eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › Transport uczniów z terenu Gminy Ciężkowice w roku szkolnym 2023



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport uczniów z terenu Gminy Ciężkowice w roku szkolnym 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Administracja Samorządowa Placówek Oświatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850390098

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 12

1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aspo@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciezkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport uczniów z terenu Gminy Ciężkowice w roku szkolnym 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-554292d6-8d15-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516029

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 261.2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„DOWÓZ ORAZ ODWÓZ DZIECI I UCZNIÓW/UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2023”:
1. Usługa polega na dowożeniu uczniów z wyznaczonego miejsca do jednostki oświatowej oraz powrót zgodnie z trasami przejazdu- załącznik nr 1 do SWZ.
2. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia tj. szacunkową liczbę dowożonych dzieci (173 osoby + 4 opiekunki) oraz przykładowe godziny dowozów zawarte są w harmonogramie rozkładu jazdy w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Obszar na jakim będzie świadczona usługa- gmina Ciężkowice.
4. Przewozy odbywają się w dni nauki szkolnej wg uzgodnionego z Zamawiającym przebiegiem tras przewozów oraz godzin przejazdu i odjazdu autobusów.
5. Wszystkie elementy kosztów muszą zostać zawarte w biletach miesięcznych uczniów oraz opiekunów.
6. Do przewozu uczniów mogą zostać zastosowane wyłącznie takie środki transportu spełniające wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2022 r., poz.988 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2022 roku, poz.2201 ze zm.).
7. Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi w czasie przewozów. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie czekać na autobus/bus wraz z dziećmi na przystanku początkowym.
8. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
9. Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół.
10. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów oraz opiekunów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu.
12. Ze względu na zróżnicowany teren, różne nawierzchnie dróg a także usytuowanie przystanków Zamawiający zaleca, by złożenie oferty były poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na poszczególnych trasach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„TRANSPORT UCZNIÓW NA ZAJĘCIA SPORTOWE i ZAWODY”
Zakres podstawowy:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Transport uczniów z terenu gminy Ciężkowice na zajęcia sportowe i zawody w roku szkolnym 2023.
2. Przewidywana liczba km 3 100.
3. Obszar na jakim będzie świadczona usługa- Województwo Małopolskie.
4. Przewozy odbywać się będą wg harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym.
5. Wszystkie elementy kosztów muszą zostać zawarte w stawce za 1 km.
6. Do przewozu uczniów mogą zostać zastosowane wyłącznie takie środki transportu spełniające wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2022 r., poz.988 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2022 roku, poz.2201 ze zm.).
7. Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi w czasie transportu. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie czekać na autobus/bus wraz z dziećmi na przystanku początkowym.
8. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
9. Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół.
10. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów oraz opiekunów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu.
12. Ze względu na zróżnicowany teren, różne nawierzchnie dróg a także usytuowanie przystanków Zamawiający zaleca, by złożenie oferty były poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na poszczególnych trasach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 93300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 04.12.2023 r. Do upływu terminu składania ofert, do godz. 09:00 wpłynęły 3 (trzy) oferty.
W wyznaczonym terminie ofertę na część I złożyły następujące firmy:
1. Przewóz Towarowo Pasażerski TRANSPORT Leszek Borgula 33-170 Dąbrówka Tuchowska 88A na łączną kwotę zakres podstawowy 13 758,60 zł, zakres objęty opcją 6 618,96 zł
2. Przedsiębiorstwo Przewozowo-Handlowe LIBROPOL Sp. J. Rafał Libront, Ryszard Urbanek, Mirosław Libront, Stefan Libront, 38-324 Siedliska 6 na łączną kwotę zakres podstawowy 105 142,20 zł, zakres objęty opcją 50 581,80 zł
3. FIRMA TRANSPORTOWO – USŁUGOWA ,,F.T.U” MAGDALENA JAKUBAS BIADOLINY RADŁOWSKIE 294, 32-828 BIADOLINY SZLACHECKIE na łączną kwotę zakres podstawowy 140,00 zł, zakres objęty opcją 140,00 zł
W treści rozdziału nr 15 pkt. 2 Zamawiający podał informację dotyczącą sposobu obliczenia ceny dla zakresu podstawowego jako iloczyn ilości biletów miesięcznych 177 i stawki za 1 bilet miesięczny oraz dla zakresu objętego opcją jako iloczyn ilości biletów miesięcznych 87 i stawki za 1 bilet miesięczny.
Zamawiający w opisie sposobu obliczenia ceny omyłkowo nie wskazał, że iloczyn stanowiący wyliczenie ceny oferty winien obejmować ilości biletów miesięcznych, stawkę za 1 bilet miesięczny oraz ilość miesięcy świadczenia usługi, w tym przypadku 6.
Brak w SWZ jednoznacznych i precyzyjnych zapisów co do sposobu obliczenia łącznej ceny oferty spowodował, że Wykonawcy złożyli oferty, w których ceny ofertowe wykonania zamówienia zostały obliczone w sposób odmienny niż opisany w SWZ.
Wskazując na powyższe Zamawiający w toku badania i oceny ofert ustalił, że postępowanie obarczone jest wadą, która tym etapie postępowania nie jest na możliwa do usunięcia a która ma wpływ na wynik prowadzonego postępowania (złożono nieporównywalne oferty) oraz uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przewozowo-Handlowe "Libropol" Sp. J. Rafał Libront, Ryszard Urbanek, Mirosław Libront, Stefan Libront

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382146596

7.3.4) Miejscowość: Siedliska

7.3.5) Kod pocztowy: 38-324

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.