eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bachorce II



Ogłoszenie z dnia 2022-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bachorce II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bachorce II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eed1480a-90a1-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019616/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bachorce II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062030/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1612955,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 4 miesiące od zawarcia umowy

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Bachorce II od km 0+000 do km 0+900. Początek zakresu zadania na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2578C relacji Bródzki – Głębokie.

Zakres zadania obejmuje:

- rozbiórkę istniejących konstrukcji zagospodarowania terenu podlegających przebudowie
- wykonanie przebudowy drogi gminnej na odcinku objętym opracowaniem
- wykonanie jezdni drogi gminnej o szerokości 4,0 m o nawierzchni bitumicznej z lokalnymi poszerzeniami do 5,0 m (mijanki) oraz z poszerzeniami na łukach
- wykonanie zjazdów do przyległych nieruchomości o nawierzchni z kostki betonowej i bitumicznej
- wykonanie dojść do posesji z kostki betonowej
- wykonanie muldy oraz rowów odwadniających wraz z przepustami pod projektowanymi zjazdami
- przebudowę dwóch przepustów pod drogą gminną w km 0+219,54 oraz w km 0+589,57 wraz z wykonaniem ścian oporowych oraz zabruku kamiennego na dnie oraz skarpach rowu
- reprofilację skarp rowów nie podlegających przebudowie, a jedynie dostosowania do nowego usytuowania jezdni
- wykonanie obustronnego pobocza utwardzonego o szerokości 0,75 m
- wycinkę kolidujących drzew i krzewów
- wykonanie nasadzeń kompensacyjnych
- zabezpieczenie istniejących kabli ziemnych rurami dwudzielnymi ochronnymi

W stanie istniejącym na terenie objętym opracowaniem znajduje się jezdnia bitumiczna (powierzchniowo utrwalona) o szerokości od 3,0 do 4,0 m z obustronnym poboczem gruntowym o szerokości od 0,50 do 0,75 m. Jezdnia posiada liczne ubytki, spękania, wykruszenia oraz łaty remontowe. Wzdłuż drogi po obu stronach znajdują się zjazdy do posesji lub na pola. W pasie drogowym zlokalizowane są liczne zadrzewienia i krzewy ograniczające skrajnię i kolidujące z proponowaną budową układu komunikacyjnego. Wzdłuż drogi zlokalizowane są rowy odwadniające wraz z przepustami pod zjazdami oraz dwa przepusty pod koroną drogi i studnie będące częścią systemu melioracyjnego.

W ramach opracowania w istniejącej nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem wykonano odwierty na podstawie których stwierdzono grubość warstw konstrukcyjnych nawierzchni, ich rodzaj oraz występujący grunt stanowiący podłoże pod projektowanym obiektem budowlanym. Założenia grup nośności ustalono na podstawie wykonanych badań w wybranych punktach. W dolnych partiach zalegają grunty wysadzinowe i bardzo wysadzinowe (glina piaszczysta i piasek pylasty). Pod warstwą kruszywa zalega niewielka warstwa gruntów organicznych i próchniczych – w związku z wykonaniem nowej konstrukcji na całym odcinku o grubości równej lub większej niż głębokość ich zalegania założono, że zostaną one całkowicie usunięte na etapie robót ziemnych. Grunt sklasyfikowano jako G4 na odcinku od km 0+000 do km 0+640 oraz G3 na odcinku od 0+640 do końca realizowanego odcinka drogi gminnej. W przypadku natrafienia na etapie realizacji na lokalnie występujące warunki odmienne od założonych do projektowania należy zweryfikować przyjęte rozwiązania mając na uwadze przede wszystkim uzyskanie wymaganej nośności podłoża oraz zapewnienie warunku mrozoochronności konstrukcji. W kontekście projektowanej inwestycji, warunki wodne można uznać za dobre, grunty rodzime pod projektowaną konstrukcją można uznać za nośne, warunki gruntowe można klasyfikować do prostych. Dla planowanej inwestycji określono kategorię geotechniczną obiektu budowlanego jako pierwszą przy prostych warunkach gruntowych.

Parametry techniczne:
- Kategoria obiektu budowlanego: IV, XXV
- Klasa drogi: wewnętrzna
- Przekrój: drogowy 1x1
- Kategoria ruchu: KR1
- Prędkość projektowa: 30 km/h
- Szerokość jezdni: 4,0 m (z poszerzeniami na łukach zgodnie z PZT oraz na mijankach
do 5,0 m)
- Szerokość pobocza utwardzonego kruszywem: 0,75 m

Zakres robót ziemnych obejmuje:
- usunięcie warstwy humusu
- wykonanie wykopów i nasypów pod warstwy konstrukcji
- ułożenie warstwy humusu gr. 10 cm wraz z obsiewem trawą

Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zgłosić zamiar ich rozpoczęcia gestorom urządzeń zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz zapoznać się z naniesieniami tych urządzeń.

Drogę w planie wytyczono w dostosowaniu do szerokości istniejącego pasa drogowego. Droga w planie składa się z odcinków prostych wyokrąglonych na załamaniach łukami. Szczegółowy wykaz elementów trasy oraz współrzędnych punktów głównych załączono do projektu.

Profil podłużny drogi opracowano przy założeniu dostosowania do przyległych zjazdów
i ukształtowania terenu przy jednoczesnym zapewnieniu prawidłowych spadów poprzecznych i podłużnych celem zapewnienia prawidłowego odwodnienia projektowanej drogi gminnej.
Założenia ogólne przy projektowaniu profilu podłużnego:
- zapewnienie minimalnych spadków podłużnych
- dostosowanie do istniejącego ukształtowania terenu
- dostosowania wysokościowe do istniejących zjazdów.

Droga gminna w m. Bachorce II zaprojektowana jako droga wewnętrzna o szerokości jezdni 4,0 m (poszerzenie na łukach i mijankach) i spadku poprzecznym jednostronnym o wartości 2%. Na łukach spadek zgodnie z PZT. Po obu stronach jezdni zlokalizowane pobocza utwardzone o szerokości 0,75 m. W ciągu drogi po obu stronach występują zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej lub bitumicznej. Odcinkowo po obu stronach drogi zlokalizowano rowy odwadniające.

Natężenia ruchu na przedmiotowej drodze gminnej sklasyfikowano jako KR1. Podłoże gruntowe sklasyfikowano jako G3 oraz G4 w zależności od przebudowywanego odcinka drogi, na podstawie wykonanych badań w wybranych punktach. W przypadku natrafienia na etapie realizacji na lokalnie występujące warunki odmienne od założonych do projektowania należy zweryfikować przyjęte rozwiązania mając na uwadze przede wszystkim uzyskanie wymaganej nośności podłoża oraz zapewnienie warunku mrozoochronności konstrukcji. Istniejącą nawierzchnię przewidziano do rozbiórki celem wykonania nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej o nawierzchni z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego.

Konstrukcja poszczególnych elementów zagospodarowania:

Droga gminna (G4) – od km 0+000 do km 0+640
- warstwa ścieralna z mieszanki AC11S, gr. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego z kruszywem C90/3, gr. 20 cm
- warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2, gr. 30 cm

Droga gminna (G3):
- warstwa ścieralna z mieszanki AC11S, gr. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego z kruszywem C90/3, gr. 20 cm
- warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2, gr. 22 cm

Pobocze utwardzone:
- warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm, gr. 20 cm
- warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2, gr. 22 cm

Zjazd bitumiczny:
- warstwa ścieralna z mieszanki AC11S, gr. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego z kruszywem C90/3, gr. 20 cm
- warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2, gr. 22 cm

Zjazdy z kostki betonowej:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej (szara), gr. 8 cm
- podsypka cementowo - piaskowa, gr. 4 cm
- podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego z kruszywem C90/3, gr. 20 cm
- warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2, gr. 22 cm

Dojście do posesji:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej (szara), gr. 8 cm
- podsypka cementowo - piaskowa, gr. 4 cm
- podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego z kruszywem C90/3, gr. 20 cm
- warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2, gr. 22 cm

Obramowania.
- na połączeniu projektowanej jezdni z projektowanym dojściem do posesji należy zastosować opornik betonowy 12x25 cm usytuowany na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15
- na połączeniu projektowanej jezdni z projektowanym zjazdem z kostki betonowej należy zastosować opornik betonowy 12x25 cm usytuowany na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15
- na połączeniu projektowanego pobocza z projektowanym zjazdem z kostki betonowej należy zastosować opornik betonowy 12x25 cm usytuowany na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15
- obramowanie zjazdów z kostki betonowej należy wykonać z opornika betonowego 12x25 cm usytuowanego na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15
- obramowanie dojść z kostki betonowej zespolonych ze zjazdem należy wykonać z opornika betonowego 12x25 cm usytuowanego na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15
- obramowanie samodzielnych dojść z kostki betonowej zespolonych ze zjazdem należy wykonać z obrzeża betonowego 8x30 cm usytuowanego na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15.

Na odcinku objętym budową drogi gminnej w m. Bachorce II odwodnienie drogi przewidziano jako powierzchniowe do projektowanych i istniejących rowów odwadniających w granicach pasa drogowego. W ciągu projektowanego rowu odwadniającego zaprojektowano pod projektowanymi zjazdami przepusty o średnicy 400 mm. Do istniejącej studni melioracyjnej znajdującej się w km 0+219,54 (poza pasem drogowym) projektuje się osadnik wykonany z narzutu kamiennego na podbudowie z betonu. W zakresie opracowania projektuje się przebudowę dwóch przepustów pod koroną drogi tj. w km 0+219,54 i w km 0+589,57. Zaprojektowano w przypadku trzech wylotów zastosowanie ścianek oporowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1447800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1649877,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1447800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TRANS-POM” Piotr Pomagier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802

7.3.3) Ulica: Marcinkowo 37

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-110

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1447800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.