eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Remont mostu drewnianego w miejscowości Tatarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Nowa Sól: Remont mostu drewnianego w miejscowości Tatarki
Numer ogłoszenia: 200090 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli , ul. Wojska Polskiego 100b, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4585330, faks 068 4585330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd-nowasol

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu drewnianego w miejscowości Tatarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remont mostu stalowego z pomostem drewnianym w miejscowości Tatarki gmina Kolsko powiat Nowosolski w ciągu drogi powiatowej nr 1022 F w km 3+726 relacji Nowy Jaromierz - Kolsko. Zadanie jest finansowane ze środków budżetu Powiatu Nowosolskiego. 2. Zadanie obejmować będzie swym zakresem remont pomostu drewnianego i polegać będzie w szczególności na następujących działaniach: a) wykonanie robót rozbiórkowych: - rozebranie nawierzchni bitumicznej na dojeździe do mostu - rozebranie pomostu drewnianego b) wykonanie robót montażowych i budowlanych: - montaż pomostu drewnianego - korekta dojazdów do obiektu - odbudowa stożków betonowo - kamiennych 3. Opis istniejącego mostu. Przedmiotowy obiekt to most drogowy pięcioprzęsłowy o konstrukcji przęsła w postaci belek stalowych walcowanych z pomostem wykonanym z elementów drewnianych. Rozpiętość mostu w osiach podpór wynoszą odpowiednio 5,20 m+9,15 m+9,00 m+9,15 m+5,20 m a długość całkowita w osi podparcia na przyczółkach wynosi 37,70 m. Szerokość pomostu wynosi 6,57 m. Most posiada chodniki zlokalizowane po obu stronach jezdni. Konstrukcja nośna mostu opiera się na drewnianych oczepach przyczółków betonowych i dwóch stalowych oczepach filarów środkowych wykonanych z rur stalowych. Pomost mostu stanowi konstrukcja drewniana, na którą składają się poprzecznice z bali płazowych o wysokości 20 cm oparte bezpośrednio na górnych półkach dźwigarów nośnych, podłużnice (pokład dolny) wykonany jest z krawędziaków o przekroju 12 cm x 12 cm oraz pokład górny wykonany z desek o przekroju 5 cm x 15 cm. Po obu stronach pomostu na dylinie górnej znajduje się chodnik o szerokości 0,76 m a na poprzecznicach zamocowane są słupki poręczy. Szerokość jezdni wynosi 5,05 m , a szerokość pomostu w świetle poręczy wynosi 6,57 m. Na dojazdach do obiektu występuje jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 4,5 metra. Połączenie pomostu z dojazdami jest bez dylatacji. 4. Charakterystyka podstawowych elementów przedmiotu zamówienia. 4.1. Roboty rozbiórkowe. W zakres robót rozbiórkowych wchodzi: a) rozbiórka pokładu górnego b) rozbiórka pokładu dolnego c) rozbiórka chodnika i poręczy d) rozbiórka poprzecznic - zakres prac rozbiórkowych w uzgodnieniu z inwestorem e) rozebranie nawierzchni bitumicznej na dojeździe do mostu Przewiduje się około 30 % odzysku drewna z rozbiórki do ponownego wbudowania (poprzecznice). Pozostały materiał z rozbiórki jest własnością Wykonawcy robót . Materiał z rozbiórki nie nadający się do ponownego wbudowania należy usunąć z placu budowy - koszty transportu i utylizacji ponosi Wykonawca. 4.2. Roboty montażowe. W zakres prac montażowych wchodzi: a) wbudowanie poprzecznic wykonanych bali płazowych wysokości 20 cm układanych co 80 cm - zakres prac montażowych w uzgodnieniu z inwestorem, b) wbudowanie pokładu dolnego wykonanego z krawędziaków 12 x 12 układanych co 2 - 3 cm, c) wbudowanie pokładu górnego wykonanego z desek 5 x 15 cm, d) wbudowanie chodników z: - desek 5 x 15 cm (5 szt.) - krawędziaków 10 x 21 cm układanych co poprzecznice - krawędziaków 10 x 15 cm układanych po długości e) wbudowanie poręczy z - krawędziaków 15 x 15 cm - słupki i pochwyt poręczy - krawędziaków 12 x 12 cm - zastrzałów - krawędziaków 10 x 5 cm - listwy podporęczowe Powierzchnie belek poprzecznych należy zabezpieczyć papą asfaltową izolacyjną przybitą do poprzecznic za pomocą gwoździ z podkładkami. Belki poprzeczne należy układać na dźwigarach stalowych. Pokład dolny układać podłużnie do osi mostu przybijając gwoździami do belek poprzecznych. Pokład górny przykręcany do pokładu dolnego poprzecznie za pomocą śrub. Balustrady i chodniki należy przymocować śrubami do belek poprzecznych. Wszystkie prace remontowe należy wykonać przy zamkniętym ruchu drogowym. Na czas robót wykonawca we własnym zakresie opracuje i uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu. Dla zachowania ciągłości ruchu pieszych i rowerzystów w trakcie robót Wykonawca wykona i będzie utrzymywał tymczasową kładkę dla pieszych . 5. Charakterystyka podstawowych materiałów Jako materiał do wykonania robót przyjmuje się drewno sosnowe które jest zdolne uzyskać klasę wytrzymałości K 33. Drewno minimum II klasy (nieliczne i niewielkie sęki do średnicy 6 mm , nieznaczne różnice barwy, słoje lekko zakrzywione, pofalowane). Wilgotność drewna stosowanego do konstrukcji znajdujących się na wolnym powietrzu nie powinna przekraczać 23% . Wszystkie elementy drewniane zarówno nowe , jak i istniejące ponownie wbudowane powinny być zabezpieczone przed korozją przez impregnację odpowiednimi środkami do impregnacji drewna metodą próżniowo - ciśnieniową solnymi środkami ekologicznymi. Wyjątek stanowią pochwyty. Elementy poręczy, zwłaszcza pochwyty powinny być heblowane. Elementy drewniane należy łączyć śrubami M 10 i M 12 o odpowiedniej długości, klamrami ciesielskimi oraz gwoździami. Wszystkie materiały zastosowane podczas remontu mostu muszą posiadać certyfikat lub deklaracje zgodności z PN lub aprobatę techniczną. 6. Rodzaj i ilość robót Rodzaj i ilość robót zaprojektowanych do wykonania przedmiotu zamówienia zostały podane w tabeli przedmiaru robót. Zakres prac związanych z wymianą poprzecznic zostanie ustalony po rozebraniu pokładu dolnego. W przedmiarze ujęto wymianę wszystkich poprzecznic. 7. Uwagi 7.1. Zakres robót i elementów do wykonania przez wykonawcę określony jest w tabeli przedmiaru robót. 7.2. Wartość zaprojektowanych przez zamawiającego robót należy określić na podstawie Formularza kosztorysu ofertowego - rozdział V SIWZ. 7.3. Zamawiający założył, że wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 7.4. Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne urządzeń, elementów, materiałów należy traktować jako przybliżenie ułatwiające ich dobór przez wykonawcę. Wykonawca może zaoferować urządzenia, elementy, materiały równoważne spełniające parametry, warunki określone w opisie i dokumentacji projektowej oraz posiadające wymagane aprobaty i certyfikaty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12. Wymagania dotyczące wadium: Kwotę wadium ustala się w wysokości 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 12.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: § pieniądzu, § poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; § gwarancjach bankowych; § gwarancjach ubezpieczeniowych, § poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm), 12.3. Dowód wniesienia wadium - należy załączyć do oferty w formie oryginału. 12.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 89 203000451110000000284750 - Starostwo Powiatowe w Nowej Soli, ul. Moniuszki 3 b, 67-100 Nowa Sól. 12.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich może złożyć wadium o takiej wartości by ich suma wynosiła 3 500,00 PLN. uwaga: w tytule przelewu proszę wpisać, czego dotyczy wadium (przetarg PN 18/2009/PZD)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych b. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych c. spełniają dodatkowe warunki szczególne określone w punkcie 8.5. niniejszej instrukcji, 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; b. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; d. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 5. Dodatkowe warunki szczególne udziału wykonawców w postępowaniu: 5.1. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potencjał kadrowy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał kadrowy będzie oceniany łącznie): - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący osobami o niżej wymienionych kwalifikacjach: 1. Kierownik budowy lub robót(branża drogowa): 1 odpowiednie uprawnienia budowlane; przynależność do Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa 6. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę Formularz oferty oraz załączniki stanowiące jego integralną część a w szczególności: a) oświadczenia, o których mowa w punkcie 9.1 niniejszej instrukcji, b) dokumenty, o których mowa w punkcie 9.2 niniejszej instrukcji, c) zaakceptowaną umowę, d) zaakceptowaną gwarancję jakości, e) wypełniony Formularz kosztorysu ofertowego,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane Oświadczenia a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału) wzór formularza oświadczenia zamieszczony jest w Rozdziale III, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć oświadczenie); b) oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (w formie oryginału); 2. Wymagane dokumenty: 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć n/w dokumenty): a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (chodzi o uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz wpis na listę członków Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę); 2.4. Inne wymagane dokumenty: a) Dowód wniesienia wadium (w formie oryginału) - należy załączyć do oferty, b) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy (należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza) - Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno: . jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi, . precyzować zakres umocowania, . wskazywać pełnomocnika, . wyliczać wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, . być podpisane przez każdego wykonawcę, c) Stosowne pełnomocnictwo (należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza) do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji. 2.5. Dokumenty zamienne wymagane od Wykonawców zagranicznych: 1. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 9.2.1. a, b, c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne li zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie ogłoszono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składnia ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składnia ofert, 3. jeżeli w kraju pochodnia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd-nowasol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ul. Wojska Polskiego 100 b 67-100 Nowa Sól pok. nr 1 - Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ul. Wojska Polskiego 100 b 67-100 Nowa Sól pok. nr 1 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.