eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goworowo › Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Goworowie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089388 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Goworowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY GOWOROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000538998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 21

1.5.2.) Miejscowość: Goworowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-440

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 761 40 43

1.5.8.) Numer faksu: 29 761 42 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@goworowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Goworowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5af7d2e5-d28b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000181/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Goworowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,
http://goworowo.pl/tematy/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w rozdziale IX. Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania
komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w dziale XXXIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.6.2021.JC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla OSP Goworowo na potrzeby prowadzenia ratownictwa drogowego. Odbiór pojazdu nastąpi z siedziby Wykonawcy. Fabrycznie nowy pojazd zostanie zbudowany zgodnie z następującymi zasadami:

1. Warunki ogólne
a) Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania:
– ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110, ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy,
– rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r., Nr 143, poz. 1002, ze zm.),
– Rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. z 2019 r., poz. 594),
b) Pojazd musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zm.);
c) Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. Dodatkowo Wykonawca umieści na obu drzwiach kabiny napisy „OSP Goworowo” oraz umieści na pojeździe logo projektu dofinansowującego. Numery operacyjne oraz logo zostanie dostarczone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.

2. Podwozie z kabiną
a) Pojazd fabrycznie nowy. Podwozie z roku produkcji 2021. Silnik o mocy w zakresie 110 – 140 kW, turbodoładowany, spełniający normę emisji spalin EURO 6, o pojemności skokowej minimum 2200 cm3,
b) DMC do 3 500 kg, masa własna do 2 800 kg,
c) Parametry pojazdu:
– długość 620 – 700 cm,
– szerokość z lusterkami nie większa niż 250 cm,
– wysokość nie większa niż 270 cm,
– rozstaw osi w zakresie 350 – 400 cm.
d) Napęd 4x2 na tylną oś, wyposażoną w koła bliźniacze, blokadę mechaniczną mechanizmu różnicowego tylnego mostu, układ hamulcowy z ABS, stabilizacja toru jazdy ESP, skrzynia biegów 6 biegowa + wsteczny, hamulce tarczowe na obu osiach, kamera cofania, pełnowymiarowe koło zapasowe,
e) Samochód przystosowany do przewozu min. 6 osób, wyposażony w 4 drzwi po obu stronach pojazdu, układ foteli w kabinie 1+1+4, podłoga przedziału załogi i ładunkowego wyłożona trwałą, łatwo zmywalną wykładziną przeciwpoślizgową. Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego, dodatkowe gniazdo zapaliczki w kabinie kierowcy, boczne lusterka podgrzewane i regulowane elektrycznie, elektrycznie regulowane szyby przednie w kabinie kierowcy, światła do jazdy dziennej, światła przeciwmgielne, poduszka powietrzna dla kierowcy. Układ kierowniczy ze wspomaganiem, kabina wyposażona w ogrzewanie i w klimatyzację manualną, wszystkie drzwi kabiny wyposażone w centralny zamek sterowany z przycisku w kluczyku, samochód wyposażony w kamerę cofania z monitorem w zasięgu wzroku kierowcy, radio samochodowe z czytnikiem CD i pilotem sterującym umieszczonym w zasięgu kierowcy, miejsce dowódcy wyposażone w półkę ułatwiającą czytanie mapy i lampkę oświetlającą. Pojazd wyposażony w hak typu kulowego z tyłu pojazdu do holowania przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej do 2,5 t. oraz znormalizowane 7-biegunowe gniazdo elektryczne do przyczepy. Zbiornik paliwa minimum 75 litrów. Kolorystyka pojazdu: błotniki i zderzaki białe, kabina i zabudowa RAL 3000,
f) Zabudowa samonośna wykonana z materiałów odpornych na korozję – stali nierdzewnej lub aluminium o wysokości i szerokości równej kabinie pasażerskiej i długości nie mniejszej niż 280 cm. Pokrycie zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z blachy aluminiowej. Dach zabudowy w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym z mocowaniami na sprzęt. Na tylnej ścianie nadwozia umieszczona drabinka, umożliwiająca wejście na dach pojazdu z powierzchniami stopni w wykonaniu antypoślizgowym. Na dachu pojazdu zamontowana skrzynia na drobny sprzęt typu: szpadle, łopaty.
g) Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodno i pyłoszczelnymi. Układ skrytek 2+2+1, szerokość żaluzji bocznych minimum 115 cm, tylnej minimum 80 cm. Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. Skrytki na sprzęt muszą być wyposażone w oświetlenie LED włączane automatycznie po otwarciu żaluzji skrytki. Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół nadwozia sprzętowego, zapewniające oświetlenie min. 5 luksów w odległości 1 m w warunkach słabej widoczności, oraz oświetlenie powierzchni platformy dachowej w technologii LED. Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej, posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza i skuteczną wentylację, szczególnie tych w których przewidziane będą urządzenia z napędem silnikowym i paliwem. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach.
h) Wysokociśnieniowy agregat wodno – pianowy. Zwijadło wężowe wykonane w całości z materiałów odpornych na korozję: aluminium, stal kwasoodporna lub mosiądz. Zwijadło wyposażone w przekładnię kątową mechanizmu zwijania węża na bęben, umożliwiającą obsługę przez jedną osobę. Dopuszcza się napęd elektryczny mechanizmu zwijania węża. Wąż o długości min. 60 m, zakończony prądownicą umożliwiającą podanie środka gaśniczego z płynną regulacją strumienia od zwartego do rozproszonego, z możliwością podawania piany ciężkiej bez konieczności wymiany dyszy wylotowej. Agregat musi posiadać świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP. Zbiornik wody o pojemności 300 l wykonany z materiału odpornego na korozję,
i) Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze akustyczne i świetlne - belka świetlna z napisem „STRAŻ" montowana na dachu kabiny - dodatkowa lampa sygnalizacyjna niebieska błyskowa z tyłu pojazdu, lampy wykonane w technologii LED. Fala świetlna wykonana w technologii LED służąca do sterowania ruchem, zamontowana nad tylną żaluzją, z panelem sterowania. Maszt pneumatyczno-elektryczny LED o mocy min. 200 W i strumieniu świetlnym minimum 20 000 lm, sterowany z poziomu podłoża, zasilany sprężarką z układu elektrycznego. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora minimum 2 m, stopień ochrony reflektorów minimum IP 55,
j) W kabinie zainstalowany radiotelefon o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 125 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Elektryczne urządzenia radiowe oraz akustyczno-sygnalizacyjne wykonane w sposób nie powodujący zakłóceń podczas ich jednoczesnej pracy. System ładowania akumulatora z gniazdem umieszczonym w okolicach siedzenia kierowcy, z kontrolką sygnalizującą ładowanie na desce rozdzielczej i blokadą rozruchu silnika w trakcje ładowania akumulatora. Instalacja elektryczna dodatkowego osprzętu wyposażona w wyłącznik głównego zasilania.
k) Wyciągarka elektryczna o sile uciągu minimum 3 500 kg i mocy silnika minimum 6,0 KM, z orurowaniem wzmacniającym przedni zderzak pojazdu.

3. Inne wymagania
– posiadanie dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdu jako specjalny, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym,
– aktualne świadectwo dopuszczenia pojazdu do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej,
– objęcie pojazdu gwarancją na okres 24 miesięcy,
– instrukcja obsługi w języku polskim do podwozia, zabudowy pożarniczej oraz urządzeń i wyposażenia,
– samochód będzie wydany z pełnym bakiem paliwa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydajność pompy agregatu wodno - pianowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SWZ),
2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; zastosowanie ma art. 58 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy),
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci (zgodnie z rozdziałem V pkt 1), jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2, jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
5) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2 dla każdego z podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów,
6) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2, dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określono w rozdziale VII Specyfikacji Warunków Zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ogólne warunki umowy (załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia) określają wszelkie możliwości zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.