eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH DRÓG GMINNYCH I TERENÓW STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY GRABICA W 2021 r. ORAZ UTWARDZENIE TERENU POD ALTANĄ OGRODOWĄ W MIEJSCOWOŚCI LUTOSŁAWICE RZĄDOWE



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091248 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH DRÓG GMINNYCH
I TERENÓW STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY GRABICA W 2021 r. ORAZ UTWARDZENIE TERENU POD ALTANĄ OGRODOWĄ W MIEJSCOWOŚCI LUTOSŁAWICE RZĄDOWE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabica 66

1.5.2.) Miejscowość: Grabica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/616-11-25

1.5.8.) Numer faksu: 44/616-11-25 wew. 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH DRÓG GMINNYCH
I TERENÓW STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY GRABICA W 2021 r. ORAZ UTWARDZENIE TERENU POD ALTANĄ OGRODOWĄ W MIEJSCOWOŚCI LUTOSŁAWICE RZĄDOWE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c79582a2-af2f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003755/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH DRÓG GMINNYCH I TERENÓW STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY GRABICA W 2021 r. ORAZ UTWARDZENIE TERENU POD ALTANĄ OGRODOWĄ W MIEJSCOWOŚCI LUTOSŁAWICE RZĄDOWE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050388/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1219273,41 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I – Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni tłuczniowych i bitumicznych
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz utwardzenie terenu pod altaną ogrodową w miejscowości Lutosławice Rządowe, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
a) Wykonanie nawierzchni emulsyjno – grysowej, 3 warstwowej - w szacunkowej ilości 7900 m2;
b) Wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 20 cm dwuwarstwowo, dolna warstwa grubości 15 cm z kruszywa dolomitowego 31,5 - 63 mm, górna warstwa grubości 5 cm
z kruszywa dolomitowego 0-31,5 mm - w ilości szacunkowej 8500 m2;
c) Wykonanie poboczy z tłucznia 0-31,5 mm grubość 6 cm, szerokość 1 m - w szacunkowej ilości 4.800 m2;
d) Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni bitumicznej o grubości średnio 2,5 cm - w ilości szacunkowej 8.700 m2;
e) Wykonanie nakładki z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo – żwirowej warstwa ścieralna asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm, na którą składa się również mechaniczne oczyszczenie istniejącej bitumicznej nawierzchni drogowej oraz skropienie jej asfaltem lub skropienie podbudowy - ilości w szacunkowej 8.700 m2;
f) Wykonanie robót ziemnych i warstwy odsączającej o gr. 10 cm po zagęszczeniu - w ilości szacunkowej 42 m2;
g) Wykonanie chodnika z kostki gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4 cm - w ilości szacunkowej 42 m2;
h) Wykonanie obrzeży trawnikowych 100x20x6 - w ilości szacunkowej 30 m.
Wszelkie prace przewidziane w pkt. III.1 A) - C) należy wykonać w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu styku nowej i starej nawierzchni. Roboty należy wykonać zgodnie z STWiORB, obowiązującymi normami oraz przepisami.
W ramach w.w. robót należy wykonać również:
 wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w pkt. III.1, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SWZ, STWiORB i oferty,
 wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (w tym projektu umowy) i STWiORB.
Wartości podane są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem mniejszej ilości m2, m3, m, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót z zastrzeżeniem § 7 ust. 4 projektu umowy. Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu robót i zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem § 7 ust. 4 projektu umowy.
2. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu
z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu;
b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót,
c) zabezpieczenia terenu na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność
za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót
i wbudowanych materiałów.
e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim.
f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia kosztów za media,
g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach,
h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 1041140,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II – Wykonanie remontów bieżących nawierzchni bitumicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
a) Wykonanie remontu bieżącego nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera typu PATCHER w ilości szacunkowej 40 Mg;
Wartości podane są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem mniejszej ilości m2, m3, m, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót z zastrzeżeniem § 7 ust. 4 projektu umowy. Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu robót i zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem § 7 ust. 4 projektu umowy.
2. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu
z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu;
b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót,
c) zabezpieczenia terenu na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność
za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót
i wbudowanych materiałów.
e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim.
f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia kosztów za media,
g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach,
h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część III – Wykonanie remontu nawierzchni i odwodnienia zaplecza magazynowo - sprzętowego w Grabicy, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
a) wykonanie nawierzchni asfaltowej
b) wykonanie nawierzchni z kostki,
c) wykonanie krawężników
d) wykonanie odwodnienia
e) wykonanie robót innych
w zakresie zgodnym z Przedmiarem dla tej Części Załączonym do niniejszego SWZ.
Wartości podane są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem mniejszej ilości m2, m3, m, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót z zastrzeżeniem § 7 ust. 4 projektu umowy. Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu robót i zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem § 7 ust. 4 projektu umowy.
2. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu
z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu;
b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót,
c) zabezpieczenia terenu na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność
za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót
i wbudowanych materiałów.
e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim.
f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia kosztów za media,
g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach,
h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 134133,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 938182,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 938182,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 938182,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "PEUK" Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710008078

7.3.3) Ulica: Roosevelta 39

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 938182,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w części II nie została złożona żadna oferta

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155889,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155889,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155889,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "PEUK" Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710008078

7.3.3) Ulica: Roosevelta 39

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155889,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.