eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Zakątnej"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Zakątnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6883100

1.5.8.) Numer faksu: 14 6883115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kurzyp@zdik.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Zakątnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33fc3f31-8359-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021875/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Zakątnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045653/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Zakątnej“ w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy budowy oświetlenia ulicznego w ramach projektu pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Zakątnej“.
3. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres:
1) w ramach zadania „zaprojektuj”:
a) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500,
b) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji oraz innych wg potrzeb narzuconych na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu,
c) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekty wykonawcze wraz z uzgodnieniami), obejmujący zakres określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, między innymi:
- budowa oświetlenia na ul. Zakątnej wraz z oprawami iluminacyjnymi,
- budowa oświetlenia na skwerze przy ul. Zakątnej łącznie z iluminacją drzewa,
- ułożenie kabli w zlokalizowanej w ramach remontu ul. Zakątnej kanalizacji kablowej,
- rozebranie i odbudowa nawierzchni wraz z podbudową w miejscach lokalizacji fundamentów,
- wykonanie fundamentów pod słupy,
- montaż nowych przewodów zasilających,
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych,
- montaż opraw oświetleniowych na słupach,
- przyłączenie do istniejącej sieci oświetlenia skweru ks. Kpt. P. Gajdy – wykorzystując w tym celu ułożoną w ramach remontu ul. Zakątnej i skweru przy ul. Zakątnej kanalizację kablową,
d) pozyskanie warunków z Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w zakresie oświetlenia ulicznego,
e) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: uzgodnienia, warunki techniczne, opinie, sprawdzenia, decyzje oraz zgody właścicieli na wejście w teren, przy czym koszty ich ponosi Wykonawca,
f) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – jeśli będzie wymagana,
g) uzyskanie decyzji Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
h) uzyskanie opinii osoby odpowiedzialnej za sprawy krajobrazu miasta Tarnowa,
i) uzyskanie stosownych zgód od właściwego ministra na odstępstwo od przepisów rozporządzenia - jeśli będą wymagane,
j) sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z przedmiarem robót oraz kosztorysem ofertowym,
k) sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z zatwierdzeniem w ZDiK w Tarnowie,
l) uzgodnienie niezbędnych branż między innymi w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie, oraz u gestorów sieci,
m) wykonanie wszystkich innych czynności niezbędnych dla zapewnienia zamierzonego efektu,
n) zapewnienie nadzoru autorskiego,
o) złożenie zgłoszenia robót nie wymagającego uzyskania decyzji pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia i niewniesieniu sprzeciwu przez urząd.
2) w ramach zadania „wybuduj”:
a) realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
b) wykonanie wszystkich innych robót niezbędnych dla zapewnienia zamierzonego efektu,
c) wykonanie wszelkich prac dodatkowych wynikających z niewłaściwego wykonania dokumentacji projektowej lub robót objętych przetargiem,
d) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót,
e) zabezpieczenie drzew i krzewów w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi,
f) kontrolne badania i pomiary,
g) nadzór autorski nad realizowanymi zadaniami,
h) wykonanie innych niezbędnych prac.
Uwaga!
- trwają prace budowlane związane z realizacją zadania pn. „Modernizacja ulicy Zakątnej”, w ramach ww. zadania została zlokalizowana rura kanalizacji kablowej Ø 110 mająca służyć oświetleniu.
- Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji prac z wykonawcą robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja ulicy Zakątnej”. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania rozwiązań projektowych oraz prowadzenia robót budowlanych w ramach realizowanej przez siebie umowy do przyjętych i zaakceptowanych przez Zamawiającego rozwiązań.
- Zamawiający informuje, że w ramach odrębnego zadania planowane są prace związane z zagospodarowaniem skweru ks. Kpt. P. Gajdy, które Wykonawca powinien uwzględnić (w załączeniu poglądowa mapa sytuacyjna).
Dla terenu objętego opracowaniem brak jest Miejscowego Planu Zagospodarowania Terenu.
Rodzaje i ilości robót mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie przygotowywania Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
3) pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym:
a) uporządkowanie terenu budowy wraz z humusowaniem i obsianiem trawą,
b) sporządzenie Programu Zapewnienia Jakości i planu BIOZ
c) projekt Technologii i Organizacji Robót,
d) plan zabezpieczenia dowozu materiałów budowlanych po istniejącej sieci dróg oraz ewentualnych dróg technologicznych,
e) projekt lokalizacji zaplecza budowy wraz z uzyskaniem zgody zarządzającego terenem,
f) program gospodarki odpadami zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
g) inwentaryzacja fotograficzna budynków przyległych do drogi oraz wjazdów do tych budynków przed realizacją zadania oraz po zakończeniu robót,
h) dokumentacja fotograficzna terenu przed realizacją inwestycji oraz dla wszystkich prowadzonych robót, a w szczególności dla robót zanikających oraz po zakończeniu robót,
i) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej
j) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego i przedłożenie do zaopiniowania Zamawiającemu,
k) sporządzenie kosztorysu ofertowego w terminie 7 dni od podpisania umowy,
l) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem i normami dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, wymaganych przy tego typu robotach budowlanych,
m) zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą Prawo budowlane (ew. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z ustawą Prawo budowlane jeżeli zajdzie taka potrzeba).
Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216439,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216439,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216439,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa „EL-MAG” Magdalena Mysona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180394491

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Czarna

7.3.5) Kod pocztowy: 39-215

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216439,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.