eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa, instalacja oraz wdrożenie klastra urządzeń typu UTM w ilości 2 szt. wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090643 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, instalacja oraz wdrożenie klastra urządzeń typu UTM w ilości 2 szt. wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 324941274, 324941267

1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, instalacja oraz wdrożenie klastra urządzeń typu UTM w ilości 2 szt. wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ffc78d3-b488-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa wraz z konfiguracją UTM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055203/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.46.2021.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa sieciowego zbudowanego z dwóch urządzeń typu UTM pracujących w klastrze HA, zwanego dalej „Systemem”, wraz z zapewnieniem gwarancji i usługą wsparcia technicznego.
2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Dostawa Systemu, polegającego na wymianie posiadanych przez Zamawiającego urządzeń firmy Fortinet (2 szt. FortiGate 300C).
2) Dostarczone urządzenia przejmą w całości rolę wycofywanych urządzeń UTM oraz Huawei USG5150 i będą objęte min 36 miesięczną gwarancją producenta na dostarczone elementy systemu wraz z 36 miesięcznymi licencjami dla wszystkich funkcji bezpieczeństwa urządzeń od dnia dostawy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
3) Wykonawca zapewni usługę wsparcia technicznego przez okres min. 12 miesięcy od dnia dostawy.
4) Wykonawca dostarczy System do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Lesna 2 transportem na swój koszt oraz zainstaluje i wdroży system w miejscu jego użytkowania.
5) Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu zostanie zrealizowane w godzinach pracy Zamawiającego. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej na 1 dzień roboczy przed dostawą, na adres lub telefon wskazany w § 12 Umowy.
6) Oferowany przez Wykonawcę System:
a) winien być fabrycznie nowy tj. nieużywany, nieregerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
b) winien pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski lub rynki wielu krajów w tym na rynek polski.
c) winien zapewnić wszystkie funkcje sieciowe i bezpieczeństwa ( szczegółowo opisane w Załączniku nr 4 – opis przedmiotu zamówienia ) niezależnie od dostawcy łącza. Dopuszcza się aby poszczególne elementy wchodzące w skład systemu bezpieczeństwa były zrealizowane w postaci osobnych, komercyjnych platform sprzętowych lub komercyjnych aplikacji instalowanych na platformach ogólnego przeznaczenia. W przypadku implementacji programowej dostawca zapewni niezbędne platformy sprzętowe wraz z odpowiednio zabezpieczonym systemem operacyjnym.
d) winien dawać możliwość pracy w jednym z trzech trybów: Routera z funkcją NAT, transparentnym oraz monitorowania na porcie SPAN.
e) Winien zapwnić możliwość budowy minimum 2 oddzielnych (fizycznych lub logicznych) instancji systemów w zakresie: Routingu, Firewall’a, IPSec VPN, Antywirus, IPS. Powinno umożliwiać dedykowania co najmniej 9 administratorów do poszczególnych instancji systemu.
7) Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania możliwość przekazania obecnie używanych urządzeń typu Fortigate 300C (2 szt.)
8) System winien wspierać min. IPv4 oraz IPv6 w zakresie:
a) Firewall
b) Ochrony w warstwie aplikacji
c) Protokołów routingu dynamicznego.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
5. Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.
6. Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp) musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. W przypadku zastosowania materiałów lub wyrobów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
10. W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
11. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji z tym zakresie.
12. Ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu OPIS TECHNICZNY przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114205,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326225,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114205,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrated Solutions sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252506859

7.3.3) Ulica: Marcina Kasprzaka 18/20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-211

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114205,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.