Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048354/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089577 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funk.Insp.Nadz.Inwest.nad realizacją zad.pn.Wykonanie prac zw.z zagosp.posc.Scalanie gruntów obr.Józefin,gm.Chełm,obr.Ochoża-Pniaki i części obr.Święcica,gm.Wierzbica,pow.chełmski,woj.lub.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825627501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.powiatchelmski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funk.Insp.Nadz.Inwest.nad realizacją zad.pn.Wykonanie prac zw.z zagosp.posc.Scalanie gruntów obr.Józefin,gm.Chełm,obr.Ochoża-Pniaki i części obr.Święcica,gm.Wierzbica,pow.chełmski,woj.lub.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a3081e-aca0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004216/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pełnienie f. Insp. Nadzoru Inwest. nad realiz. zad. pn. Wyk. prac związ. z zagosp.posc.-Scal. gruntów obr.Józefin,gm.Chełm obr.Ochoża-Pniaki i części obr.Święcica,gm.Wierzbica,pochełmski,woj.lubelskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów“ w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048354/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad pracami związanymi z zagospodarowaniem poscaleniowym w ramach zadania pn. „Scalanie gruntów obrębu Józefin, gmina Chełm, obrębu Ochoża-Pniaki i części obrębu Święcica, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie”. Zamówienie dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów“ w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obejmuje następujący zakres rzeczowy wykonania robót budowlanych:
1. droga numer 6- Przebudowa drogi na nawierzchnię asfaltową wraz z utwardzeniem poboczy na odcinku od km 0+000 do km 2+473,02 – długość 2473,02 m, szer. 5,0 m.
2. droga nr 11- Przebudowa drogi na nawierzchnię asfaltową wraz z utwardzeniem poboczy na odcinku od km 0+000 do km 0+140,00 – długość 140,00 m, szer. 5,0 m.
3. droga nr 13- Przebudowa drogi poprzez wyprofilowanie, odwodnienie, odkrzaczenie i uzupełnienie zaniżeń terenu materiałem z drogi podlegającej rekultywacji na odcinku od km 0+000 do km 0+339,39- długość 339,39 m, szer. 3,5 m
Długość dróg do przebudowy – 2 952,41 m
4. droga nr 5B- Budowa drogi o nawierzchni z płyt betonowych pełnych (wymiary 300x100x15 cm) w dwóch rzędach na odcinku od km 0+000 do km 0+410 – długość 410,00 m, szer. 3,0 m
5. droga nr 9- Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 do km 0+929,98- długość 929,98 m, szer. 3,0 m
6. droga nr 5A- Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 do km 1+680- długość 1680,00 m, szer. 3,0 m
7. droga nr 3A- Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 do km 0+300- długość 300 m, szer. 3,0 m
8. droga nr 2- Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 do km 1+232,90- długość 1232,90 m, szer. 3,0 m
9. droga nr 1- Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 do km 0+411,91- długość 411,91 m, szer. 3,0 m
Długość dróg do budowy – 4 964,79 m
10. REKULTYWACJA drogi- Wywóz materiału którym była utwardzona droga na drogę Nr 13 oraz wyrównanie terenu ziemią do wysokości gruntów przyległych – powierzchnia 5 774,90 m2
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie włączeń wyżej wymienionych dróg do dróg publicznych (kategorii gminnej i powiatowej) oraz zjazdy publiczne i zjazdy indywidualne.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ, służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17997,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17997,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17997,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670677
7.3.3) Ulica: Słoneczna 47
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17997,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-272021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Remont nawierzchni betonowych i bitumicznych oraz odwodnienia liniowego na DPG w Dorohusku.
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV"
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą"- odc. Kikorze -Osina
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.