eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drobin › Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DROBIN

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Planowania, Inwestycji i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Drobin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 2601441

1.5.8.) Numer faksu: 24 2601062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@drobin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drobin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drobin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba941f4a-8f02-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066817/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522886

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z załadunkiem, transportem, rozładunkiem - kruszywa łamanego twardego –
granit, bazalt, melafir w ilości ok. 3 800 ton frakcji 0-31,5 mm na drogi gminne w 2024 roku. Nie dopuszcza się kamienia
polnego, gruzu oraz kruszywa wapiennego.
1) Wykonawca każdorazowo dokona uzgodnienia terminu, lokalizacji i miejsca dostawy – transportu bezpośrednio na
miejsce, bez możliwości tymczasowego składowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub
mylnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Dostawa kruszywa powinna odbywać się tylko i
wyłącznie samochodami samowyładowczymi trzyosiowymi bądź czteroosiowymi o ładowności nie mniejszej niż 18 ton, w sposób przeciwdziałający zanieczyszczeniu dróg, po których będzie przewożony. Nie dopuszcza się ciągników siodłowych z
naczepami. Transport innymi samochodami nie będzie odbierany przez Zamawiającego. Obowiązkiem wykonawcy jest
rozładunek podczas wolnej jazdy pojazdu. Dostawa tylko i wyłącznie w godzinach: 7 30 – 16 00. 3) Zamawiający wymaga,
aby Wykonawca wykazał, że dysponuje takim potencjałem, jak: - minimum 2 samochody ciężarowe (minimum 4 dostawy
dziennie, w godzinach 7:30 – 16:00) – o parametrach technicznych tj. spełniających normy emisji spalin co najmniej EURO
IV (lub EURO 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez pojazdy wykorzystywane do realizacji zamówienia
norm emisji spalin co najmniej EURO IV (lub EURO 4). (Dokumentem takim może być w szczególności wyciąg ze
świadectwa homologacji albo świadectwo zgodności WE).
4) Kruszywo powinno być jednorodne, spełniać odpowiednie wymagania jakościowe: kruszywo „czyste”, bez domieszki
odsiewki, piasku, domieszek ceglanych, ziemi, resztek odpadów metalowych, plastikowych, drewnianych i innych
materiałów niepożądanych oraz bez domieszek gliny - bez zanieczyszczeń obcych. Kruszywo musi spełniać normy PN -EN
13242:2010, posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości, które Wykonawca będzie
zobowiązany dostarczyć wraz z fakturą. Zamawiający nie dopuszcza kruszyw sztucznych. Zamawiający wymaga
dostarczenia wraz z ofertą próbek kruszywa oferowanego przez wykonawcę w ilości nie mniejszej niż
1,0 kg. 5) Wykonawca wraz z każdą dostawą zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych
dokumentów ważenia kruszywa oraz dowodów dostawy WZ. Brak w/w dokumentów daje Zamawiającemu prawo do
odmowy odbioru kruszywa. 6) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, dokona kontrolnego ważenia
przewożonego przez niego kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 15 km od
miasta Drobin. Nie ma to jednak wpływu na cenę określoną w ofercie. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo co do
wielkości przedmiotu zamówienia. Może on ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu o 30 % ilości kruszywa niż określona w
zamówieniu. 8) Zamawiający będzie zlecał realizację przedmiotu zamówienia w częściach, w zależności od aktualnych
potrzeb, poprzez zlecenia jednostkowe na dostawę kruszywa, w których podana będzie jego ilość, rodzaj, miejsce i termin
dostawy. Zlecenia jednostkowe będą przekazywane faksem, drogą mailową lub poprzez odbiór osobisty w siedzibie
Zamawiającego. Potwierdzeniem dla Zamawiającego otrzymania przez Wykonawcę w/w zlecenia będzie potwierdzenie nadania faksu lub maila, zwrotne potwierdzenie w przypadku wysłania zlecenia pocztą lub podpis Wykonawcy
potwierdzający odbiór osobiście z datą odebrania. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań dostarczanego
kruszywa na koszt wykonawcy, w ilości nie większej niż 4 próbki na każde 1000 ton wbudowanego materiału z dowolnej
dostawy. W każdym przypadku gdy zachodzi podejrzenie iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań
Zamawiający zastrzega pobranie próbki do badań laboratoryjnych. Pobranie próbek ma charakter komisyjny przy udziale
przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku, stwierdzonej podczas badania laboratoryjnego, niezgodności kruszywa z normą
PN-EN 13242:2010 oraz dostarczoną wraz z ofertą próbką, Wykonawca wymieni zakwestionowaną partię materiału w
terminie 3 dni roboczych od otrzymania pisma od Zamawiającego oraz zapłaci w każdym przypadku karę umowną w
wysokości 1 500,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 556206,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 556206,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWIR_POL KANIECKA HALINA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761529775

7.3.4) Miejscowość: Wilczogóra

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 556206,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.