eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Prace remontowo adaptacyjne w celu Utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Leśnictwo-2024



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo adaptacyjne w celu Utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Leśnictwo-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum Leśne w Tucholi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340343745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowodworskiego 9-13

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.sidor@tltuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tltuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-335477b6-a8b3-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła średnia podlegająca resortowi

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowo adaptacyjne w celu Utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Leśnictwo-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-335477b6-a8b3-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

środki Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2741-1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo – adaptacyjnych w celu Utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Leśnictwo.
2. Ogólny zakres prac budowlanych:
2.1. W zakresie budowlanym:
- prace rozbiórkowe,
- wykonanie przebicia w ścianie nośnej wraz z montażem nadproża stalowego,
- wylanie rdzeni żelbetowych,
- wykonanie otworów drzwiowych (wraz z osadzeniem nadproży jak i drzwi),
- postawienie ścianek działowych w celu wydzielenia pomieszczeń (ścianki gr.12 cm + wyprawka-gres),
- prace glazurnicze,
- montaż parapetów,
- prace wykończeniowe (tynki, gładzie malowanie, sufity podwieszane – na części),
- przełożenie istniejącej barierki na zewnątrz,
- montaż stolarki okiennej jak i drzwiowej (zewnętrznej), + montaż drzwi przesuwnych automatycznych,
- osadzenie systemu podtynkowego Gebert,
- malowanie klatki schodowej (dojście do centrali wentylacyjnej) jak i pomieszczenia centrali wentylacyjnej.
2.2. W zakresie instalacji elektrycznych:
- wykonanie pełnej instalacji elektrycznej dla danego etapu,
- podłączenie drzwi przesuwnych,
- podłączenie systemy kontroli dostępu do pomieszczeń,
- podłączenie centrali wentylacyjnej (piwnica),
- podłączenie klimatyzatorów (wraz z jednostką zewnętrzną),
- wykonanie pełnego okablowania teletechnicznego (nagłośnienie, sieć internetowa jak i podłączenie rzutnika),
- montaż suszarek do rąk.
2.3. W zakresie instalacji sanitarnych:
- wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z centralą,
- wykonanie wentylacji wyciągowej w sanitariatach z podłączeniem do istniejących kominów,
- wykonanie nowej instalacji wod.-kan. i co,
- wymiana istniejących grzejników,
- biały montaż,
- montaż klimatyzatorów wraz z odprowadzeniem skroplin,
- montaż pochwytów w pomieszczeniu sanitarnym dla niepełnosprawnego.
3. Inwestycję podzielono na cztery etapy:
4. Etap I Modernizacja / przebudowa pomieszczeń internatu na sale wykładową wraz z budową sanitariatów i dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
5. Etap II Modernizacja / przebudowa pomieszczeń warsztatowo / wykładowych.
6. Etap III Modernizacja wiaty.
7. Etap IV Wymiana pokrycia placów utwardzonych wraz z infrastrukturą podziemną.
8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, przy użyciu własnych narzędzi oraz sprzętu.
9. Wszelkie wykonywane roboty oraz organizacja pracy muszą uwzględniać przepisy BHP, ppoż.
10. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności.
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
12. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ:
1) Załącznik 1A – dokumentacja projektowa
2) Załącznik 1B- Przedmiar robót (dokument pomocniczy)
Wymagania wyszczególnione w chociażby w jednym dokumencie stanowiącym załączniki do SWZ będą obowiązujące dla Wykonawcy, jakby były zawarte w całej dokumentacji.
W przypadku rozbieżności np. ilościowych w poszczególnych dokumentach obowiązywać będzie decyzja Zamawiającego, który dokument należy uznać za wiążący. Wykonawca nie może dla własnych korzyści wykorzystać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego niezwłocznie. Ewentualne niezgodności należy wyjaśnić na w formie zapytań do treści SWZ.
13. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji wykonania na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie okresu gwarancji, zgodnie z kryterium opisanym w rozdz. XVIII.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1877705,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2450000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1877705,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany BUD-MEX Grzegorz Brzezinski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340159438

7.3.3) Ulica: Świecka 74/76

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1877705,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.