eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090623 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głogowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767282816

1.5.8.) Numer faksu: 767282816

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ae1931-a35d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038595/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.03.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 269851,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich”.
2. Zakres robót lub usług obejmuje w szczególności:
1) Bieżące utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, obiektów mostowych i przepustów,
2) Oznakowanie poziome i pionowe,
3) Inne roboty i prace towarzyszące i/lub związane z bieżącym utrzymaniem dróg określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Bieżące utrzymanie dróg powiatowych wykonywane będzie na drogach ujętych w wykazie dróg powiatowych (załącznik do SWZ).
4. Wszelkie roboty lub usługi prowadzone w obrębie istniejących sieci (uzbrojenia terenu) Wykonawca prowadzić będzie z zachowaniem ostrożności, w miarę potrzeb prowadzić będzie ręcznie. W przypadku odkrycia w trakcie robót sieci Wykonawca zabezpieczy je rurami osłonowymi (ochronnymi) w ramach cen jednostkowych ujętych w ofercie.
5. Wykonawca w ramach realizacji robót/zadania odtworzy wszelkie nawierzchnie placów, terenów i dróg, które winien będzie doprowadzić do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji zadania.
6. Wykonawca udzieli na wykonane roboty lub usługi (robocizna, materiały) gwarancji i rękojmi na okres minimum 24 miesięcy – począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót lub usług i podpisania bezusterkowego protokołu odbioru częściowego/końcowego robót (bez uwag) dla każdego zlecenia. Dłuższy termin gwarancji i rękojmi na zamontowane znaki drogowe od wymaganego, tj. 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi będzie jednym z kryteriów wyboru oceny. Maksymalny łączny termin gwarancji i rękojmi na zamontowane znaki drogowe wynosi 48 miesięcy.
7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
8. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń od Zamawiającego, w tym finansowych, w przypadku zlecenia, przez Zamawiającego w całym okresie trwania umowy, robót/prac na sumę niższą niż wskazana w ofercie. Ilości poszczególnych robót ujęte w przedmiarze, na etapie realizacji zadania, mogą ulec zmianie. Zmiana dotyczyć może zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia ilości poszczególnych robót lub usług.
9. Zgodnie z § 7 ust. 29 projektu umowy Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia wartości przedmiotu umowy do minimalnej wartości brutto wynoszącej 60% wynagrodzenia szacunkowego brutto wynikającego z umowy.
10. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany realizować roboty lub usługi w całym okresie realizacji umowy. Zamawiający będzie każdorazowo określał zakres robót/prac w formie odrębnego zlecenia sukcesywnie na podstawie cen przyjętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy podając orientacyjną ilość robót lub usług do wykonania. Rzeczywista ilość prac do wykonania uzależniona będzie od faktycznych potrzeb w trakcie obowiązywania umowy. W zleceniach, o których mowa powyżej Zamawiający wskaże miejsce, zakres prac, termin wykonania i przewidywany koszt wykonania robót lub usług. Wykonawca zobowiązuje się wykonać każde zlecenie Zamawiającego w okresie trwania zawartej umowy, Wykonawca wykona zlecone prace w uzgodnionym terminie i zgłosi do odbioru Zamawiającemu. Zamawiający zapłaci tylko za prace, które zostały wykonane na podstawie pisemnego zlecenia i odebrane na warunkach określonych we wzorze umowy. Ilość zleceń uzależniona jest od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych. Wykonawca wykona zadanie z materiałów stanowiących własność Wykonawcy lub materiałów powierzonych.
11. Roboty objęte niniejszą umową będą realizowane w dwóch trybach:
1) tryb awaryjny – maksymalny czas do rozpoczęcia realizacji zlecenia - 2 godz. od chwili przyjęcia zgłoszenia telefonicznego lub drogą e-mail i wykonanie zlecenia maksymalnie w terminie 3 dni (wpisana zostanie ilość dni zgodnie ze złożoną ofertą) roboczych od zlecenia;
2) tryb podstawowy – zamówienia wg potrzeb – czas przystąpienia do robót w ciągu 72 godzin od zgłoszenia pisemnego, telefonicznego lub drogą e-mail, natomiast termin wykonania zlecenia nie jest dłuższy niż 30 dni od otrzymania zlecenia.
12.Cena jednostkowa winna zawierać wszystkie koszty niezbędne i potrzebne do wykonania zadania, miedzy innymi: wywozu i utylizacji odpadów, oznakowania dróg na czas wykonywania prac, przekazania prac do wykonania – objazd po drogach w celu określenia prac do wykonania i koszty odbioru prac (dojazd na miejsce wykonanych robót lub usług). Wykonawca winien posiadać niezbędne bariery ochronne (urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego) i znaki drogowe do oznaczenia robót.
13. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalane na podstawie obmiarów wykonanych prac/robót i cen jednostkowych przyjętych w kosztorysie ofertowym na podstawie kosztorysów powykonawczych dla każdego z zakresu zleconych robót lub usług.
14. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ogólne specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót, stanowiące Załączniki nr 14, 15 i 16 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77341000-2 - Okrzesywanie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384867,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384867,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384867,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe BUD - DRÓG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9252127822

7.3.3) Ulica: Leśna 9, Podbrzezie Dolne

7.3.4) Miejscowość: Kożuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384867,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.