eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sko³yszyn › Zakup u¿ywanego autobusu na potrzeby Szko³y Podstawowej w ¦wiêcanach



Og³oszenie z dnia 2023-02-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup u¿ywanego autobusu na potrzeby Szko³y Podstawowej w ¦wiêcanach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SKO£YSZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440382

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sko³yszyn 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sko³yszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.7.) Numer telefonu: 134491729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skolyszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.skolyszyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa w ¦wiêcanach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851651203

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦wiêcany 529

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêcany

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.7.) Numer telefonu: 134495630

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spswiecany@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zsswiecany.szkolnastrona.pl/

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

Gmina Sko³yszyn prowadzi wszelkie czynno¶ci w postêpowaniu od og³oszenia do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Szko³a Podstawowa w ¦wiêcanach - jako drugi Zamawiaj±cy przygotowywa³ wspólnie z Gmin± Sko³yszyn materia³y do postêpowania i po wyborze oferty podpisze umowê z wybranym Wykonawc±.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup u¿ywanego autobusu na potrzeby Szko³y Podstawowej w ¦wiêcanach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eaaece0f-ab6e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00091690

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty lub o¶wiadczenia wykonawca sk³ada w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli orygina³ dokumentu lub
o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej nie zosta³y sporz±dzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca mo¿e sporz±dziæ i przekazaæ elektroniczn± kopiê posiadanego dokumentu lub o¶wiadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcê elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcê albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega
wykonawca , albo przez podwykonawcê jest równoznaczne z po¶wiadczeniem
elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em. Sk³adanie oferty odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn. Aktualna instrukcja sk³adania oferty poprzez platformê zakupow± dostêpna jest pod adresem: https://drive.google.com/file//1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zamawiaj±cy zapewnia, ¿e ww. ¶rodki komunikacji elektronicznej bêd± dostêpne, czynne i sprawnie dzia³aj±ce przez ca³y okres trwania postêpowania. Zamawiaj±cy informuje tak¿e, ¿e przesy³ana przez wykonawcê informacja / wiadomo¶æ ¶rodkiem komunikacji elektronicznej (wskazana powy¿ej) w przypadku skrzynki e-mail bêdzie generowa³a automatycznie odpowied¼ zwrotn±, potwierdzaj±c± datê, godzinê otrzymanych informacji.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê, zadaj±c pytanie lub prosz±c udzielenie wyja¶nieñ zwi±zanych z postêpowaniem (SWZ) jest proszony w jej tre¶ci o podanie swoich danych identyfikuj±cych mo¿liwo¶æ skorzystania z tych ¶rodków komunikacji elektronicznej. Pozwoli to na sprawny przebieg postêpowania i dokonanie wyboru wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza kontakt poprzez ¶rodek komunikacji elektronicznej platformê zakupow±:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn
- limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do 10 plików o maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB lub w sytuacjach
awaryjnych - na skrzynkê e-mail: przetargi@skolyszyn.pl - pojemno¶æ jednej wiadomo¶ci na skrzynce - do 20 MB;
Wiadomo¶ci przekazywane droga elektroniczn± powinny w sposób jednoznaczny wskazywaæ nr postêpowania oraz dane identyfikuj±ce wykonawcê. Formaty plików musz± byæ zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci ROZPORZ¡DZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05).
Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania plików w nastêpuj±cych formatach:
- .com - .exe - .bat - .msi.
W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoba sk³adaj±ca taki podpis musi byæ umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Sposób sporz±dzania oferty, za³±czników, dokumentów i o¶wiadczeñ okre¶lony zosta³ Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz.U.z2020 r. poz. 2452). Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e – przed terminem sk³adania ofert zadawanie pytañ/¿±danie wyja¶nieñ do swz czy prowadzonego postêpowania poprzez ¶rodek komunikacji elektronicznej poprzez platformê zakupow±:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn przy niniejszym postêpowaniu lub awaryjnie poprzez skrzynkê e-mail: przetargi@skolyszyn.pl.
Pozosta³e szczegó³y i wytyczne zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych
Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy pn.:
"Zakup i monta¿ mebli, wyposa¿enia oraz mebli i urz±dzeñ medycznych do nowego budynku O¶rodka Zdrowia w ¦wiêcanach, na
dzia³ce nr ewid. 1642/1 " Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych;
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi
przepis prawa Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane;
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Sko³yszyn, 38 - 242 Sko³yszyn 12 , tel. 13 / 449 10 62 - 64;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Sko³yszyn jest Pan Rados³aw Ramut, email:iod@skolyszyn.pl , tel. 13/
449 17 24;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup u¿ywanego autobusu na potrzeby Szko³y Podstawowej w ¦wiêcanach”, Nr GPIR.271.1.5.2023 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zawarcia umowy, a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d.
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
______________________
− * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
− ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
− *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPIR.271.1.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje zakup u¿ywanego autobusu na potrzeby Szko³y Podstawowej w ¦wiêcanach.
2. Minimalne parametry pojazdu bêd±cego przedmiotem zamówienia:
1) Pojazd musi spe³niaæ wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z zgodnie z Ustaw± „Prawo o ruchu drogowym”.
2) Pojazd musi posiadaæ aktualne za¶wiadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym. Pojazd powinien byæ zarejestrowany w Polsce i posiadaæ komplet dokumentów niezbêdnych do przerejestrowania pojazdu na Zamawiaj±cego.
3) Pojazd u¿ywany, rok produkcji podwozia nie starszy ni¿ 2012 rok.
Nowszy pojazd (rok produkcji podwozia) bêdzie dodatkowo punktowany przez Zamawiaj±cego wed³ug zasad okre¶lonych w SWZ).
4) Udokumentowany przebieg nie wiêkszy ni¿ 250 000 km.
Pozosta³e wymagania dotycz±ce pojazdu zawiera za³. nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz za³±cznik nr 5 do SWZ - projekt umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 78

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji podwozia

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wprowadza w tym postêpowaniu dodatkowych podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ustawy Pzp.
Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie sk³adania ofert ka¿dy z wykonawców sk³ada o¶wiadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postêpowania (przyk³adowe o¶wiadczenie - za³±cznik nr 4 do SWZ).
Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków
dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o braku podstaw do wykluczenia sk³ada
ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z
o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
oraz odpowiednio spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (art. 125 ust 5).
W postêpowaniu Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ka¿dy z
wykonawców, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie
sk³adania ofert sk³ada o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (przyk³adowe o¶wiadczenie - za³±cznik nr 3 do
SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z
wykonawców. O¶wiadczenia te musz± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z
wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Podpisanie jednego o¶wiadczenia przez wszystkich
wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± bêdzie przez Zamawiaj±cego uznane jako z³o¿one prawid³owo.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z
innymi wykonawcami, to wykonawca musi wykazaæ, ¿e bezpo¶rednio uczestniczy³ w wykonywaniu robót budowlanych, dostaw lub
us³ug.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z
o¶wiadczeniem, o którym mowa w powy¿ej, tak¿e (dodatkowo) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powo³uje siê na jego zasoby technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la. Ka¿dy z wykonawców, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie sk³adania ofert sk³ada o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu
(przyk³adowe o¶wiadczenie - za³±cznik nr 3 do SWZ). Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia innych dokumentów, podmiotowych ¶rodków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy oprócz wype³nionego za³. nr 1a do SWZ (szczegó³owy opis przedmiotu dostawy) zgodnie z art. 106 ustawy Pzp ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowany autobus spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2. Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) fotografie oferowanego pojazdu w kolorze, przedstawiaj±ce zewnêtrzny wygl±d z ka¿dej strony pojazdu, wnêtrze, kabinê, przedzia³ pasa¿erski, a tak¿e szczegó³y wyposa¿enia, ogumienie, komorê silnika;
2) skan dowodu rejestracyjnego pojazdu.
3. ¦rodki dowodowe wymienione w pkt 2. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert±.
4. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych, lub przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, nieczytelne, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) fotografie oferowanego pojazdu w kolorze, przedstawiaj±ce zewnêtrzny wygl±d z ka¿dej strony pojazdu, wnêtrze, kabinê, przedzia³ pasa¿erski, a tak¿e szczegó³y wyposa¿enia, ogumienie, komorê silnika;
2) skan dowodu rejestracyjnego pojazdu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê (wype³niony formularz oferty za³±cznik nr 1 do SWZ oraz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 3 do SWZ) i braku podstaw wykluczenia (za³±cznik nr 4 do SWZ) z postêpowania, a tak¿e inne wymagane o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 2 - sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Dokumenty, jakie nale¿y do³±czyæ do oferty:
2.1. Wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ) – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.2. Wype³niony szczegó³owy opis przedmiotu dostawy (za³±cznik nr 1a do SWZ) - wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.3 Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymienione w rozdziale VI pkt 3 ppkt 3.2 SWZ.
2.4. Dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (przyk³adowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostêpnego na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych. W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.5. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
2.6. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
2.7. Wstêpne o¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ - wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.8. Wstêpne o¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SWZ – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.9. W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia o¶wiadczenia sk³adaj± wszyscy wykonawcy, w zakresie spe³nienia warunków udzia³u ten wykonawca który spe³nia dany warunek – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy jest przedstawiony w za³±czniku nr 5 do SWZ .
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty na ni¿ej okre¶lonych zasadach:
1) Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia brutto Wykonawcy na skutek zmiany stawki podatku VAT.
2) Zmiany przedstawiciela Zamawiaj±cego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizacjê przedmiotu zamówienia - po stronie Wykonawcy.
3) Zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego.
4) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy niemo¿no¶æ dotrzymania terminu realizacji Umowy spowodowana bêdzie okoliczno¶ci±, która wyst±pi³a po zawarciu Umowy, z nastêpuj±cych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy:
a) zaistnienia przyczyn og³oszenia stanu wyj±tkowego, zwi±zanych z nasileniem sytuacji COVID-19, problemów z uzyskaniem materia³ów budowlanych, dostêpno¶ci± pracowników wykonuj±cych zadanie lub innymi trudno¶ciami spowodowanymi ograniczeniami zwi±zanymi z wprowadzeniem stanu epidemiologicznego lub pandemicznego, w szczególno¶ci pandemi± wirusa COVID-1,9 o termin wpisany w odpowiednie rozporz±dzenia, zgodnie z ustaw± z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U z 2020 r., poz. 568 z pó¼n.zm.);
b) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy lub na ¶wiadczenia Stron;
5) Zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia ze wzglêdu na zamianê elementów wyposa¿enia pojazdu, na alternatywne o to¿samych lub lepszych parametrach technicznych, je¿eli monta¿ pierwotnie oferowanych elementów wyposa¿enia jest technicznie niewykonalny lub z przyczyn nie zale¿nych od Wykonawcy, spowoduje konieczno¶æ zmiany terminu zakoñczenia zadania.
6) Zmiana podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy robót mo¿e nast±piæ na zasadach okre¶lonych w Rozdziale X pkt 6 SIWZ.
7) Zmiany wymienione w ppkt 1, 4, 5, 6 wymagaj± sporz±dzenia protoko³ów konieczno¶ci i pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego.
8) W przypadku, którym mowa w ust. 2 pkt. 4a umowy, procedura i szczegó³y dokonywania zmian umowy w przypadkach zwi±zanych z COVID-19 okre¶lone zosta³y w ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U z 2020 r., poz. 568 z pó¼n.zm.).
3. Ka¿da zmiana niniejszej Umowy wymaga zgody Zamawiaj±cego i formy pisemnego aneksu – pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy wyra¿enia zgody na zmianê umowy. Niedopuszczalne s± jednak, pod rygorem niewa¿no¶ci, istotne zmiany postanowieñ zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowieñ do umowy, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) Zmiany zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowieñ umownych, które okre¶laj± ich zakres i rodzaj zmian, okre¶laj± warunki wprowadzenia zmian, nie przewiduj± takich zmian, które modyfikowa³yby ogólny charakter umowy;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie oferty odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn. Aktualna instrukcja sk³adania oferty poprzez platformê zakupow± dostêpna jest pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-21 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

c.d. zmian umowy:
2) Gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego wykonawcê, je¿eli taka mo¿liwo¶æ zosta³a przewidziana w postanowieniach umownych;
3) W wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy Pzp;
4) W wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Pzp;
5) Je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
6) Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.