eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Utrzymanie miejskich zasobów gruntowych nieobjętych stałą kompleksową konserwacją zieleni komunalnej zlokalizowanej poza pasem drogowym w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie miejskich zasobów gruntowych nieobjętych stałą kompleksową konserwacją zieleni komunalnej zlokalizowanej poza pasem drogowym w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie miejskich zasobów gruntowych nieobjętych stałą kompleksową konserwacją zieleni komunalnej zlokalizowanej poza pasem drogowym w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e052747-7549-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337941/62/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.66 Utrzymanie miejskich zasobów gruntowych nieobjętych stałą kompleksową konserwacją zieleni komunalnej zlokalizowanej poza pasem drogowym w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie formalne:
art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022 poz 1710), w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 tej ustawy; Wykonawca:Garden Designers Sp. z o. o. z siedzibą 20-571 Lublin, ul. Agatowa 16/41
Uzasadnienie faktyczne: 1. Zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: cd. z pkt 3.1.1.) 2. W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotem którego było Utrzymanie miejskich zasobów gruntowych nieobjętych stałą kompleksową konserwacją zieleni komunalnej zlokalizowanej poza pasem drogowym w Lublinie, znak: ZP-P-I.271.74.2020, nr ogłoszenia o zamówieniu: 2020/S 185- 447003), Zamawiający zawarł w dniu 11.01.2021 r. umowę z Wykonawcą Garden Designers Sp. z o. o. Sp.k. z siedzibą 20- 331 Lublin, ul. Grenadierów 13/1 3. Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia podstawowego było (pkt 3.2. SIWZ oraz pkt II.1.4.) ogłoszenia o zamówieniu): 1. Ścinanie drzew wraz z wywozem biomasy zgodnie z obowiązującymi przepisami: - ścięcie drzewa przy powierzchni gruntu, - wywiezienie gałęzi i pnia drzewa, - uprzątnięcie terenu po ściętym drzewie tj. wygrabienie drobnych pozostałości. 2. Prześwietlanie drzew wraz z wywozem biomasy: - wycięcie konarów i gałęzi zakwalifikowanych do usunięcia, - zabezpieczenie ran, - wywiezienie gałęzi, - uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych pracach. 3. Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników i krzaków: - wyrąb drzew i krzaków, - wykarczowanie pniaków, - oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, - wyrównanie i plantowanie terenu, - wywiezienie wykarczowanych drzew, krzewów, pniaków. 4. Wykonanie nasadzeń zgodnie ze sztuką ogrodniczą: nasadzenia opalikowane 3 palikami wraz z wiązaniem podwójnym oraz podlewaniem, wysokość minimum 1,5m, obwód pnia 14,1-18cm na wysokości 1m i dostarczone nasadzenia w balocie- gatunki pospolite tj.: Iglaste: świerk, sosna, modrzew, tuja oraz liściaste: klon, dąb, kasztanowiec, wiąz, głóg, lipa, jarząb, brzoza. 5. Wykaszanie chwastów, jednorocznych samosiewów oraz koszenie traw. 6. Grabienie wykoszonych chwastów, jednorocznych samosiewów i traw wraz z załadunkiem i wywozem biomasy. 7. Powierzchniowe oczyszczanie terenu z gruzu, zanieczyszczeń komunalnych i innych zanieczyszczeń, zebranie ich w pryzmy oraz wywóz zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 32 oraz art. 51 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.). 3. Dodatkowo w ogłoszeniu o zamówieniu pkt II.2.4) B. Zamawiający określił przedmiot, wielkość / zakres zamówień uzupełniających tj.: 1. Ścinanie drzew wraz z wywozem biomasy zgodnie z obowiązującymi przepisami: - ścięcie drzewa przy powierzchni gruntu, - wywiezienie gałęzi i pnia drzewa, - uprzątnięcie terenu po ściętym drzewie tj. wygrabienie drobnych pozostałości. 2. Prześwietlanie drzew wraz z wywozem biomasy: - wycięcie konarów i gałęzi zakwalifikowanych do usunięcia, - zabezpieczenie ran, - wywiezienie gałęzi, - uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych pracach. 3. Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników i krzaków: - wyrąb drzew i krzaków, - wykarczowanie pniaków, - oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, - wyrównanie i plantowanie terenu, - wywiezienie wykarczowanych drzew, krzewów, pniaków. 4. Wykonanie nasadzeń zgodnie ze sztuką ogrodniczą: nasadzenia opalikowane 3 palikami wraz z wiązaniem podwójnym oraz podlewaniem, wysokość minimum 1,5m, obwód pnia 14,1-18cm na wysokości 1m i dostarczone nasadzenia w balocie- gatunki pospolite tj.: Iglaste: świerk, sosna, modrzew, tuja oraz liściaste: klon, dąb, kasztanowiec, wiąz, głóg, lipa, jarząb, brzoza. 5. Wykaszanie chwastów, jednorocznych samosiewów oraz koszenie traw. 6. Grabienie wykoszonych chwastów, jednorocznych samosiewów i traw wraz z załadunkiem i wywozem biomasy. 7. Powierzchniowe oczyszczanie terenu z gruzu, zanieczyszczeń komunalnych i innych zanieczyszczeń, zebranie ich w pryzmy oraz wywóz zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 32 oraz art. 51 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) cd w Sekcji IX

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.90.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263780,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1) Ścinanie drzew wraz z wywozem biomasy zgodnie z obowiązującymi przepisami:
- ścięcie drzewa przy powierzchni gruntu,
- wywiezienie gałęzi i pnia drzewa,
- uprzątnięcie terenu po ściętym drzewie tj. wygrabienie drobnych pozostałości.
2) Prześwietlanie drzew wraz z wywozem biomasy:
- wycięcie konarów i gałęzi zakwalifikowanych do usunięcia,
- zabezpieczenie ran,
- wywiezienie gałęzi,
- uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych pracach.
3) Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników i krzaków:
- wyrąb drzew i krzaków,
- wykarczowanie pniaków,
- oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu,
- wyrównanie i plantowanie terenu,
- wywiezienie wykarczowanych drzew, krzewów, pniaków.
4) Wykonanie nasadzeń zgodnie ze sztuką ogrodniczą.
(nasadzenia opalikowane 3 palikami wraz z wiązaniem podwójnym oraz podlewaniem, wysokość minimum 1,5m, obwód pnia 14,1-18cm na wysokości 1m i dostarczone nasadzenia w balocie- gatunki pospolite).
5) Wykaszanie chwastów, jednorocznych samosiewów oraz koszenie traw.
6) Grabienie wykoszonych chwastów, jednorocznych samosiewów i traw wraz z załadunkiem i wywozem biomasy.
7) Powierzchniowe oczyszczanie terenu z gruzu, zanieczyszczeń komunalnych i innych zanieczyszczeń, zebranie ich w pryzmy oraz wywóz zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 32 oraz art. 51 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2022.699 t.j. ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283392,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283392,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283392,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Garden Designers Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123301240

7.3.3) Ulica: Agatowa 16/41

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-571

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283392,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

cd. z pkt 3.1.2.) 4. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu pełnego zakresu określonego w ogłoszeniu o zamówieniu
zamówienia podstawowego w związku z czym polega na powtórzeniu usług podobnych do usług do objętych zamówieniem
podstawowym. Jest ono zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 5. Zamówienie udzielone zostanie Wykonawcy
dotychczasowemu Wykonawcy usług, tj. Wykonawcy Garden Designers Sp. z o. o. z siedzibą 20-571 Lublin, ul. Agatowa
16/41. 6. Okres 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego upływa z dniem: 11.01.2024 r. 7. Szacując zamówienie
podstawowe uwzględniono wartość zamówienia polegającego ma powtórzeniu podobnych usług (263.780,00 zł).
Szacunkowa wartość udzielanego zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług wynosi: 263.780,00 zł.
PODSUMOWANIE Mając powyższe na względzie, stwierdzić należy, iż spełnione zostały wszystkie określone przez
ustawodawcę w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, tj: 1) udzielenie zamówienia z wolnej ręki 3 lata od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego; 2) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług; 3) zamówienie polega na
powtórzeniu podobnych usług; 4) zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia
podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; 5) całkowita wartość tego zamówienia została
uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Z uwagi na powyższe bezsprzecznie należy stwierdzić, iż zostały spełnione
wszystkie przesłanki zawarte art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp do udzielenia zamówienia publicznego w trybie
zamówienia z w wolnej ręki Wykonawcy Garden Designers Sp. z o. o. z siedzibą 20-571 Lublin, ul. Agatowa 16/41.

Termin realizacji: 24 miesiące od daty zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.