Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00028878/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie Placu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nysie – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nysa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 774080553
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzywon@www.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nysa.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.nysa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie Placu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nysie – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85e046ac-79fc-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028878/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Zagospodarowanie placu - zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót w tym m.in.:
prace rozbiórkowe:
-rozbiórka muru z kamienia
-rozbieranie krawężników
-demontaż tablic
-przesunięcie kamienia szlaku Jakubowego
zagospodarowanie terenów zielonych:
-ścinanie drzew
-mechaniczne karczowanie
-wykonanie trawników
budowa powierzchni utwardzonej:
-nawierzchnia z kostki granitowej ciętej w dwóch płaszczyznach i płomieniowanej w jednej
-nawierzchnia z kostki starobruk
nasadzenia:
-sadzenie klonów pospolitych
-sadzenie katalpów
-sadzenie bluszczu i glicynii chińskiej
-nasadzenia róż
-dostawa i montaż automatycznego systemu nawadniającego (dla róż i trawnika)
-dostawa i montaż żelbetowych donic ochronnych
B. Mała architektura - zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót w tym m.in.:
-wykonanie ścian obrzeżnych z kamienia łamanego
-wykonanie ławek na ścianach obrzeżnych
-przesunięcie makiety Bazyliki
-dostawa i montaż ławek parkowych
-dostawa i montaż ławek typu „pergole”
-dostawa i montaż tablic informacyjnych
-dostawa i montaż śmietników
C. Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji zieleni w okresie 2 lat od zakończenia inwestycji tj m.in.:
-regularnego podlewania (szczególnie w okresie letnim)
-pielęgnacji (przycinania itp.) oraz nawożenia posadzonej roślinności
-regularnego koszenia trawników
-wymiany uschniętych bądź nieprzyjętych się roślin oraz drzew.
Szczegółowy zakres robót jest ujęty w dokumentacji projektowej – ETAP I , specyfikacjach technicznych oraz przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1105110,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1487555,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1105110,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Zetka Krzysztof Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6990008681
7.3.3) Ulica: Poznańska 14/4
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF ZIELIŃSKI PHU"ZETKA"
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF ZIELIŃSKI PHU"ZETKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1105110,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Malowanie oznakowania poziomego dróg powiatowych
- Dostawy różnych artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r.
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 10.000.000 zł.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku zabytkowego nr 19 w Jarnołtówku "Aleksandrówka" - etap III.
- Dostawy warzyw i owoców świeżych, kiszonych oraz mrożonych na II półrocze 2024 r.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku zabytkowego nr 19 w Jarnołtówku "Aleksandrówka" - etap II.
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap II
- "Przebudowa budynku mieszkalnego - gajówka Józefów" - przetarg drugi
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- Infrastruktura sportowa, turystyczna i rekreacyjna
- "Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.