eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2023-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W STALOWEJ WOLI

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Finansowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324518

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. J. Popiełuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@stalowawola.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowawola.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a126a3f-8bfd-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a126a3f-8bfd-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090016/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.226-4/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245650

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Stalowej Woli mającego siedzibę przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 16 w Stalowej Woli.
2. Pracownicy Wykonawcy:
1) Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak w terminie nie dłuższym niż 7 dni, przedstawi Dyrektorowi SR w Stalowej Woli wykaz pracowników, którzy będą wykonywać usługę, z podaniem ich imienia i nazwiska, zakresu przydzielonych obowiązków;
2) Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia pracowników w zakresie przepisów wynikających z ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r., o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 742);
3) Nie dopuszcza się do świadczenia usługi sprzątania pracowników Wykonawcy, którzy nie zostali przeszkoleni z zakresu ochrony danych osobowych. Obowiązek szkolenia spoczywa na Zamawiającym;
4) Wykonawca obowiązany będzie do przestrzegania względem swoich pracowników przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, w szczególności do zapewnienia środków ochrony indywidualnej (obuwie, rękawiczki ochronne, jednakowe fartuchy ochronne);
5) Wykonawca zobowiąże wszystkich pracowników do przestrzegania tajemnicy służbowej oraz dochowania poufności danych osobowych, z którymi zapoznał się w czasie wykonywania usługi sprzątania;
6) pracownicy, którzy będą myć okna, muszą posiadać niezbędne zabezpieczenia, przeszkolenie i doświadczenie w pracy na wysokościach;
7) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania na piśmie Dyrektora Sądu Rejonowego w Stalowej Woli lub jeżeli zajdzie taka konieczność, o wszelkich zmianach osobowych personelu sprzątającego w obiekcie Zamawiającego;
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania w każdym czasie zmiany pracowników sprzątających Wykonawcy w przypadku niewłaściwego wykonywania przez nich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych zastąpić wskazanych pracowników, a w przypadku rażącego naruszenia przez nich dyscypliny pracy od następnego dnia roboczego po takim zdarzeniu.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej
5 osób do sprzątania powierzchni biurowych oraz dodatkowo 1 osobę do wykonywania usługi odśnieżania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29324,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498456,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29324,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WASH SERWIS DOROTA I ARTUR SZCZUPAK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830446868

7.3.3) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29324,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.