Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009723/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
- 2021/BZP 00025332/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-30
- 2021/BZP 00039434/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
- 2021/BZP 00054063/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00067296/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091632 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zielony skwer wypoczynkowy zamiast starego chodnika przy ul. Krasickiego
w Gdańsku w ramach Budżetu Obywatelskiego 2019”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 3205100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.drmg.gdansk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zielony skwer wypoczynkowy zamiast starego chodnika przy ul. Krasickiegow Gdańsku w ramach Budżetu Obywatelskiego 2019”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81e14243-71b3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005662/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Zielony skwer wypoczynkowy zamiast starego chodnika przy ul. Krasickiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009723/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/BZP-U.510.8/2021/KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239783,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe,
b) wykonanie nawierzchni z płytek betonowych,
c) wykonanie nawierzchni gliniasto – żwirowej,
d) wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
e) trawnik, siew na gruncie
f) ogród deszczowy
g) wycinka drzew
h) nasadzenia roślin, m.in.
- drzewa liściaste,
- trawy ozdobne,
- krzewy,
- byliny,
i) mała architektura:
- ławki parkowa z oparciem,
- ławki parkowa bez oparcia,
- kosz na odpady,
- stojaki na rowery,
- kubiki z betonu architektonicznego,
- słupki grodzące,
j) instalacja elektryczna w zakresie: oświetlenie skweru, 5 słupów z fundamentami, oprawy zewnętrzne LED, trasa kablowa około 100m, badania i pomiary, wraz z robotami towarzyszącymi,
k) tablica informacyjna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska wystąpiła z wnioskiem do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku w sprawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wykonania których dotyczy postępowanie w sprawie zamówienia publicznego sygn. zam. 10/BZP-U.510.8/2021/KW.W dniu 10.06.2021 r. Zamawiający otrzymał postanowienie WUiA-IV.6743.993-1/2021.MAK.188028, w którym został nałożony obowiązek usunięcia nieprawidłowości w złożonym zgłoszeniu w terminie do dnia 30.08.2021 r. W związku z powyższym i koniecznością usunięcia nieprawidłowości potrzebny jest czas na dokonanie tych poprawek. Zgłoszenie robót jest konieczne do realizacji zadania, którego dotyczy postępowanie o udzielenie zamówienia. Wyłoniony w wyniku postępowania wykonawca nie mógłby rozpocząć wykonywania robót, których dotyczy zgłoszenie, do czasu usunięcia nieprawidłowości w zgłoszeniu. Ponadto należy mieć na uwadze, że w przypadku przyjęcia przez organ, że braki i nieprawidłowości nie zostały uzupełnione, organ może wnieść sprzeciw zgodnie z art. 30 ust. 5c ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane. W związku z powyższym na dzień dzisiejszy Zamawiający nie jest w stanie jednoznacznie stwierdzić, kiedy będzie możliwe przystąpienie do wykonywania robót, których dotyczy zgłoszenie.
W związku z opisanymi wyżej okolicznościami w tym momencie dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Z tego powodu Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu prowadzonego postępowania.
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.