Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00054165/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czterech terenów zielonych na terenie Miasta Inowrocławia, utworzonych w ramach projektu pn. „Poprawa jakości środowiska poprzez rozwój terenów zielonych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czterech terenów zielonych na terenie Miasta Inowrocławia, utworzonych w ramach projektu pn. „Poprawa jakości środowiska poprzez rozwój terenów zielonych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71ad9a05-842d-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021736/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Utrzymanie czterech nowych terenów zielonych na terenie Miasta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054165/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czterech terenów zielonych na terenie Miasta Inowrocławia, utworzonych w ramach projektu pn. „Poprawa jakości środowiska poprzez rozwój terenów zielonych w Inowrocławiu”, położonych w rejonie:
1) ul. Władysława Jagiełły, ul. Władysława Łokietka i ul. Marulewskiej, w tym:
drzewa 57 szt.
krzewy 1 398 szt.
krzewy 5 155 szt.
kwietniki bylinowe (218 szt. bylin) 33,92 m2
pielęgnacja mechaniczna łąk parkowych 1 150 m2
pielęgnacja mechaniczna trawników parkowych 4 500 m2
2) ul. Bolesława Krzywoustego i ul. Długiej, w tym:
drzewa 103 szt.
krzewy 3 511 szt.
krzewy 1 942 szt.
kwietniki bylinowe 380,90 m2
pielęgnacja mechaniczna łąk parkowych 2 235 m2
pielęgnacja mechaniczna trawników parkowych 9 500 m2
3) ul. Poznańskiej, w tym:
drzewa 42 szt
krzewy 1 943 szt
kwietniki bylinowe 202,17 m2
pielęgnacja mechaniczna łąk parkowych 1700 m2
pielęgnacja mechaniczna trawników parkowych 2400 m2
4) ul. Staropoznańskiej i ul. Daniela Rakowicza, w tym:
drzewa 128 szt.
krzewy 2554 szt.
pielęgnacja mechaniczna łąk parkowych 5260 m2
pielęgnacja mechaniczna trawników parkowych 17 000 m2
2. W zakres utrzymania ww. 4 terenów zielonych wchodzi:
1) pielęgnacja roślinności na ww. terenach zielonych, w tym: podlewanie, odchwaszczanie, pielenie, nawożenie, koszenie, uzupełnianie kory, usuwanie odrostów korzeniowych, poprawa misek, kopczykowanie drzew i krzewów w okresie jesiennym, rozgarnianie kopczyków i uformowanie misek w okresie wiosennym, przycinanie złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi (cięcia pielęgnacyjne i formujące);
2) wykonanie prac porządkowych polegających m.in. na: grabieniu
i wywożeniu liści, zamiataniu alejek w miarę potrzeb, usuwaniu odpadów;
3) bieżące zgłaszanie i usuwanie brakujących i uschniętych roślin lub uszkodzonych palików i wiązadeł oraz zastąpienie ich nowymi, po uzgodnieniu i przekazaniu ich przez Zamawiającego;
4) zgłaszanie Zamawiającemu, w ciągu 24 godzin o nagłych zdarzeniach (złomy, wywroty, uszkodzenia i kradzieże: drzew, krzewów, małej architektury, palików, wiązadeł);
5) nasadzenia drzew i krzewów, w zależności od potrzeb;
6) koszeniu traw w okresie od marca do listopada w zależności od potrzeb, minimum dwa razy w miesiącu;
3. Wykonawca, po uzgodnieniu z Zamawiającym, będzie miał możliwość zakupienia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów do wartości nieprzekraczającej 1 000,00 zł brutto/1 miesiąc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186494,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186494,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186494,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Mieczysław Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562507847
7.3.3) Ulica: Tupadły 22
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-101
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE OLEJNIK MIECZYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE OLEJNIK MIECZYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186494,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawy wędlin wieprzowych
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych- II
- "Likwidacja przełomów oraz remonty odcinków dróg powiatowych - część IV: remont drogi powiatowej nr 2511C Sójkowo - Sławęcin od km 1+990 do km 2+030 oraz od km 3+410 do km 3+690"
- Budowa instalacji SSP w budynku Żłobka Miejskiego "Maja" w Inowrocławiu
- Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej pomiędzy budynkami Gospodarcza 22 i Gospodarcza 24 w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Usługi w zakresie utrzymania zieleni na terenie cmentarzy komunalnych w Krakowie w podziale na dwie części.
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.