eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wybranych obrębu ewidencyjnych w gminie Świdnica, powiat świdnicki, woj. Doln. wraz z harmonizacją danych baz BDOT500 i GESUT z podziałem na 4 zad.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wybranych obrębu ewidencyjnych w gminie Świdnica, powiat świdnicki, woj. Doln. wraz z harmonizacją danych baz BDOT500 i GESUT z podziałem na 4 zad.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748500400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wybranych obrębu ewidencyjnych w gminie Świdnica, powiat świdnicki, woj. Doln. wraz z harmonizacją danych baz BDOT500 i GESUT z podziałem na 4 zad.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec187a6d-9e55-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030075/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wybranych obrębów ewidencyjnych w gminie Świdnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 382250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wybranych obrębów ewidencyjnych w gminie Świdnica, powiat świdnicki, woj. dolnośląskim wraz z harmonizacją danych baz BDOT500 i GESUT, z podziałem na 4 zadania:
zadanie nr 1 – modernizacja EGiB obrębu ewidencyjnego Bojanice (021907_2.0001) w gminie Świdnica,
w ramach których należy wykonać następujące prace:
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ((Dz. U. z 2023 r. poz.1752 z późn. zm.), w tym:
a) weryfikacja zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporządzenie niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynnościach związanych z wyłożeniem projektu operatu opisowo-kartograficznego i rozpatrzeniem zgłoszonych uwag.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostę baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objętych modernizacją z danymi EGiB, w szczególności zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiającemu utworzonych przez Wykonawcę zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powstałych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umożliwiający automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego Starosty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 128750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wybranych obrębów ewidencyjnych w gminie Świdnica, powiat świdnicki, woj. dolnośląskim wraz z harmonizacją danych baz BDOT500 i GESUT, z podziałem na 4 zadania:

Zadanie nr 2 – modernizacja EGiB obrębu ewidencyjnego Krzyżowa (021907_2.0011) w gminie Świdnica,

w ramach których należy wykonać następujące prace:
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ((Dz. U. z 2023 r. poz.1752 z późn. zm.), w tym:
a) weryfikacja zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporządzenie niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynnościach związanych z wyłożeniem projektu operatu opisowo-kartograficznego i rozpatrzeniem zgłoszonych uwag.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostę baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objętych modernizacją z danymi EGiB, w szczególności zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiającemu utworzonych przez Wykonawcę zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powstałych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umożliwiający automatyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 82250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wybranych obrębów ewidencyjnych w gminie Świdnica, powiat świdnicki, woj. dolnośląskim wraz z harmonizacją danych baz BDOT500 i GESUT, z podziałem na 4 zadania:
Zadanie nr 3 – modernizacja EGiB obrębu ewidencyjnego Makowice (021907_2.0015) w gminie Świdnica,

w ramach których należy wykonać następujące prace:
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ((Dz. U. z 2023 r. poz.1752 z późn. zm.), w tym:
a) weryfikacja zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporządzenie niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynnościach związanych z wyłożeniem projektu operatu opisowo-kartograficznego i rozpatrzeniem zgłoszonych uwag.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostę baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objętych modernizacją z danymi EGiB, w szczególności zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiającemu utworzonych przez Wykonawcę zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powstałych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umożliwiający automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego Starosty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 98250,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wybranych obrębów ewidencyjnych w gminie Świdnica, powiat świdnicki, woj. dolnośląskim wraz z harmonizacją danych baz BDOT500 i GESUT, z podziałem na 4 zadania:
Zadanie nr 4 – modernizacja EGiB obrębu ewidencyjnego Miłochów (021907_2.0016) w gminie Świdnica,

w ramach których należy wykonać następujące prace:
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ((Dz. U. z 2023 r. poz.1752 z późn. zm.), w tym:
a) weryfikacja zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporządzenie niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynnościach związanych z wyłożeniem projektu operatu opisowo-kartograficznego i rozpatrzeniem zgłoszonych uwag.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostę baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objętych modernizacją z danymi EGiB, w szczególności zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiającemu utworzonych przez Wykonawcę zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powstałych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umożliwiający automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego Starosty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 73000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128535,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128535,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geokart-International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813 03 33 520

7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 44

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-113

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie prac terenowych oraz pomiarów geodezyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128535 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86715,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86715,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RGPROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762408174

7.3.3) Ulica: Skotnicka 210

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-394

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86715,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97785,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97785,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RGPROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762408174

7.3.3) Ulica: Skotnicka 210

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-394

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97785,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79335,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79335,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RGPROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762408174

7.3.3) Ulica: Skotnicka 210

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-394

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79335,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.