eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ogrodzieniec › Kompleksowy remont konserwatorski w obrębie średniowiecznego Zamku Ogrodzienieckiego w Podzamczu - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089532 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowy remont konserwatorski w obrębie średniowiecznego Zamku Ogrodzienieckiego w Podzamczu – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAMEK" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272646518

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 66

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-32-220

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zamek-ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zamek-ogrodzieniec.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowy remont konserwatorski w obrębie średniowiecznego Zamku Ogrodzienieckiego w Podzamczu – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b35c27dc-9e08-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035148/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 503320,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie i budowlane wykonywane
w kamieniu wapiennym na obiekcie zabytkowym, w obrębie: lamusa ciemnego – wnętrze, ścian sieni głównej, ścian przyległych do sali kredencerskiej i ścian przyległych do pomieszczenia lamusa ciemnego „muzeum zamkowe”. Celem prac jest odtworzenie nadproży, uzupełnienie korony i lica murów, ustabilizowanie wewnętrznej konstrukcji muru, konserwacja elementów kamieniarskich, uszczelnienie i naprawa koron, wymiana posadzki, remont ślusarki okiennej i drzwiowej oraz konserwacja kamieniarki okiennej i drzwiowej – zgodnie z załącznikiem nr 7, 8, 9 i 10 do SWZ.
2. Wszystkie prace związane z remontem i zabezpieczeniem murów mają charakter zachowawczy i odtworzeniowy, nie przewiduje się zmian w wyglądzie zamku a jedynie naprawę istniejących murów.
3. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.:
a) przemurowanie najbardziej zniszczonych, znajdujących się w stanie destrukcji nieodwracalnej, partii murów, sklepień i nadproży okiennych;
b) przemurowanie i izolacja górnej warstwy korony murów i sklepień;
c) uzupełnienie nadproży w poszczególnych otworach okiennych;
d) wzmocnienie wybranych elementów kamiennych;
e) uzupełnienie ubytków lica siatki spoin;
f) renowacje pozostałości i odtworzenie kamieniarki okiennej w wybranych otworach;
g) zabezpieczenie wyremontowanej korony i lica muru preparatem hydrofobowym;
h) oczyszczenie murów z roślinności;
i) wykonanie dezynfekcji preparatem biobójczym;
j) wykonanie z materiałów atestowanych (na koszt własny) tymczasowej kładki komunikacyjnej dla ruchu turystycznego, usytuowanej nad pomieszczeniami skarbca i prochowni w czasie prowadzenia prac budowlanych w pomieszczeniach Sieni Głównej. Kładka komunikacyjna musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym miejsce lokalizacji kładki przy realizacji umowy.
4. Przy wykonywaniu w/w prac szczególną uwagę należy zwrócić na wszelkie istniejące profile, uskoki murów, pozostałości ścian, łączeń ścian, wpusty po belkach, wnęki, pozostałości elementów kamieniarskich, zarysy nadproży okiennych i drzwiowych oraz na zmieniające się na pewnych odcinkach wielkości elementów kamiennych. Prace w tych miejscach należy prowadzić ze szczególną dbałością nie dopuszczając do naruszenia lub zatarcia tych elementów.
5. Roboty prowadzone będą na obiekcie zabytkowym czynnym turystycznie. Bezwzględnie wymagana jest ścisła współpraca z Zamawiającym w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa zwiedzających oraz planowanych wyłączeń części obiektu, na których prowadzone będą prace.
Godziny zwiedzania przedstawiają się następująco:
maj - sierpień – czynne codziennie - 9.00 – 20.00
wrzesień – czynne codziennie - 9.00 - 19.00 / do zmroku /
W związku z zaistniałą sytuacją wynikającą z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, godziny funkcjonowania obiektu będą dostosowywane do zmieniającej się sytuacji
i wydawanych rozporządzeń rządowych.
W okresie trwania sezonu turystycznego Zamawiający dopuszcza możliwość pracy
w systemie dwuzmianowym z wyłączeniem weekendów (sb-nd), kiedy prace powinny zostać całkowicie zawieszone. W piątki możliwa jest praca max. do godziny 18.00.
6. Zamawiający posiada stosowne pozwolenia na wykonanie robót budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ.
7. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. W przypadku zastosowania w załączonej do SWZ dokumentacji nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający traktuje takie użycia, zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 pzp - jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych od podanych i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych, oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
10. W przypadku odniesienia w załączonej do SWZ dokumentacji do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 101 ust. 4 pzp, rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643811,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2379251,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643811,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Marian Tomasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490021052

7.3.3) Ulica: Słowackiego 5a

7.3.4) Miejscowość: Siewierz

7.3.5) Kod pocztowy: 42-470

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643811,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.