eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › Budowa części kanalizacji sanitarnej w msc. Korczyn, Akwizgran, gmina Strawczyn



Ogłoszenie z dnia 2022-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa części kanalizacji sanitarnej w msc. Korczyn, Akwizgran, gmina Strawczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.8.) Numer faksu: +48413038157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa części kanalizacji sanitarnej w msc. Korczyn, Akwizgran, gmina Strawczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42188d68-8409-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044255/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Częściowa budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Korczyn, Akwizgran, Małogoskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044397/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2983445 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1848171,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Akwizgran
Roboty obejmują m.in.:
- Roboty ziemne
- Kanały rurowe i uzbrojenia
- Naprawa nawierzchni
- Roboty towarzyszące
Zakres robót częściowej budowy kanalizacji sanitarnej określono w załącznikach mapowych.
Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zezwolenia na prowadzenie robót w pasach drogowych. Do Wykonawcy również należy uzyskanie wszystkich stosownych i niezbędnych uzgodnień, zgód, zezwoleń oraz składania wniosków niezbędnych do prawidłowego wykonania i funkcjonowania budowanej części kanalizacji sanitarnej. W ramach robót należy również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego dla wybudowanej kanalizacji sanitarnej w terminie określonym w dziale IV niniejszej SWZ.

Przedmiot zamówienia należy wykonać należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SWZ.
1) Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa, a roboty wyszczególnione w przedmiarze robót a nie ujęte w dokumentacji należy również wycenić. Ponadto roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a zawarte w dokumentacji projektowej również podlegają wycenie.
2) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją techniczną i innymi dokumentami w celu ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i inspektora nadzoru Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy.
4) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
5) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
6) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
7) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
8) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów.
9) Teren, na którym prowadzona będzie inwestycja jest ogólnodostępny i można go zwizytować bez udziału Zamawiającego.
10) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich postanowień nałożonych na Zamawiającego – Decyzją Starosty Kieleckiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę Nr 1353/2017 z dnia 26.07.2017r. w terminie określonym w dziale IV niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 557001,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Korczyn wraz z pompownią P12
Roboty obejmują m.in.:
- Roboty ziemne
- Kanały rurowe i uzbrojenia
- Pompownia P12
- Naprawa nawierzchni
- Roboty towarzyszące

Przepompownia ma być wpięta (kompatybilne) do istniejącego monitoringu, który obsługuje Zakład Gospodarki Komunalnej w Strawczynie za pomocą programu Hydro-net. Jest to program oparty na obustronnym przesyłaniu danych w technologii GPRS co umożliwi również zdalne sterowanie przepompowniami z poziomu stacji bazowej znajdującej się w budynku oczyszczali ścieków Strawczyn.

Zakres robót częściowej budowy kanalizacji sanitarnej określono w załącznikach mapowych.
Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zezwolenia na prowadzenie robót w pasach drogowych. Do Wykonawcy również należy uzyskanie wszystkich stosownych i niezbędnych uzgodnień, zgód, zezwoleń oraz składania wniosków niezbędnych do prawidłowego wykonania i funkcjonowania budowanej części kanalizacji sanitarnej. W ramach robót należy również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego dla wybudowanej kanalizacji sanitarnej w terminie określonym w dziale IV niniejszej SWZ.

Przedmiot zamówienia należy wykonać należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SWZ.
1) Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa, a roboty wyszczególnione w przedmiarze robót a nie ujęte w dokumentacji należy również wycenić. Ponadto roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a zawarte w dokumentacji projektowej również podlegają wycenie.
2) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją techniczną i innymi dokumentami w celu ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i inspektora nadzoru Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy.
4) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
5) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
6) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
7) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
8) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów.
9) Teren, na którym prowadzona będzie inwestycja jest ogólnodostępny i można go zwizytować bez udziału Zamawiającego.
10) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich postanowień nałożonych na Zamawiającego – Decyzją Starosty Kieleckiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę Nr 1353/2017 z dnia 26.07.2017r. w terminie określonym w dziale IV niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 1291169,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452972,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646658,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452972,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Lesiak Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe LESMAR Przyczepy Towarowe,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591309997

7.3.3) Ulica: Nowowiejska 64

7.3.4) Miejscowość: Strawczynek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452972,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z informacją podaną na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
Część 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Korczyn wraz z pompownią P12- 615 522,25 zł brutto

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.