eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Termomodernizacja szko³y w Gogo³owej



Og³oszenie z dnia 2023-02-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja szko³y w Gogo³owej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MSZANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mszana

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mszana.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja szko³y w Gogo³owej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42629e49-a851-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00089666

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020258/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Termomodernizacja szko³y w Gogo³owej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,117550,076c3fe209eecb92304347da182405be.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,117550,076c3fe209eecb92304347da182405be.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Niniejsze postêpowanie prowadzone jest za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 344 ze zm.), tj.:
1) przy u¿yciu Platformy przetargowej adres: https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,117550,076c3fe209eecb92304347da182405be.html
lub
2) za pomoc± poczty elektronicznej, adres: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl - Zamawiaj±cy w sytuacjach awaryjnych dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikowania siê z Wykonawcami.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e oferta wraz za³±cznikami mo¿e byæ sk³adana tylko
i wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy przetargowej.
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Osoby wyznaczone do porozumiewania siê z wykonawcami w sprawach dotycz±cych niniejszego przedmiotu zamówienia:
- w sprawach merytorycznych: Marek Ma³ek
- w sprawach formalno-prawnych: Barbara Banko
zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania
i odbierania korespondencji elektronicznej
Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej pod adresem: https://mszana.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê, zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej pod adresem oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej pod adresem https://mszana.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej pod adresem: https://mszana.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA, nr tel. 71 787 35 34, e-mail:helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8:00-16:00.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku przesy³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone s± formaty danych wskazane w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 2247) – z zastrze¿eniem, i¿ Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e przesy³anie dokumentów (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar
UWAGA: przes³anie pliku w formacie .rar poprzez Platformê jest mo¿liwe tylko po uprzednim jego skompresowaniu do innego formatu wskazanego w Rozporz±dzeniu, o którym mowa w ust. 2.6 niniejszego rozdzia³u (np. w formacie .zip).
Sposób sporz±dzania i przekazywania informacji okre¶laj± Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
z 2020, poz. 2452) oraz Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U z 2020, poz. 2415).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB dla jednego pliku.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 5.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mszana, reprezentuj±cy Gminê Mszana z siedzib± przy ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Mszana jest Pan Jerzy Mazur,
kontakt: iod@mszana.ug.gov.pl; tel. 32 4759758;
3) przetwarzanie danych jest niezbêdne do realizacji ustawowych zadañ na³o¿onych na gminê na zasadach okre¶lonych w przepisach o zamówieniach publicznych w zwi±zku z art. 44 ust. 4 ustawy o finansach publicznych poprzez doprowadzenie do wyboru Wykonawcy
w oparciu o ustawê Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja szko³y w Gogo³owej”, nr postêpowania: PI.271.3.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci negocjacji;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz tym, którym na podstawie odrêbnych przepisów przys³uguje prawo kontroli, jak równie¿ zostan± udostêpnione w oparciu o przepisy ustawy z 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, zgodnie
z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresie dzia³ania archiwów pañstwowych (Dz.U.2011.14.67 ze zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania udzielanego w trybach zamówieñ publicznych; w przypadku dofinansowania zamówienia ze ¶rodków zewnêtrznych dokumentacja zamówieñ publicznych oraz umowa zawarta
w wyniku postêpowania bêd± przechowywane przez okres okre¶lony zgodnie z wytycznymi programu, z którego uzyskano dofinansowanie;
7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
5.2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba, ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
5.3. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
5.4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zadania jest poprawa efektywno¶ci energetycznej w sektorze publicznym, zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych i innych szkodliwych substancji dla ¶rodowiska naturalnego i zdrowia mieszkañców. Celem zadania jest równie¿ poprawa bezpieczeñstwa i stworzenie lepszych warunków do rozwoju i nauki oraz wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i m³odzie¿y z terenów wiejskich, poprzez przeprowadzenie termomodernizacji szko³y w Gogo³owej, polegaj±cej na wymianie nieefektywnego i przestarza³ego ¼ród³a ciep³a wraz z modernizacj± instalacji c.o.
Zakres robot budowlanych obejmuje przebudowê wewnêtrznej instalacji gazowej wraz z kot³owni± gazow± i modernizacj± instalacji c.o.. Kot³ownia zlokalizowana jest w piwnicy w istniej±cym budynku Szko³y Podstawowej w Gogo³owej przy ul. Wiejskiej 89.
Istniej±cy budynek Szko³y Podstawowej jest budynkiem edukacyjnym i dydaktycznym wykonany w technologii tradycyjnej, podpiwniczonym, z dachem wielospadowym kryty blach± trapezow±.
Obecnie budynek ogrzewany jest z kot³owni gazowej, zlokalizowanej w piwnicy budynku, ¼ród³em ciep³a s± kot³y gazowe starego typu ,firmy JUBAM z otwart± komor± spalania o mocy:
- 145kW x2szt = 290kW – dla celów c.o.
- 38kW – dla celów c.w.u.
Budynek wyposa¿ony jest w instalacjê c.o. – centraln±, wodn± z dolnym systemem zasilania, grzejnikow±. System zabezpieczenia kot³owni i instalacji poprzez uk³ad otwarty – naczynie wzbiorcze otwarte, zlokalizowane na 1 piêtrze budynku.
Projektuje siê remont (modernizacjê) istniej±cej kot³owni gazowej poprzez zabudowê nowych kot³ów gazowych w miejscu istniej±cej. Parametry istniej±cej instalacji c.o. 80/60 0C.
Istniej±ca instalacja c.o. grzejnikowa w budynku zostanie prze³±czona do nowego uk³adu grzewczego (¼ród³a ciep³a).
Budynek wyposa¿ony jest w instalacjê gazow±, która zasila kot³y gazowe oraz urz±dzenia kuchenne ( na parterze).
Projektuje siê przebudowê instalacji gazowej dla zasilenia:
- kot³ów jednofunkcyjnych gazowych kondensacyjnych z zamkniêt± komor± spalania o mocy
110kW - 3 szt pracuj±cych w kaskadzie, zabudowanych w piwnicy, ³±czna moc 330kW.
- urz±dzeñ gazowych w kuchni – pozostaje bez zmian;
¬ród³em ciep³a bêd± kot³y c.o. wisz±ce gazowe wodne kondensacyjne z zamkniêt± komor± spalania o mocy 110kW (ka¿dy) – 3 szt. - zabudowa na stela¿u wsporczym.
Parametry pracy kot³owni 80/600 C. Parametry istniej±cej instalacji c.o. 80/600 C.
Kot³ownia gazowa bêdzie pracowaæ na cele c.o. i c.w.u .

Wytyczne realizacji robót:
- nale¿y zapewniæ dostêpno¶æ gazu do pomieszczeñ kuchni szko³y w dni nauki szkolnej i przedszkolnej - w godzinach pracy kuchni,
- prace wywo³uj±ce nadmierny ha³as (rozbiórki, przewierty, bruzdy, wykucia itp.) nale¿y prowadziæ po godzinach zajêæ lekcyjnych lub w dni wolne od nauki. Zamawiaj±cy dopuszcza inne terminy wykonania prac po uzyskaniu pisemnej akceptacji dyrektora Szko³y Podstawowej. Zamiar wykonania takich prac nale¿y zg³osiæ do akceptacji z odpowiednim wyprzedzeniem.
Wykonawca bêdzie wykonywa³ przedmiot zamówienia w oparciu o projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu, projekty techniczne, stwiorb, przedmiar robót (przedmiar robót udostêpniony przez Zamawiaj±cego pe³ni funkcjê informacyjn±, pomocnicz±
i orientacyjn± i jest dokumentem pomocniczym do ww. dokumentów maj±cych pierwszeñstwo przy okre¶laniu rzeczywistego zakresu robót wchodz±cych w sk³ad przedmiotu zamówienia), oraz inne dokumenty stanowi±ce za³±czniki nr 8-14 do swz z uwzglêdnieniem opisu przedmiotu zamówienia – odpowiedzi na pytania wykonawców, z zachowaniem norm i standardów jako¶ciowych odnosz±cych siê do typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa i zgodnie z ustaleniami zawartymi w swz, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, okre¶lonych w umowie.
Zakres robót objêtych dokumentacj± projektow± nie wprowadza ograniczeñ w dostêpno¶ci i barier architektonicznych dla osób niepe³nosprawnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazoci±gów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych

45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-15 do 2023-08-16

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najwy¿ej ocenion± ofert± bêdzie oferta spo¶ród nieodrzuconych, która przedstawi najwy¿szy bilans ceny i innych kryteriów (termin gwarancji) odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Pkt 3.4 swz warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie kot³owni gazowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ brutto.
Robota ta winna byæ wykonana nale¿ycie.
Uwaga do ust. 3.4 pkt a):
1. Je¿eli zakres robót przedstawionych w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone jest szerszy od powy¿ej okre¶lonego przez Zamawiaj±cego nale¿y w wykazie robót budowlanych podaæ warto¶æ robót odpowiadaj±cych zakresowi warunku.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub
w przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp – jeden wykonawca lub jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie w zakresie spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza sumowania do¶wiadczenia w zakresie tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku, gdy roboty by³y wykonywane przez Wykonawcê w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawc± lub innymi Wykonawcami, nale¿y w Wykazie robót, wskazaæ jakie czynno¶ci w ramach tych robót, które by³y wykonywane przez Wykonawcê ubiegaj±cego siê o niniejsze zamówienia.
b) Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie osobami zdoln±/ymi do wykonania zamówienia tj. posiadaj±c± prawo do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, tj.:
1) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania budow±
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeñ (kierownik budowy);
2) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.
lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
oraz zrzeszon± we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów i in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U.
z 2019r., poz. 1117 z pó¼n. zm),
lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 2351 z pó¼n.zm.), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r.
o samorz±dach zawodowych architektów i in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1117 z pó¼n. zm).
Zamawiaj±cy uzna warunek okre¶lony w pkt. 3.4 b) za spe³niony w przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje chocia¿by jedn± osob± posiadaj±c± ³±cznie wymagane przez Zamawiaj±cego uprawnienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych w swz, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) W celu wykazania warunku, o którym mowa w ust. 3.4 a) rozdzia³u III swz
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym mowa powy¿ej liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Wzór wykazu robót budowlanych wykonanych stanowi za³. nr 6 do SWZ.
2) W celu wykazania warunku, o którym mowa w ust. 3.4 b) rozdzia³u III swz
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób stanowi za³. nr 7 swz.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane wraz z ofert±:
1.1 Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy przetargowej. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 2 do swz (formularz oferty).
Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
1.2 O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym
w rozdziale III SWZ – zgodnie z za³. nr 3 do swz.
O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
O¶wiadczenie, o którym mowa w ust 1.2 sk³adaj± odrêbnie ka¿dy z wykonawców -
w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
W przypadku polegania Wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, celem potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej przedstawia, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – za³. nr 3a do SWZ.
1.3 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych
w art. 118 ustawy Pzp jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych danych.
Uwaga: opisane zasady stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
1.4 Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/ów - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1.3 (dotyczy równie¿ spó³ki cywilnej). Przepis ten stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej
w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
1.5 O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (za³. nr 4 do swz) – o¶wiadczenie dotyczy wy³±cznie wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê;
1.6 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby (za³. nr 5 do swz) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku gdy Wykonawca, korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp – je¿eli dotyczy;
1.7 Dowód wniesienia wadium – w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej do oferty nale¿y do³±czyæ (w wyodrêbnionym pliku) elektroniczny dokument zgodnie z ust. 5 rozdzia³u VII swz. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej, zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert± potwierdzenie nadania przelewu. Szczegó³y wniesienia wadium zawarte s±
w rozdziale VII swz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
5 000,00 z³
(s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1 pieni±dzu,
3.2 gwarancjach bankowych,
3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Urzêdu Gminy
w Mszanie (Bank Spó³dzielczy w Jastrzêbiu Zdroju nr: 88847000012001002900940006 z tytu³em przelewu: „Termomodernizacja szko³y w Gogo³owej”.
Uwaga! - wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniê¿nej nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± poprzez Platformê przetargow± – w wydzielonym odrêbnym pliku. Nale¿y przekazaæ orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
Uwaga! - niedopuszczalne jest z³o¿enie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego podpisem kwalifikowanym (np. e-gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej b±d¼ e-porêczenia).
6. Wadium wnoszone w inne formie ni¿ pieni±dz musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
6.1 musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
6.2 okre¶laæ nieodwo³alny i bezwarunkowy obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego,
w przypadkach okre¶lonych w ustawie Pzp oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w SWZ,
6.3 w przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) – tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia Zamawiaj±cego co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie i ¿e wadium zosta³o wniesione w imieniu i na rzecz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. Je¿eli Wykonawca jest podmiotem nie podlegaj±cym re¿imowi prawa polskiego i w³a¶ciwo¶ci s±dów polskich, w tre¶ci gwarancji musi figurowaæ zapis o poddaniu sporów wynikaj±cych
z wadium prawu polskiemu i polskiemu s±downictwu.
8. Zwrot wadium z urzêdu:
Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci o której mowa w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp.
9. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy:
Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku:
9.1 który wycofa³ ofertê przez up³ywem terminu sk³adania ofert
9.2 którego oferta zosta³a odrzucona
9.3 po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,
9.4 po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
Uwaga: z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa
w dziale IX ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
11. Je¿eli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota zabezpieczenia zostanie przeliczona na PLN wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ publikacji og³oszenia o zamówieniu w BZP. Je¿eli w tym dniu kursu nie og³oszono do w/w przeliczenia zastosowany bêdzie ostatni og³oszony kurs przed tym dniem.
12. Beneficjentem wniesionego wadium jest: Gmina Mszana, ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. Pe³nomocnictwo mo¿e wynikaæ z dokumentu pod tak± sama nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8.2 Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z wykonawców lub pe³nomocnika).
8.3 Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
8.4 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie,
o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt. 1.2 rozdzia³u IV swz) sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia (ka¿dy z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu) oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
8.5 W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa
w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³. nr 4 do swz.
8.6 Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
8.7 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami oraz za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.
8.8 Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem ust. 6 rozdzia³u VII.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy udzieli zaliczki Wykonawcy na poczet wykonania zamówienia - szczegó³y w § 6 ust. 8 za³. nr 1 do swz.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy s± okre¶lone w § 9 za³. nr 1 do swz:
1. Zmiany do umowy mo¿liwe s± jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp.
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy na podstawie w stosunku do tre¶ci oferty, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
2.1 Zmiana w zakresie przedmiotu umowy:
1) wyst±pienia robót dodatkowych, zamiennych, które maj± na celu prawid³owe zrealizowanie przedmiotu umowy, a konieczno¶æ ich wykonania wynika z braku mo¿liwo¶ci dalszej realizacji zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia,
2) konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej z uwagi na b³êdy maj±ce wp³yw na nale¿yte wykonanie umowy,
3) dokonanie zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp,
4) zmiany technologii wykonania robót i zastosowania materia³ów przewidzianych
w dokumentacji projektowej, w przypadku niedostêpno¶ci odpowiednich surowców, materia³ów albo zaniechania ich produkcji, co utrudnia mo¿liwo¶æ wykonania przedmiotu umowy, tj. w szczególno¶ci spowoduje opó¼nienie w postêpie robót, a Wykonawca, pomimo nale¿ytej staranno¶ci, nie móg³ temu zapobiec,
5) zmiany technologii wykonania robót lub zastosowania materia³ów przewidzianych dokumentacji projektowej, je¿eli w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego jest mo¿liwe wykonanie robót przy zastosowaniu innej technologii lub materia³ów, które nie obni¿± jako¶ci wykonanych robót lub zmniejsz± koszty realizacji umowy lub koszty eksploatacji bez obni¿enia jako¶ci wykonanych robót lub pozwol± na skrócenie terminu wykonania umowy bez obni¿ania jako¶ci wykonanych robót lub pozwol± na wyd³u¿enie okresu eksploatacji robót po ich zakoñczeniu,
6) zmiany zasad przeprowadzania odbiorów czê¶ciowych, o których mowa w § 7 poprzez dokonywanie dodatkowych odbiorów czê¶ciowych, których przeprowadzenie bêdzie wynika³o z konieczno¶ci spe³nienia warunków finansowania inwestycji zgodnie z zasadami Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.
2.2 Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, który mo¿e nast±piæ w przypadku:
1) Wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2.1 maj±cych wp³yw na termin zakoñczenia realizacji umowy, termin zostaje przesuniêty o czas trwania wskazanej okoliczno¶ci, co wymaga udokumentowania w protokole z rady budowy lub stosownym wpisem do Dziennika Budowy,
2) zaistnienia przyczyn niezale¿nych od dzia³ania stron spowodowana okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, przy zachowaniu wszelkich nale¿nych ¶rodków nie mo¿na by³o przewidzieæ, unikn±æ ani im zapobiec;
3) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót z przyczyn le¿±cych po jego stronie,
4) wyst±pienia niewypa³ów, niewybuchów, innych przedmiotów stanowi±cych zagro¿enie.,
5) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, robotami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, niewynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
6) wyst±pienia niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikaj±cych z dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego, co spowodowa³o wstrzymanie wykonania robót, zmianê dokumentacji projektowej lub wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych.
7) zw³oki organów administracji publicznej w wydaniu decyzji, za¶wiadczeñ lub innych aktów administracyjnych oraz zw³oki w uzyskaniu wymaganych uzgodnieñ, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, któr± to zw³oka powsta³o z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, a powoduje brak mo¿liwo¶ci odbioru inwestycji.
Pozosta³e zmiany okre¶lone w ust. 2.1 pkt 8)-10) oraz w ust. 2.3-2.9, 3-8 s± opisane w § 9 za³. nr 1 do swz. Wszystkie zmiany s± szczegó³owo opisane w tym paragrafie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy przetargowej https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,117550,076c3fe209eecb92304347da182405be.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-01 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy dodaje nowe obligatoryjne przes³anki wykluczenia:
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) zwan± dalej ustaw± sankcyjn±, zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
2. Wykluczenie, o którym mowa w pkt. 1 nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt.1
3. Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w zakresie, o którym mowa w pkt. 1 stosuje siê art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.