eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Zakup warzyw i owoców dla jednostek organizacyjnych powiatu.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089742 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup warzyw i owoców dla jednostek organizacyjnych powiatu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5627501

1.5.8.) Numer faksu: 825627510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup warzyw i owoców dla jednostek organizacyjnych powiatu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d0559cc-b873-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004216/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup warzyw i owoców dla jednostek organizacyjnych powiatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058768/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209360,40 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym, w ramach którego należy zrealizować sukcesywną dostawę warzyw i owoców.
Arbuz do 200kg, banan do 30kg, botwina do 20 kg, brokuł do 67 szt., burak ćwikłowy do 600 kg, cebula do 400 kg, cebula czerwona do 25 kg, cukinia do 50 kg, cytryna do 50 kg, czosnek do 15 kg, fasola biała do 50 kg, fasola szparagowa do 100 kg, groch łupany do 15 kg, jabłka do 1500kg, kalafior do 50 szt., kapusta biała do 400 kg, kapusta czerwona do 100 kg, kapusta kiszona do 400 kg kapusta pekińska do 50 kg, koper do 400 pęczków, mandarynka do 50 kg, marchew do 900 kg, natka pietruszki do 400 pęczków, ogórek kiszony do 200 kg, ogórek zielony do 100 kg, papryka do 120 kg, pieczarka do 200 kg, pietruszka korzeń do 180 kg, pomarańcze do 60 kg, pomidor do 660 kg, por do 40 kg, rzepa czarna do 20 kg, rzodkiewka do 200 pęczków, sałata do 267 szt., sałata lodowa do 75 szt., seler korzeń do 200 kg, szczypior do 150 pęczków, truskawka do 50 kg, wiśnie do 50 kg, ziemniaki do 4500 kg, ziemniaki młode do 105 kg.
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80% przedmiotu zamówienia.
Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, jeśli wynika to z potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 10% ilości danej pozycji asortymentowej. Przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03212213-6 - Groch suszony

03212220-8 - Jadalne nasiona roślin strączkowych

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221120-3 - Warzywa bulwiaste

03221200-8 - Warzywa owocowe

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221260-6 - Grzyby

03221270-9 - Ogórki

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221310-2 - Sałata

03221320-5 - Sałata liściasta

03221400-0 - Warzywa kapustne

03221410-3 - Kapusta

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222111-4 - Banany

03222210-8 - Cytryny

03222220-1 - Pomarańcze

03222240-7 - Mandarynki

03222313-0 - Truskawki

03222321-9 - Jabłka

03222330-5 - Owoce pestkowe

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 16197,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Kaniem, w ramach którego należy zrealizować sukcesywną dostawę warzyw i owoców.
Arbuz do 20 kg, banan do 300 kg, botwina do 10 kg, brokuł do 50 szt., brzoskwinia do 20 kg, burak ćwikłowy do 150 kg, cebula do 200 kg, cebula czerwona do 10 kg, chrzan do 3 kg, cukinia do 10 kg, cytryna do 30 kg, czosnek do 3 kg, fasola biała do 10 kg, fasola szparagowa do 30 kg, groch łupany do 10 kg, gruszka do 50 kg, imbir do 1 kg, jabłka do 700 kg, kalafior do 50 szt., kapusta biała do 50 kg, kapusta czerwona do 10 kg, kapusta kiszona do 150 kg, kapusta pekińska do 75 kg, kiwi do 10 kg, koper do 20 pęczków, mandarynka do 50 kg, marchew do 350 kg, natka pietruszki do 30 pęczków, nektarynka do 20 kg, ogórek kiszony do 70 kg, ogórek zielony do 30 kg, papryka do 20 kg, pieczarka do 20kg, pietruszka korzeń do 20 kg, pomarańcze do 100 kg, pomidor do 200 kg, por do 20 kg, porzeczka czarna do 10 kg, rzepa do 5 kg, rzepa czarna do 5 kg, rzodkiewka do 50 pęczków, sałata do 150 szt., sałata lodowa do 10 szt., seler korzeń do 20 kg, szczypior do 30 pęczków, śliwki do 10 kg, truskawka do 20 kg, winogrona do 10 kg, wiśnie do 10 kg, ziemniaki do 2500 kg, ziemniaki młode do 200kg.
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80% przedmiotu zamówienia.
Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, jeśli wynika to z potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 10% ilości danej pozycji asortymentowej. Przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03212213-6 - Groch suszony

03212220-8 - Jadalne nasiona roślin strączkowych

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221120-3 - Warzywa bulwiaste

03221200-8 - Warzywa owocowe

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221260-6 - Grzyby

03221270-9 - Ogórki

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221310-2 - Sałata

03221320-5 - Sałata liściasta

03221400-0 - Warzywa kapustne

03221410-3 - Kapusta

03222111-4 - Banany

03222118-3 - Owoce kiwi

03222210-8 - Cytryny

03222220-1 - Pomarańcze

03222240-7 - Mandarynki

03222313-0 - Truskawki

03222321-9 - Jabłka

03222322-6 - Gruszki

03222330-5 - Owoce pestkowe

03222332-9 - Brzoskwinie

03222341-5 - Winogrona stołowe

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 14550,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, w ramach którego należy zrealizować sukcesywną dostawę warzyw i owoców.
Arbuz do 620 kg, banan do 1300 kg, burak ćwikłowy do 1100 kg, cebula do 1000 kg, chrzan do 8 kg, cytryna do 250 kg, czosnek do 26 kg, fasola biała do 280 kg, groch łupany do 120 kg, gruszka do 2200 kg, imbir do 1 kg, jabłka do 12300kg, kapusta biała do 4000 kg, kapusta czerwona do 500 kg, kapusta kiszona do 700 kg, kapusta pekińska do 800 kg, koper do 100 pęczków, mandarynka do 400 kg, marchew do 2300 kg, ogórek kiszony do 560 kg, ogórek zielony do 1000 kg, papryka do 90 kg, pieczarka do 72 kg, pietruszka korzeń do 750 kg, pomarańcze do 500 kg, pomidor do 1000kg, por do 300 kg, rzodkiewka do 480 pęczków, sałata do 1200 szt., seler korzeń do 680 kg, szczypior do 120 pęczków, truskawka do 550 kg, ziemniaki do 20000 kg, ziemniaki młode do 2000 kg.
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80% przedmiotu zamówienia.
Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, jeśli wynika to z potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 10% ilości danej pozycji asortymentowej. Przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03212213-6 - Groch suszony

03212220-8 - Jadalne nasiona roślin strączkowych

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221120-3 - Warzywa bulwiaste

03221200-8 - Warzywa owocowe

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221260-6 - Grzyby

03221270-9 - Ogórki

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221320-5 - Sałata liściasta

03221400-0 - Warzywa kapustne

03221410-3 - Kapusta

03222111-4 - Banany

03222210-8 - Cytryny

03222220-1 - Pomarańcze

03222240-7 - Mandarynki

03222313-0 - Truskawki

03222321-9 - Jabłka

03222322-6 - Gruszki

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 149382,36 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup warzyw i owoców dla Domu Dziecka w Siedliszczu, w ramach którego należy zrealizować sukcesywną dostawę warzyw i owoców.
Arbuz do 72 kg, banan do 160 kg, brzoskwinia do 8 kg, burak ćwikłowy do 160 kg, cebula do 120 kg, cytryna do 40 kg, fasola biała do 64 kg, groch łupany do 20 kg, gruszka do 12 kg, jabłka do 640 kg, kapusta biała do 64 kg, kapusta czerwona do 48 kg, kapusta kiszona do 320 kg, kapusta pekińska do 104 kg, kiwi do 24 kg, koper do 184 pęczków, mandarynka do 128 kg, marchew do 200 kg, nektarynka do 16 kg, ogórek kiszony do 144 kg, ogórek zielony do 176 kg, papryka do 104 kg, pieczarka do 40 kg, pietruszka korzeń do 96 kg, pietruszka natka do 32 pęczków, pomarańcze do 40 kg, pomidor do 328 kg, por do 4 kg, rzodkiewka do 256 pęczków, sałata do 240 szt., sałata lodowa do 12 szt., seler korzeń do 8 kg, szczypior do 184 pęczków, truskawka do 8 kg, winogrona do 16 kg, ziemniaki do 2960 kg.

Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80% przedmiotu zamówienia.
Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, jeśli wynika to z potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 10% ilości danej pozycji asortymentowej. Przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03212213-6 - Groch suszony

03212220-8 - Jadalne nasiona roślin strączkowych

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221120-3 - Warzywa bulwiaste

03221200-8 - Warzywa owocowe

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221260-6 - Grzyby

03221270-9 - Ogórki

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221310-2 - Sałata

03221320-5 - Sałata liściasta

03221400-0 - Warzywa kapustne

03221410-3 - Kapusta

03222111-4 - Banany

03222118-3 - Owoce kiwi

03222210-8 - Cytryny

03222220-1 - Pomarańcze

03222240-7 - Mandarynki

03222313-0 - Truskawki

03222321-9 - Jabłka

03222322-6 - Gruszki

03222330-5 - Owoce pestkowe

03222332-9 - Brzoskwinie

03222341-5 - Winogrona stołowe

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 18203,29 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup warzyw i owoców dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dorohusku, w ramach którego należy zrealizować sukcesywną dostawę warzyw i owoców.
Banan do 169 kg, burak ćwikłowy do 164 kg, cebula do 155 kg, cytryna do 2 kg, fasola biała do 32 kg, gruszka do 56 kg, jabłka do 369 kg, kapusta biała do 200 kg, kapusta czerwona do 51 kg, kapusta kiszona do 77 kg, kapusta pekińska do 66 kg, mandarynka do 21 kg, marchew do 353 kg, ogórek kiszony do 45 kg, ogórek zielony do 10 kg, papryka do 56 kg, pieczarka do 18 kg, pietruszka korzeń do 95 kg, pomarańcze do 10 kg, pomidor do 70 kg, por do 5 kg, porzeczka czarna do 40 kg, rzepa do 10 kg, rzodkiewka do 14 pęczków, sałata do 30 szt., seler korzeń do 20 kg, szczypior do 30 pęczków, śliwki do 14 kg, truskawka do 35 kg, ziemniaki do 2814 kg.
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80% przedmiotu zamówienia.
Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, jeśli wynika to z potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 10% ilości danej pozycji asortymentowej. Przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15310000-4 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków

4.5.5.) Wartość części: 11026,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najniższej oferty znacznie przewyższa środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Środki finansowe zabezpieczone w budżecie jednostki nie są wystarczające, aby zwiększyć kwotę na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13301,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14234,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13301,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRUTIMAR Firma Handlowa Marek Daniluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641156247

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13301,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-21 do 2022-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136244,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136244,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136244,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dorota Kociubińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631006977

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136244,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-21 do 2022-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16806,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18143,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16806,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRUTIMAR Firma Handlowa Marek Daniluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641156247

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16806,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-21 do 2022-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9671,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10266,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9671,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRUTIMAR Firma Handlowa Marek Daniluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641156247

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9671,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-03-31
2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.