eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › "Wykonanie zabiegów konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym".



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie zabiegów konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b4e1abc-b9d7-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie zabiegów konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b4e1abc-b9d7-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039091/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie zabiegów konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. a ustawy z dnia 11 września 2021r.. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
Właścicielem sieci na której znajdują się urządzenia elektryczne na terenie Miasta Tarnobrzeg oraz urządzeń sterujących
jest PGE Dystrybucja S.A Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Mielec. Zamawiający z zamiarem przeprowadzenia
postępowania w trybie podstawowym zwrócił się do PGE pismem z dnia 11.12.2023r. z prośbą o umożliwienie dostępu do
sieci oświetleniowej i urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym. Firma w odpowiedzi takowej zgody nie wyraziła i do dnia
dzisiejszego zdania nie zmieniła. W związku z tym jedynym podmiotem uprawnionym do korzystania z infrastruktury
oświetleniowej zgodnie z art. 140 Kodeksu Cywilnego jest PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie 20-340 Lublin ul.
Garbarska 21A Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Mielec.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 320957,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie zabiegów konserwacyjnych
i eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich
w należytym stanie technicznym” w zakresie:
1. Wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania
2. Lokalizacja i naprawa uszkodzonych kabli (koszt naprawy nawierzchni chodnika ponosi Miasto), przy uszkodzeniach mechanicznych kabli przez osoby postronne lub firmy koszty ponosi Miasto.
3. Czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych.
4. Naprawa zerwanych przewodów.
5. Wymiana uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów.
6. Wymiana niesprawnych opraw oświetleniowych dostarczonych przez Miasto.
7. Przestawianiu zegarów sterujących oświetleniem zgodnie z załączonym zgodnie z załączonym grafikiem.
8. Sporządzanie protokołu z przeglądu oświetlenia ulicznego wraz z Zamawiającym
9. Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania oświetlenia
10. Dokonywanie napraw urządzeń oświetlenia ulicznego przy użyciu odpowiedniego sprzętu specjalistycznego (podnośniki samochodowe)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394777,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394777,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394777,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Dystrybucja S.A.Lublin Oddział Rzeszów -Rejon Energetyczny Mielec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 060552840

7.3.3) Ulica: ul. Garbarska 21A

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-340

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394777,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.