eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiatów › "Wykonanie wzmocnienia posadowienia fundamentów zespołu budynków dawnego młyna gospodarczego przy ul. Słowackiego 68-69 w Trzebiatowie, w związku z realizowaną przebudową"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Wykonanie wzmocnienia posadowienia fundamentów zespołu budynków dawnego młyna gospodarczego przy ul. Słowackiego 68-69 w Trzebiatowie, w związku z realizowaną przebudową”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIATÓW

1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Trzebiatowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684611

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Trzebiatów

1.4.3.) Kod pocztowy: 72-320

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.4.7.) Numer telefonu: 913872984

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebiatow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trzebiatow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091620

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00056041

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest wzmocnienie posadowienia fundamentów zespołu budynków dawnego młyna gospodarczego przy ul. Słowackiego 68-69 w Trzebiatowie, za pomocą aluminiowych mikropali helikalnych lub technologii równoważnych.
2. Konieczność wzmocnienia fundamentów zespołu budynków młyna gospodarczego w Trzebiatowie wynika z następujących uwarunkowań:
- niekorzystnych warunków gruntowych, co stwierdzono w trakcie prowadzonych robót budowlanych – przebudowy budynku;
- wzrostu obciążeń – w związku z koniecznością wykonania robót zamiennych (w tym wzmocnienie istniejących stropów);
- złego stanu technicznego fundamentów.
3. Krótka charakterystyka obiektu: młyn założony został pod koniec lat 20-tych XX w. (1927). Dla potrzeb właściciela młyna zaadaptowano dwie kamieniczki zbudowane w l ćw. XX w. (reliktem nowożytnej zabudowy są ceglane piwnice sklepione kolebkowo, usytuowane prostopadle w stosunku do ulicy). Kamienice usytuowane są w zwartej pierzei ulicy Słowackiego.
Kamienica nr 58 rozplanowana na rzucie prostokąta, szczytowo do ulicy, III-kondygnacyjna, częściowo podpiwniczona, zwieńczona trójkątnym naczółkiem. Elewacja frontowa 3-osiowa, z przejazdem bramnym w skrajnej osi.
Kamienica nr 59 przylega do kamienicy Słowackiego 58 od strony zachodniej. Rozplanowana na rzucie prostokąta, kalenicowa w stosunku do ulicy, III-kondygnacyjna, częściowo podpiwniczona. W partii dachu, 2-osiowa wystawka z trójkątnym naczółkiem oraz para facjatek. Elewacja frontowa 4-osiowa z przejazdem bramnym w skrajnej osi.
Budynki murowane z cegły, otynkowane, powiązane funkcjonalnie. Elewacje frontowe posiadają ujednolicony, symetryczny wystrój architektoniczny (oprawa otworów okiennych o zróżnicowanym wykroju, bram, gzymsy, trójkątne naczółki).
4. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że celem nadrzędnym niniejszego zamierzenia jest wzmocnienie posadowienia fundamentów zespołu budynków, zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi normami, w sposób nieoddziałujący niekorzystnie na wiekową konstrukcję nośną budynku (w szczególności na ściany i stropy), jak i na budynki sąsiednie.
5. Zamawiający informuje, że terminowe zrealizowanie niniejszego przedmiotu umowy jest warunkiem kontynuacji prac związanych z przebudową budynku przez Generalnego Wykonawcę – zwanego dalej „GW”. Tym samym wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z aktualnym kierownikiem budowy. Ponadto, wyłoniony wykonawca zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w sposób nienaruszający zakresu robót zrealizowanego przez GW. Jeżeli na skutek realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wystąpi szkoda w zakresie robót zrealizowanych przez GW (w szczególności: spękania ścian, stropów, tąpnięcia, uszkodzenie istniejących instalacji itd.) lub innych szkód po stronie GW, wykonawca zobowiązany będzie ponieść koszty naprawienia szkody w całości.
6. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest wzmocnienie posadowienia fundamentów zespołu budynków dawnego młyna gospodarczego przy ul. Słowackiego 58-59 w Trzebiatowie, za pomocą aluminiowych mikropali helikalnych lub technologii równoważnych.
2. Konieczność wzmocnienia fundamentów zespołu budynków młyna gospodarczego w Trzebiatowie wynika z następujących uwarunkowań:
- niekorzystnych warunków gruntowych, co stwierdzono w trakcie prowadzonych robót budowlanych – przebudowy budynku;
- wzrostu obciążeń – w związku z koniecznością wykonania robót zamiennych (w tym wzmocnienie istniejących stropów);
- złego stanu technicznego fundamentów.
3. Krótka charakterystyka obiektu: młyn założony został pod koniec lat 20-tych XX w. (1927). Dla potrzeb właściciela młyna zaadaptowano dwie kamieniczki zbudowane w l ćw. XX w. (reliktem nowożytnej zabudowy są ceglane piwnice sklepione kolebkowo, usytuowane prostopadle w stosunku do ulicy). Kamienice usytuowane są w zwartej pierzei ulicy Słowackiego.
Kamienica nr 58 rozplanowana na rzucie prostokąta, szczytowo do ulicy, III-kondygnacyjna, częściowo podpiwniczona, zwieńczona trójkątnym naczółkiem. Elewacja frontowa 3-osiowa, z przejazdem bramnym w skrajnej osi.
Kamienica nr 59 przylega do kamienicy Słowackiego 58 od strony zachodniej. Rozplanowana na rzucie prostokąta, kalenicowa w stosunku do ulicy, III-kondygnacyjna, częściowo podpiwniczona. W partii dachu, 2-osiowa wystawka z trójkątnym naczółkiem oraz para facjatek. Elewacja frontowa 4-osiowa z przejazdem bramnym w skrajnej osi.
Budynki murowane z cegły, otynkowane, powiązane funkcjonalnie. Elewacje frontowe posiadają ujednolicony, symetryczny wystrój architektoniczny (oprawa otworów okiennych o zróżnicowanym wykroju, bram, gzymsy, trójkątne naczółki).
4. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że celem nadrzędnym niniejszego zamierzenia jest wzmocnienie posadowienia fundamentów zespołu budynków, zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi normami, w sposób nieoddziałujący niekorzystnie na wiekową konstrukcję nośną budynku (w szczególności na ściany i stropy), jak i na budynki sąsiednie.
5. Zamawiający informuje, że terminowe zrealizowanie niniejszego przedmiotu umowy jest warunkiem kontynuacji prac związanych z przebudową budynku przez Generalnego Wykonawcę – zwanego dalej „GW”. Tym samym wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z aktualnym kierownikiem budowy. Ponadto, wyłoniony wykonawca zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w sposób nienaruszający zakresu robót zrealizowanego przez GW. Jeżeli na skutek realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wystąpi szkoda w zakresie robót zrealizowanych przez GW (w szczególności: spękania ścian, stropów, tąpnięcia, uszkodzenie istniejących instalacji itd.) lub innych szkód po stronie GW, wykonawca zobowiązany będzie ponieść koszty naprawienia szkody w całości.
6. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
63

Po zmianie:
77

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ:
1) formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składane na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, w następującym zakresie:
- spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego,
- wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497, z późn. zm.).
W związku z art. 125 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, ww. dokument składa każdy z wykonawców na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ponadto, w związku z art. 125 ust. 5 oraz art. 119 ustawy Pzp, wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, przedkłada zamawiającemu wraz z ofertą również oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu [odpowiednio:] wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca, lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile [odpowiednio:] wykonawca, lub podmiot udostępniający zasoby wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) odpowiednie pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy, gdy w imieniu [odpowiednio:] wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów takich jak odpis lub informacja z KRS, CEiDG, lub innego właściwego rejestru.
6) podmiotowe środki dowodowe, jakie należy złożyć wraz z ofertą, wymienione w rozdziale 5.7 lit. A niniejszego ogłoszenia.

2. Wykonawca, w celu podpisania umowy, przedkłada zamawiającemu:
1) kopię umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności wykonawcy objętej niniejszym przedmiotem zamówienia, w tym zawierającej klauzulę „ryzyko wibracji” za szkody powstałe w związku z realizacją robót budowlanych, na sumę ubezpieczenia – nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł.
Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji przedmiotu umowy.
2) kopię umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 59 ustawy Pzp, jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

Po zmianie:
1. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ:
1) formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składane na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, w następującym zakresie:
- spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego,
- wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497, z późn. zm.).
W związku z art. 125 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, ww. dokument składa każdy z wykonawców na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ponadto, w związku z art. 125 ust. 5 oraz art. 119 ustawy Pzp, wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, przedkłada zamawiającemu wraz z ofertą również oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu [odpowiednio:] wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca, lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile [odpowiednio:] wykonawca, lub podmiot udostępniający zasoby wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) odpowiednie pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy, gdy w imieniu [odpowiednio:] wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów takich jak odpis lub informacja z KRS, CEiDG, lub innego właściwego rejestru.
6) podmiotowe środki dowodowe, jakie należy złożyć wraz z ofertą, wymienione w rozdziale 5.7 lit. A niniejszego ogłoszenia.

2. Wykonawca, w celu podpisania umowy, przedkłada zamawiającemu:
1) kopię umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności wykonawcy objętej niniejszym przedmiotem zamówienia, w tym zawierającej klauzulę „ryzyko wibracji” za szkody powstałe w związku z realizacją robót budowlanych, na sumę ubezpieczenia – nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł.
Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji przedmiotu umowy.
2) kopię umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 59 ustawy Pzp, jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia;
3) zestawienie rzeczowo-finansowe.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-09 08:25

Po zmianie:
2024-02-13 08:25

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-09 08:30

Po zmianie:
2024-02-13 08:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-08

Po zmianie:
2024-03-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.