eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Pełnienie funk.Insp.Nadz.Inwest.nad realizacją zad.pn.Wykonanie prac zw.z zagosp.posc.Scalanie gruntów obr.Józefin,gm.Chełm,obr.Ochoża-Pniaki i części obr.Święcica,gm.Wierzbica,pow.chełmski,woj.lub.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089577 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funk.Insp.Nadz.Inwest.nad realizacją zad.pn.Wykonanie prac zw.z zagosp.posc.Scalanie gruntów obr.Józefin,gm.Chełm,obr.Ochoża-Pniaki i części obr.Święcica,gm.Wierzbica,pow.chełmski,woj.lub.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825627501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funk.Insp.Nadz.Inwest.nad realizacją zad.pn.Wykonanie prac zw.z zagosp.posc.Scalanie gruntów obr.Józefin,gm.Chełm,obr.Ochoża-Pniaki i części obr.Święcica,gm.Wierzbica,pow.chełmski,woj.lub.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a3081e-aca0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004216/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pełnienie f. Insp. Nadzoru Inwest. nad realiz. zad. pn. Wyk. prac związ. z zagosp.posc.-Scal. gruntów obr.Józefin,gm.Chełm obr.Ochoża-Pniaki i części obr.Święcica,gm.Wierzbica,pochełmski,woj.lubelskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów“ w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048354/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad pracami związanymi z zagospodarowaniem poscaleniowym w ramach zadania pn. „Scalanie gruntów obrębu Józefin, gmina Chełm, obrębu Ochoża-Pniaki i części obrębu Święcica, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie”. Zamówienie dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów“ w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obejmuje następujący zakres rzeczowy wykonania robót budowlanych:
1. droga numer 6- Przebudowa drogi na nawierzchnię asfaltową wraz z utwardzeniem poboczy na odcinku od km 0+000 do km 2+473,02 – długość 2473,02 m, szer. 5,0 m.
2. droga nr 11- Przebudowa drogi na nawierzchnię asfaltową wraz z utwardzeniem poboczy na odcinku od km 0+000 do km 0+140,00 – długość 140,00 m, szer. 5,0 m.
3. droga nr 13- Przebudowa drogi poprzez wyprofilowanie, odwodnienie, odkrzaczenie i uzupełnienie zaniżeń terenu materiałem z drogi podlegającej rekultywacji na odcinku od km 0+000 do km 0+339,39- długość 339,39 m, szer. 3,5 m
Długość dróg do przebudowy – 2 952,41 m
4. droga nr 5B- Budowa drogi o nawierzchni z płyt betonowych pełnych (wymiary 300x100x15 cm) w dwóch rzędach na odcinku od km 0+000 do km 0+410 – długość 410,00 m, szer. 3,0 m
5. droga nr 9- Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 do km 0+929,98- długość 929,98 m, szer. 3,0 m
6. droga nr 5A- Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 do km 1+680- długość 1680,00 m, szer. 3,0 m
7. droga nr 3A- Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 do km 0+300- długość 300 m, szer. 3,0 m
8. droga nr 2- Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 do km 1+232,90- długość 1232,90 m, szer. 3,0 m
9. droga nr 1- Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 do km 0+411,91- długość 411,91 m, szer. 3,0 m
Długość dróg do budowy – 4 964,79 m
10. REKULTYWACJA drogi- Wywóz materiału którym była utwardzona droga na drogę Nr 13 oraz wyrównanie terenu ziemią do wysokości gruntów przyległych – powierzchnia 5 774,90 m2
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie włączeń wyżej wymienionych dróg do dróg publicznych (kategorii gminnej i powiatowej) oraz zjazdy publiczne i zjazdy indywidualne.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ, służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17997,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17997,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17997,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670677

7.3.3) Ulica: Słoneczna 47

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17997,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-27
2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.