eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › U/17/2023 - Opr. dokum. projekt.-koszt., STWiOR oraz proj. technologii wykończenia pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem dla zrealizowania zad. inwest., pn.: Przeb. pom. na II p. seg. G, ul. Oleska 48



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
U/17/2023 - Opr. dokum. projekt.-koszt., STWiOR oraz proj. technologii wykończenia pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem dla zrealizowania zad. inwest., pn.: Przeb. pom. na II p. seg. G, ul. Oleska 48

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/830440

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

U/17/2023 - Opr. dokum. projekt.-koszt., STWiOR oraz proj. technologii wykończenia pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem dla zrealizowania zad. inwest., pn.: Przeb. pom. na II p. seg. G, ul. Oleska 48

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96112340-6764-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051074/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 [96] Dokumentacje techniczne (w tym m.in. projekty techniczne, kosztorysy inwestorskie, przedmiary, specyfikacje techniczne, ekspertyzy i opinie techniczne oraz geotechniczne i inne...) - AKT. maj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: U/17/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektu technologii wykończenia pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem (projekt technologii ma zawierać zestawienie ilościowo wartościowe wyposażenia wraz z rysunkiem, ilością, ceną netto i brutto za 1 sztukę oraz komplet) i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, zgłoszeń oraz uzgodnień z rzeczoznawcą ochrony p.poż, rzeczoznawcą ds. sanitarnohigienicznych i bhp, jeżeli będą wymagane dla zrealizowania zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa pomieszczeń na II p seg. G ul. Oleska 48 na potrzeby Wydziału Lekarskiego, wraz z pierwszym wyposażeniem i opracowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowej.

2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ.

3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia:
3.1. opracuje dokumentację projektowo kosztorysową, tj.:
3.1.1. wielobranżowe projekty architektoniczno-budowlane,
3.1.2. wielobranżowe projekty techniczne (PT),
3.1.3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3.1.4. przedmiary robót,
3.1.5. kosztorysy inwestorskie,
3.1.6. projekt technologii

3.2. Uzyska niezbędne pozwolenia, zgłoszenia, uzgodnienia, w tym m.in. z rzeczoznawcą ochrony p.poż, rzeczoznawcą ds. sanitarnohigienicznych i bhp, jeżeli będą wymagane dla zrealizowania zadania inwestycyjnego z wykonaniem robót,
3.3. Dokona zakupu niezbędnych map,

3.4. Projekt technologii ma zawierać zestawienie ilościowo – wartościowe wyposażenia wraz z rysunkiem, ilością, ceną netto i brutto za 1 sztukę oraz komplet,

3.5. Przygotuje dokumentację projektową, tj. wielobranżowe projekty architektoniczno-budowlane oraz wielobranżowe projekty techniczne w trzech [ 3 ] egzemplarzach, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) w dwóch [ 2 ] egzemplarzach, kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary w jednym [ 1 ] egzemplarzu. Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz edytowalnej na nośniku pamięci pendrive.

4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie czterdzieści [40] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż dziesięć [ 10 ] dni kalendarzowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Trojnacka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: ATplus Aleksandra Trojnacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542205174

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.