eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Głubczycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Głubczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głubczycki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 405 36 60

1.5.8.) Numer faksu: 77 485 65 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.stupinska@powiatglubczycki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Głubczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-877914d3-79df-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016398/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Głubczycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028711/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projekt obejmuje remont, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń wewnątrz budynku w ramach adaptacji poddasza na cele użytkowe w budynku Starostwa Powiatowego w Głubczycach. Rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji nie wprowadzają zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenu, wymagających wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
W zakresie zmian w częściach zewnętrznych obiektu przewidziano następujące elementy:
- wykonanie dodatkowego wejścia do projektowanego wewnętrznego wiatrołapu projektowanego dźwigu osobowego - elewacja północna, wejście z poziomu terenu przylegającego parkingu
- powiększenie istniejącego północnego wejścia do klatki schodowej do szer. 120 cm w świetle otwartych drzwi - spełnienie wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej (szerokość ewakuacji i napowietrzanie klatki schodowej)
- montaż na dachu płaskim elementów wyposażenia instalacyjnego: dodatkowe kominy wentylacyjne, wyrzutnie, komin spalinowy projektowanej kotłowni gazowej, ogniwa fotowoltaiczne oraz elementów budowlanych: nadszybie dźwigu osobowego, okna i wyłaz do dachów płaskich, klapa oddymiająca klatkę schodową - elementy instalowane na dachu nie mają wpływu na odbiór obiektu, ponieważ są niewidoczne z terenu i obiektów sąsiadujących.
W zakresie zmian w częściach wewnętrznych obiektu przewidziano następujące elementy:
Powierzchnia istniejąca ulegnie zmianie po wykonaniu projektowanych robót budowlanych w zakresie poddasza - w wyniku nowych podziałów pomieszczeń. Zmieni się jedynie sposób użytkowania części pomieszczeń.
- piwnice: 280,17 m2
- parter: 549,36 m2
- piętro pierwsze: 429,82 m2
- piętro drugie: 325,88 m2
- poddasze: 313,69 m2 po przebudowie i zmianie sposobu użytkowania, obecnie: 344,75 m2 (zmniejszenie z powodu większej ilości ścian działowych oraz obudowaniu drewnianych elementów konstrukcji dachowej)
Razem: 1898,92 m2
W ramach zadania należy wykonać:
a) branża architektoniczno - budowlana
- wykonanie robót rozbiórkowych wg schematu wyburzeń - wywóz i utylizacja odpadów
- przebudowę wskazanych pomieszczeń poddasza
- budowę nowego, wewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem dźwigu osobowego
- budowę nowych stropów żelbetowych w pomieszczeniach wskazanych w projekcie
- przebudowę wskazanych otworów drzwiowych z zabudową podciągów i nadproży
- wydzielenie pożarowe klatki schodowej wraz z jej oddymianiem
- kompleksowy remont kondygnacji piwnicznej z adaptacją na funkcje magazynowe i archiwalne
- odkopanie odcinkowe i wykonanie izolacji zewnętrznej północno - zachodniego narożnika budynku
- wymiana całej nawierzchni asfaltowej parkingu wewnętrznego
- wykonanie zaprojektowanych ścian, ścianek działowych murowanych i lekkich oraz sufitów podwieszanych
- dostaw i montaż stolarki budowlanej zgodnie z zestawieniem
- konserwacja i renowacja zabytkowych drzwi zewnętrznych
- wykonanie robót konstrukcyjnych związanych z przebudową poddasza: podciągi, stolarka dachowa, przebudowa wskazanych elementów konstrukcji dachowej
- wykonanie robót wykończeniowych: płytkowanie, malowanie, układanie wykładzin, renowacja i konserwacja wykładzin i parkietów istniejących, wykonanie lamperii mozaikowych,
b) branża instalacji sanitarnych
- kompleksowe wykonanie projektowanej kotłowni gazowej na poddaszu obiektu
- demontaż całego istniejącego układu centralnego ogrzewania
- wykonanie nowego rurarzu układu centralnego ogrzewania wraz z dostawą i montażem grzejników
- wymiana przyłącza wodociągowego częściowo w wykopie, a częściowo przewiertem w pasie drogi gminnej
- demontaż całego istniejącego układu instalacji wodnej
- wykonanie nowej instalacji wody bytowej oraz wody do gaszenia pożaru wraz z hydrofornią
- montaż i badania hydrantów wewnętrznych
- dostawa i montaż całego wyposażenia białego montażu zgodnie z projektem
- kompleksowe wykonanie nowego układu kanalizacji ściekowej
- dostawa i montaż kompletnego centralnego układu klimatyzacji wskazanych w projekcie pomieszczeń oraz układu klimatyzacji serwerowni
- dostawa i montaż kompletnych systemów wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła dla wskazanych części budynku oraz wentylacji wywiewnych
- dostawa i montaż dodatkowych przewodów wentylacji grawitacyjnej
- wykonanie wszystkich wymaganych prób, regulacji i sprawdzeń dla w/w instalacji
c) branża instalacji elektrycznych
- dostawa wszystkich nowych rozdzielni kondygnacyjnych oraz rozdzielni głównej
- wykonanie od podstaw instalacji gniazd wtykowych
- wykonanie od podstaw instalacji oświetleniowej podstawowej, awaryjnej i kierunkowej
- wykonanie systemu CCTV
- wykonanie sieci strukturalnej w całym obiekcie
- rozbudowa instalacji odgromowej dla nowych elementów montowanych na dachu
- wykonanie instalacji oddymiania i napowietrzania wydzielonej pożarowo klatki schodowej, ewakuacyjnej
- dostawa i montaż instalacji PV na dachu budynku
- dostawa, montaż i uruchomienie systemu kolejkowego wydziału komunikacji
- wykonanie wszystkich wymaganych prób, regulacji i sprawdzeń dla w/w instalacji
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia mebli z możliwością ewentualnego dostępu do dokumentów stanowiących ich zawartość oraz do zabezpieczenia sprzętu znajdującego się w budynku Starostwa Powiatowego w Głubczycach na cały okres realizacji zadania.
Niniejszy opis jest ogólną charakterystyka opisującą przedmiot zamówienia - wszystkie szczegółowe dane niezbędne do oszacowania oferty i realizacji zadania znajdują się w dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39714110-4 - Wentylatory wyciągowe

39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

39717100-2 - Wentylatory

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261400-8 - Pokrywanie

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45262300-4 - Betonowanie

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262360-2 - Cementowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45314310-7 - Układanie kabli

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421120-1 - Instalowanie progów

45421141-4 - Instalowanie przegród

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5013017,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5013017,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5013017,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DER-POL Firma Remontowo Budowlana Dariusz Cieślik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 748-109-29-46

7.3.3) Ulica: ul. Długa 17

7.3.4) Miejscowość: Bogdanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5013017,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.