eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 poprzez odzysk metodą R12 odpadów (balastu) pochodzących z segregacji odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 02 i 15 01 06.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089913 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 poprzez odzysk metodą R12 odpadów (balastu) pochodzących z segregacji odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 02 i 15 01 06.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320737738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogusława IV, 15

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 573 35 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzo.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zzo.stargard.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka komunalna odpadowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 poprzez odzysk metodą R12 odpadów (balastu) pochodzących z segregacji odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 02 i 15 01 06.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55835d35-c9c3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078422/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 03/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 421200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 poprzez odzysk metodą R12 odpadów (balastu) pochodzących z segregacji odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 02 i 15 01 06, prowadzonej na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.
Energetyczność odpadów potwierdzona badaniami 25,577 MJ/Mg.
4.2. Odpad sprasowany gromadzony jest w kostkach o średniej wadze 470 kg. Średnia miesięczna produkcja – 56 - 60 Mg. Maksymalna ilość do zagospodarowania w ramach przedmiotowego zamówienia 1.000 Mg.
4.3. Transport odpadów do punktu zagospodarowania – w odległości do 100 km po stronie Zamawiającego.
4.4. Odpady będą zagospodarowane zgodnie ze standardami wynikającymi z przepisów prawa, w tym z zasadą hierarchii sposobów postępowania z odpadami oraz zasadą bliskości (art. 17 i art. 20 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. tj. z 2019 roku, poz. 701 z późn. zm.).
4.5. Zamawiający wyklucza możliwość zagospodarowania przedmiotowych odpadów poprzez ich składowanie.
4.6. Ustalenie ilości przekazanych odpadów następować będzie na podstawie wskazań legalizowanych wag samochodowych Zamawiającego, znajdującej się na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy i na podstawie wskazań legalizowanej wagi Wykonawcy, potwierdzanych w BDO.
4.7. Harmonogram realizacji odbiorów będzie ustalany z wyprzedzenie 7 dniowym, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4.8. Zamawiający wymaga aby Instalacja, w której będzie wykonywana usługa przetwarzania odpadów 19 12 12 balastu pochodzącego z segregacji odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 02 i 15 01 06, była położona w odległości do 100 km od Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa (73-112), woj. Zachodniopomorskie – siedziba Zamawiającego.

4.9 Zatrudnienie osób wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia:
1) Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) obejmują wszystkie osoby wykonujące prace wykonywane wysiłkiem fizycznym podczas realizacji zamówienia, operatorzy maszyn i urządzeń, kierowcy.
2) Zatrudnienie, o którym mowa w pkt. 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
3) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w pkt 1. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
4) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej, na podstawie umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w wyznaczanym terminie nie złożono żadnej oferty.
2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.