eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawy preparatów mlekozastępczych dla niemowląt.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy preparatów mlekozastępczych dla niemowląt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szopena 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy preparatów mlekozastępczych dla niemowląt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfecdedc-8e39-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Preparaty mlekozastępcze - poz. 1 planu Apteki ul.Rycerska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057791/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.6-A.2022, Postępowanie nr 9

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Suplement diety:
 Laktoferyna proszek saszetka 3 g
Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego:
 Hipoalergiczny preparat mlekozastępczy dla niemowląt od urodzenia zawierający kazeinę o wysokim stopniu hydrolizy 400g,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 1 – Załącznik nr 1 do SWZ, będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 1 na okres:
24 miesięcy, licząc od daty podpisana umowy.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15882000-4 - Produkty dietetyczne

4.5.5.) Wartość części: 13192,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego:
 Proszek dla niemowląt przedwcześnie urodzonych ze skrajnie małą masą ciała <1000 g saszetka a 1 g
 Preparat mlekozastępczy gotowy do spożycia stosowany u dzieci od urodzenia, zawierający białko o znacznym stopniu hydrolizy dla niemowląt z nietolerancją pokarmową lub alergią na białka pokarmowe 90 ml.,
 Preparat mlekozastępczy dla niemowląt z tendencją do kolek i zaparć 400g,
 Preparat mlekozastępczy przeznaczony dla niemowląt przedwcześnie urodzonych, które osiągnęły masę ciała 1800g, zawierający kompozycję oligosacharydów prebiotycznych w stosunku 9:1. opak. 400 g,
 Preparat mlekozastępczy przeznaczony dla niemowląt od urodzenia z prawidłowo lub częściowo funkcjonującym przewodem pokarmowym, w przypadku niedożywienia związanego z chorobą i zaburzeniach wzrastania, hiperkaloryczny (1 kcal/1ml) but. a 125 ml,
 Preparat mlekozastępczy przeznaczony dla dzieci od urodzenia w przypadku niedożywienia związanego z chorobą, zaburzeń wzrastania, zwiększonego zapotrzebowania na energię i / lub ograniczenia podaży płynów oraz nietolerancji pokarmowej, hiperkaloryczny, but. a 200 ml,
 Proszek dla niemowląt od urodzenia z tendencją do ulewań zawierający mączkę chleba świętojańskiego. 400g,
 Proszek dla niemowląt od urodzenia z alergią na białka mleka krowiego i/lub zaburzeniem trawienia i wchłaniania zawierający trójglicerydy średniołańcuchowe MCT 450g,
 Preparat zagęszczający w przypadku ulewań przeznaczony dla niemowląt od urodzenia 135g,
 Dodatek do mleka kobiecego zawierający białko, składniki mineralne, witaminy i pierwiastki śladowe dla niemowląt z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała torebki 2,2 g
 Proszek dla niemowląt od urodzenia oparty na aminokwasach, kompletny pod względem odżywczym, z dodatkiem długołańcuchowych wielonienasyconych kwasów tłuszczowych 400g,
 Preparat mlekozastępczy dla niemowląt przedwcześnie urodzonych zawierający oligosacharydy prebiotyczne GOS/FOS w stosunku 9:1, w butelkach jednorazowych 70ml,
 Hipoalergiczne mleko początkowe, w płynie, przeznaczone dla niemowląt od urodzenia, z grupy ryzyka wystąpienia alergii na biała mleka krowiego. Zawiera kompletną kompozycję składników odżywczych, w tym białko serwatkowe o nieznacznym stopniu hydrolizy oraz oligosacharydy prebiotyczne GOS/FOS w stosunku 9:1 w dawce 0,8 g/100 ml, białko 1.5 g/100 ml, osmolarność 340 mOsmol/l. butelka a 90 ml.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 2 – Załącznik nr 1 do SWZ, będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 2 na okres:
24 miesięcy, licząc od daty podpisana umowy.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15882000-4 - Produkty dietetyczne

4.5.5.) Wartość części: 62115,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego:
 Preparat mlekozastępczy dla wcześniaków i niemowląt o bardzo małej masie urodzeniowej, zawierający 2,9 g białka/100ml, częściowo hydrolizowane białka serwatkowe oraz kwasy LCPUFA i MCT, w butelkach jednorazowych 70 ml,
 Wzmacniacz mleka kobiecego dla wcześniaków oraz niemowląt o małej masie urodzeniowej, zawierający częściowo hydrolizowane białko serwatkowe oraz kwasy MCT, torebki po 1 g
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 3 – Załącznik nr 1 do SWZ, będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 3 na okres:
24 miesięcy, licząc od daty podpisana umowy.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15882000-4 - Produkty dietetyczne

4.5.5.) Wartość części: 60219,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13992,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13992,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13992,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 894 255 67 99

7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13992,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60639,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60639,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60639,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 634 012 54 42

7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60639,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52371,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57264,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52371,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 634 012 54 42

7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52371,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.