Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00044794/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świlcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świlcza
1.5.2.) Miejscowość: Świlcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-562b8394-b51f-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040279/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i modernizacja dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2024 r.
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem dróg
gminnych w 2024 r. polegające na naprawie urządzeń drogowych, kanalizacji deszczowych,
odwodnienia powierzchniowego nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi oraz roboty
w zakresie regulacji, umocnienia i konserwacji rowów odwadniających pas drogowy wraz ze
zjazdami z dróg.
3. Zakres rzeczowy zamówienia określony został na podstawie szacunku ilości i rodzaju robót i
uwzględniony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SWZ.
4. Sposób i realizacja przedmiotu zamówienia: Wykonawca realizować będzie zamówienie na
podstawie zleceń każdorazowo wystawianych przez Zamawiającego.
Zakres i rodzaj robót objęte zleceniem określone zostaną na podstawie załączonego do zlecenia
przedmiaru robót bądź też opisu robót. Termin wykonania oraz inne ewentualne wskazania
dotyczące realizacji robót zawarte w zleceniu będą wiążące dla Wykonawcy. W załączniku nr 4
do SWZ określono wzór Zlecenia robót.
Wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, oceny
prawidłowości wykonania poszczególnych rodzajów robót zawiera Specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte w dniu 17 stycznia 2024 r. Termin składania i otwarcia ofert został wyznaczony na dzień 01 lutego 2024 r. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, tj. kwotę w wysokości 394 076,77 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert wpłynęły łącznie dwie oferty. Cena z oferty, która otrzymała najwyższą punktację tj. oferty złożonej przez Firmę Usługowo-Handlowo-Produkcyjną Leszek Kochanowicz, 36-130 Raniżów, Zielonka 6 z ceną brutto 1 103 795,36 zł przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia tj. kwotę w wysokości 394 076,77 zł brutto.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zgodnie z którym to przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI ŚWILCZA
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach
więcej: przetargi ŚWILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.