego w placówce nadawczej Wykonawcy w miejscowości Zamawiającego w innych godzinach.
10. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego potwierdzone przez adresata zwrotne potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki. Doręczone potwierdzenie winno zawierać czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy. W przypadku nieobecności adresata przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 dni, licząc od dnia następnego w dniu pozostawienia zawiadomienia u adresata. W przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia, o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 7 dni od pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru przesyłka jest niezwłocznie zwracana Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.
11. Zamawiający wymaga aby przesyłki rejestrowane zawierające pisma urzędowe (w trybie postepowania administracyjnego, cywilnego, podatkowego, egzekucyjnego) potwierdzenie nadania tych przesyłek miało moc dokumentu urzędowego. Zamawiający przy tych przesyłkach będzie korzystał z własnych wzorów druków „potwierdzenia odbioru”.
12. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich nadania bądź odbioru od Zamawiającego.
13. Przesyłki pocztowe i paczki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą.
14. Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek listowych i paczek, krajowych oraz zagranicznych.
15. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie realizacji zamówienia przed dostępem osób nieupoważnionych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ).
16. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych przy wykonywaniu zamówienia.
17. Wykonawca zobowiązany jest do pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych i paczek w trakcie świadczenia usług.
18. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek listowych do nadania w sposób uporządkowany według kategorii rodzajowej, wagowej i ilościowej. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazów. Przesyłki nie rejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowego wg. kategorii wagowych sporządzonego przez Zamawiającego. Wykazy będą sporządzane w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzania wykazu i zestawienia przyjmowanych przesyłek.
19. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacji jednoznacznie identyfikujących adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytetowa, za zwrotnym poleceniem odbioru, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki.
20. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swoich opakowań przesyłek pocztowych, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy.
21. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wszelkich oznaczeń przesyłek, a w szczególności rejestrowanych i priorytetowych.
22. Nie wyszczególnione przez Zamawiającego w formularzu cenowym rodzaje przesyłek, będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy, który zostanie przez Wykonawcę dostarczony w dniu podpisania. oraz najpóźniej na dzień jego wprowadzenia w trakcie trwania umowy.
23. Zasady przygotowania przez Zamawiającego paczek do wysyłki, jak przy przesyłkach listowych.
24. Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie.
szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został opisanych w specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-01 do 2026-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041) oraz posiadają aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji elektronicznej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dysponowanie co najmniej jedną placówką pocztową w każdej gminie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Placówki są oznakowane w sposób widoczny „szyldem” zawierającym nazwę lub logo jednoznacznie wskazujące Wykonawcę. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie o posiadaniu placówek pocztowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (teks jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ - załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, uprawniający do wykonywania działalności pocztowej.
2) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu placówek pocztowych w każdej gminie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa ofertę na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ - załącznik nr 4 do SWZ;
2) formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ;
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów
dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje o treści zawieranej umowy oraz możliwości jej zmiany zostały określone w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.