eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W 2023 ROKU.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W 2023 ROKU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W 2023 ROKU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57769526-a300-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym
z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup i dostawy leków i materiałów medycznych w 2023 roku.”, nr postępowania: 3/SZP/2023;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy leków, maści, żeli, kropli i innych w 2023 roku wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego wskazanego w ust. 4 dla 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Część zamówienia nr 1 – Leki , maście, żele, krople i inne, zgodnie z:
a. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych, które mogą być doraźnie dostarczane
w związku z udzielanym świadczeniem zdrowotnym oraz wykazu produktów leczniczych wchodzących w skład zestawów przeciwwstrząsowych, ratujących życie (Dz. U. 2011 nr 18 poz. 94),
b. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 grudnia 2019 r. w sprawie medycznych czynności ratunkowych i świadczeń zdrowotnych innych niż medyczne czynności ratunkowe, które mogą być udzielane przez ratownika medycznego (Dz. U. 2019 poz. 2478),
c. Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015 poz. 1926),
d. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych przez pielęgniarkę albo położną samodzielnie bez zlecenia lekarza (Dz. U. 2017 poz. 497),
e. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (Dz. U. 2009 nr 39 poz. 321),
f. Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 22 września 2022 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC oraz wyrobów medycznych, wyposażenia wyrobów medycznych, systemów i zestawów zabiegowych wydanych bezpłatnie (Dz. U. 2022 poz. 2099).
3. Szczegółowe zestawienie asortymentu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) (113 pozycje asortymentowe).
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania i rozładowania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do magazynu Sekcji Medycznej 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Kwiatkowskiego 15 w Elblągu w godzinach od 8:00 do 13:00 (w piątki 8.00 – 11.00), według każdorazowego pisemnego zamówienia przesłanego Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia i w załączniku nr 2a do SWZ.
Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
6. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości minimalnych realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego).
7. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości maksymalnych (o ile będą realizowane) realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego zamówienia. Za dzień roboczy przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku.
8. Asortyment powinien być czytelnie oznakowany (nazwa, postać, kod) i opisany w języku polskim (ulotka w języku polskim). Na opakowaniach powinna znajdować się czytelna seria i data ważności.
9. Okres ważności asortymentu (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), powinien być jak najdłuższy, jednakże:
a) w przypadku produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC - nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy;
b) w pozostałych przypadkach - nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilościach poszczególnego asortymentu
objętego przedmiotem umowy, w zależności od faktycznych potrzeb jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu kosztem zmniejszenia lub zwiększenie innego asortymentu objętego przedmiotem umowy.
Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 10% ilości poszczególnych asortymentów oraz nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości umowy, o której mowa w §2 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
11. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostarczania asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą, spełniającego warunki dopuszczenia do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne oraz zapewnia że przedmiot zamówienia jest wolny od jakichkolwiek wad;
b) okazania, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego certyfikatu zgodności z polską normą lub normami europejskimi, wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, certyfikatu CE, deklaracji zgodności itp.,
c) zapewnienia terminowej realizacji dostaw,
d) dostarczania asortymentu transportem spełniającym warunki określone
w wymaganiach producenta w zakresie przechowywania i transportu danego asortymentu,
e) dostarczania asortymentu na własny koszt i ryzyko do magazynu 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu,
f) dokonania weryfikacji zabezpieczeń i wycofania niepowtarzalnego identyfikatora (kod 2D Data Matrix) preparatu leczniczego przed dostawą.
Szczegółowy opis części zamówienia zawiera zał. nr 1, 2a i 4 do SWZ.

Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, że jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Umowa przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych”

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej

4. W kryterium „ Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
Dla części zamówienia nr 1 i 2- Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- Liczba punktów:
- do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego -40 pkt;
- od 3 do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 30 pkt;
- od 5 do 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 20 pkt;
- od 7 do 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 10 pkt;
- od 9 do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 0 pkt.

Wykonawca otrzyma:
40 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie do 2 dni roboczych;
30 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 3 do 4 dni roboczych;
20 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 5 do 6 dni roboczych;
10 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 7 do 8 dni roboczych;
0 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 9 do 10 dni roboczych.

UWAGA:
- Maksymalny termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego dłuższego niż 10 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
- W przypadku braku zaznaczenia w formularzu ofertowym rubryki Zamawiający przyjmie, że zaoferowano termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego od 9 do 10 dni roboczych, co będzie oznaczać uzyskanie 0 pkt w kryterium „Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych”.
- Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty.
- Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.
- Dostawy do magazynu Zamawiającego w godz.:
- poniedziałek – czwartek 8:00-13:00,
- w piątek 8:00-11:00.

5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy materiałów medycznych, komponentów Indywidualnych Pakietów Medycznych w 2023 roku z z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego wskazanego w ust. 4 dla 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Część zamówienia nr 2 – Materiały medyczne, komponenty Indywidualnych Pakietów Medycznych, zgodnie z:
a. Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 r.
poz. 974),
b. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych, które mogą być doraźnie dostarczane
w związku z udzielanym świadczeniem oraz wykazu produktów leczniczych wchodzących w skład zestawów przeciwwstrząsowych, ratujących życie (Dz. U. 2011 nr 18 poz. 94),
c. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 grudnia 2019 r. r. w sprawie medycznych czynności ratunkowych i świadczeń zdrowotnych innych
niż medyczne czynności ratunkowe, które mogą być udzielane przez ratownika medycznego (Dz. U. 2019 poz. 2478),
d. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych udzielanych przez pielęgniarkę albo położną samodzielnie bez zlecenia lekarza (Dz. U. 2017 poz. 497),
e. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Plecaka Ratownika- Sanitariusza (PRS), stanowiącego załącznik nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
f. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Plecaka Ratownika-Medycznego (PRM), stanowiącego załącznik nr 1b do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
g. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMED), stanowiącego załącznik nr 1c do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
h. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Torby Lekarza (TL), stanowiącego załącznik nr 1d do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) .
i. Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 22 września 2022 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC oraz wyrobów medycznych, wyposażenia wyrobów medycznych, systemów i zestawów zabiegowych wydanych bezpłatnie (Dz. U 2022 poz. 2099).
3. Szczegółowe zestawienie asortymentu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1e do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
(94 pozycje asortymentowe).
W odniesieniu do asortymentów stanowiących komponenty PRS, PRM, IPMED oraz TL określonych w załączniku nr 1e do OPZ, Zamawiający wymaga by spełniały one wymagania odpowiednio do wskazanych Wymagań Eksploatacyjno-Technicznych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania i rozładowania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do magazynu Sekcji Medycznej 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Kwiatkowskiego 15 w Elblągu w godzinach od 8:00 do 13:00 (w piątki 8.00 – 11.00), według każdorazowego pisemnego zamówienia przesłanego Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w załączniku nr 1e do OPZ i w załączniku nr 2a do SWZ.
Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
6. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości minimalnych realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego).
7. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości maksymalnych (o ile będą realizowane) realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego zamówienia. Za dzień roboczy przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku.
8. Asortyment powinien być czytelnie oznakowany (nazwa, postać, kod) i opisany
w języku polskim (ulotka w języku polskim). Na opakowaniach powinna znajdować się czytelna seria i data ważności.
9. Okres ważności asortymentu (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), zgodnie z Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do OPZ, odpowiednio dla danego do asortymentu), a w przypadku asortymentu bez wskazania okresu ważności w ww. Wymaganiach oraz pozostałego asortymentu, nie krótszy niż 36 miesięcy od daty produkcji, przy czym w dniu dostawy nie może być krótszy niż 80 % całkowitego okresu ważności.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilościach poszczególnego asortymentu
objętego przedmiotem umowy, w zależności od faktycznych potrzeb jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu kosztem zmniejszenia lub zwiększenie innego asortymentu objętego przedmiotem umowy.
Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 10% ilości poszczególnych asortymentów oraz nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości umowy, o której mowa w §2 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
11. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostarczania asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą, spełniającego warunki dopuszczenia do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne oraz zapewnia że przedmiot zamówienia jest wolny od jakichkolwiek wad;
b) okazania, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego certyfikatu zgodności z polską normą lub normami europejskimi, wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, certyfikatu CE, deklaracji zgodności itp.,
c) zapewnienia terminowej realizacji dostaw,
d) dostarczania asortymentu transportem spełniającym warunki określone
w wymaganiach producenta w zakresie przechowywania i transportu danego asortymentu,
e) dostarczania asortymentu na własny koszt i ryzyko do magazynu 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu,

Szczegółowy opis części zamówienia zawiera zał. nr 1, 2a i 4 do SWZ.

Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, że jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Umowa przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych”

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej

4. W kryterium „ Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
Dla części zamówienia nr 1 i 2- Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- Liczba punktów:
- do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego -40 pkt;
- od 3 do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 30 pkt;
- od 5 do 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 20 pkt;
- od 7 do 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 10 pkt;
- od 9 do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 0 pkt.

Wykonawca otrzyma:
40 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie do 2 dni roboczych;
30 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 3 do 4 dni roboczych;
20 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 5 do 6 dni roboczych;
10 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 7 do 8 dni roboczych;
0 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 9 do 10 dni roboczych.

UWAGA:
- Maksymalny termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego dłuższego niż 10 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
- W przypadku braku zaznaczenia w formularzu ofertowym rubryki Zamawiający przyjmie, że zaoferowano termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego od 9 do 10 dni roboczych, co będzie oznaczać uzyskanie 0 pkt w kryterium „Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych”.
- Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty.
- Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.
- Dostawy do magazynu Zamawiającego w godz.:
- poniedziałek – czwartek 8:00-13:00,
- w piątek 8:00-11:00.

5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
- dla części zamówienia nr 1:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2021 r. Prawo farmaceutyczne (DZ. U. z 2022 poz. 2301 z późn. zm.), która nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień i posiadania tych uprawnień przez cały okres obowiązywania umowy. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia należy przedstawić zezwolenie wydane przez głównego inspektora farmaceutycznego lub wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego na prowadzenie obrotu hurtowego lub handlowego produktami leczniczymi.
- dla części zamówienia nr 2: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.

c) zdolności ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.

d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub
ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności
rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w
terminie wskazanym w pkt 2).
5) Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118
ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców niebędących podmiotami
udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt 2)
i 3) stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
kopię ważnego zezwolenia wydanego przez głównego inspektora farmaceutycznego lub wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego na prowadzenie obrotu hurtowego lub handlowego produktami leczniczymi - dotyczy części zamówienia nr 1;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych,
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca
udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ.
Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą
to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej
SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich
złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od
wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą
to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej
SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający informuje, że:
1) jeżeli w dokumentacji przetargowej podano nazwy handlowe leku, znaki towarowe leku, pochodzenie leku, źródła leku lub szczególne kompozycji substancji leku, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to intencją Zamawiającego było tylko i wyłącznie przedstawienie przykładu „typu” w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych zawartych w zamawianych lekach. Ewentualne użycie przykładowych nazw leków, znaków leków itp. oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający oczekuje zaoferowania leków zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co leki, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych leków, jak i leków równoważnych, przez co należy rozumieć leki identyczne pod względem kompozycji substancji czynnych oraz mający te same wskazania i tę samą drogę podania przy braku różnic postaci farmaceutycznej. Standardy jakościowe leków są określone w pozwoleniach na dopuszczenie do obrotu;
Wykonawca oferując równoważnik asortymentu (leku) obowiązany jest udowodnić w ofercie, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego;
2) jeśli w dokumentacji przetargowej podano nazwy własne, są one
tylko przykładowe i nie stanowią wskazania producenta, a określają jedynie klasę produktu i jego jakość. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie (produkt równoważny), o parametrach nie gorszych niż produkt podany z nazwy i o analogicznym przeznaczeniu.
Parametry techniczne (wielkości wyrażone w jednostkach miary) materiałów i urządzeń opisanych jak w zdaniu poprzedzającym należy uznać za wielkości referencyjne, które będą stanowiły kryteria zastosowane dla oceny równoważności.
Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada nie gorsze od produktu referencyjnego cechy i parametry.
Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego produkty (w tym materiały i urządzenia) spełniają określone przez Zamawiającego w dokumentacji;

Zamawiający nie ogranicza rodzaju środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ.
Zaleca się, aby w celu udowodnienia równoważności zastosowanych rozwiązań załączyć do oferty w szczególności dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń (również leków) wskazanych w dokumentacji.
W przypadku zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych (również leków) do wskazanych w SWZ, w tym w Opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych (również leków) do wskazanych w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia (oferta równoważna).
W przypadku, jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca nie oferuje oferty równoważnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) dla części zamówienia nr 1 – 620,00 PLN;
b) dla części zamówienia nr 2 – 1 100,00 PLN.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium tylko przez lidera lub jednego
z uczestników Konsorcjum, w imieniu wszystkich uczestników Konsorcjum.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz przez jednego z uczestników Konsorcjum w treści dokumentu wadialnego musi być wyszczególniony pełen skład Konsorcjum.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem, kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w §9 umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-21 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-21 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia:
Dla części zamówienia nr 1 - 7 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Dla części zamówienia nr 2 - 7 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.