eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konopnica › Zakup ciągnika rolniczego



Ogłoszenie z dnia 2022-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONOPNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934631

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Konopnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-313

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438424419

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@konopnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.konopnica.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika rolniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6914bc5-8b0b-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054477/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKO.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Nazwa zadania : Zakup ciągnika rolniczego
3.2 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ciągnika rolniczego fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wszelkich wad ,niezarejestrowanego, kompletnego, gotowego do użytkowania.
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Fabrycznie nowy, rok produkcji 2022,
2) Moc silnika od 100 KM do 110 KM,
3) Poj. od 3,6 l. do 4 l. ; 4 cylindry, 4 zawory,
4) Norma spalin TIER V,
5) System wtrysku paliwa Common Rail,
6) Max moment obrotowy 450 Nm,
7) Zbiornik paliwa min.170 l,
8) Zbiornik AdBlue min. 10 l,
9) Napęd 4x4, oś przednia amortyzowana,
10) Elektrohydrauliczne sterowanie załączaniem napędu i blokada tylnego mostu,
11) Liczba biegów min. 16 x 16,
12) Max prędkość 40 km/h ECO
13) Rewers elektrohydrauliczny PowerShuttle,
14) Obroty WOM 540, 540 E,1000,
15) Wydajność pompy hydraulicznej min.80l/min,
16) Max. ciśnienie 190 bar,
17) 3 rozdzielacze tylne,
18) Max. udźwig na końcówkach kulowych min. 5200 kg,
19) Siłowniki wspomagające TUZ,
20) Szybkosprzęgi CBM,
21) Stabilizatory teleskopowe,
22) Sterowanie podnośnikiem elektroniczne
23) Instalacja pneumatyczna jedno i dwu obwodowa,
24) Kabina ogrzewana wentylowana,
25) Klimatyzacja,
26) Fotel operatora amortyzowany pneumatycznie,
27) Siedzenie pasażera,
28) Głośniki z instalacją radiową,
29) Min. 6 lamp roboczych,
30) Lusterka zewnętrzne teleskopowe,
31) Wycieraczka szyby przedniej i tylniej,
32) Szyberdach ( okno dachowe ),
33) Obciążniki przednie 10 x 40 kg,
34) Obciążniki tylne 6x 50 kg,
35) Ostrzegawcza lampa błyskowa,
36) Zaczep transportowy automatyczny i dolny zaczep rolniczy,
37) Komplet kul i sworzni,
38) Ogumienie tył min. 540/65 R34, przód min. 440/65 R24,
39) Przedni TUZ + para wyjść hydraulicznych, sterowany z joysticka, min udźwig TUZ 2.0 t.
40) Przeszkolenie dwóch pracowników w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji ciągnika

3.4. Inne wymagania :
1) Wszelkie wymagane prawem świadectwa ( świadectwo homologacji );
2) Posiadać instrukcję obsługi ciągnika w języku polskim;
3) Posiadać dokumentację gwarancyjną i serwisową;
4) Ciągnik rolniczy, stanowiący przedmiot zamówienia musi spełnia wymagania obowiązujące w Polsce dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz.U z 2021 r. poz. 450 z późn. zm. ) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, musi posiada homologację umożliwiającą rejestrację pojazdu i dopuszczenie do ruchu na obszarze RP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329886,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329886,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329886,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. :AGROS - WROŃSCY" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5740007071

7.3.3) Ulica: Częstochowska 3

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 98-337

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329886,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.