eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skołyszyn › Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Skołyszyn



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089353 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Skołyszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOŁYSZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skołyszyn 12

1.5.2.) Miejscowość: Skołyszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134491729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skolyszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skolyszyn.ssdip.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Skołyszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a33dd4cf-b7d4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002730/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Skołyszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058030/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPIR.271.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 251104,39 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 251104,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Skołyszyn”
2. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ, załączniku nr 5 do SWZ (projekt umowy) oraz załączniku nr 8 do SWZ (dokumentacja projektowo-kosztorysowa).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ilość części: 5:
1) Część 1 – „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miejscowości Przysieki przy drodze gminnej nr 113704R „Barzykówka”.
2) Część 2 – „Budowa dwóch punktów oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej na działkach nr ewid. 867/1, 926/3 w miejscowości Skołyszyn”.
3) Część 3 – „Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr ewid. 68 oraz przy drodze koło P.Goleń na terenie miejscowości Siedliska Sławęcińskie”.
4) Część 4 – „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miejscowości Pusta Wola przy drodze gminnej odcinek nr 2 (dz. nr ewid. 242/10, 242/9, 422, 423/1, 423/2, 440/1, 438/14, 442/3, 438/7, 438/8, 438/13, 445)”.
5) Część 5 – „Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej G8 nr 113658R Bączal Górny – Jabłonica Nowiny – I etap”.

Część 1 – „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miejscowości Przysieki przy drodze gminnej nr 113704R „Barzykówka”.
a) Inwestycja zlokalizowana jest przy drodze gminnej publicznej nr 113704R „Barzykówka”. W ramach zadania należy wybudować 10 opraw oświetlenia ulicznego o mocy 60-67W (LED): 9000 - 10050 lm z szeroką optyką. Skuteczność świetlna 150lm/W. Zaprojektowano słupy oświetleniowe stożkowe 6 m (FeZn) z wysięgnikiem. Zasilanie lamp oświetlenia należy wykonać z rowach kablowych na głębokości 0,8 m. W miejscu skrzyżowań z jezdnią asfaltową i pod wjazdami na posesje przyjęto ułożenia kabli metodą przecisku w rurze osłonowej. Zasilanie elektroenergetyczne wykonane będzie zgodnie z warunkami przyłączenia nr 18-F6/WP/02215 z dnia 30.10.2018r. ze stacji trafo Przysieki 6 i zakończone złączem kablowo-licznikowym ZK1+1P na działce nr ewid. 45/13 z zasilaniem szafy oświetleniowej. Po zakończeniu robót należy wykonać badania i pomiary wykonanej sieci oraz wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 67417,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Budowa dwóch punktów oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej na działkach nr ewid. 867/1, 926/3 w miejscowości Skołyszyn”.
a) Inwestycja zlokalizowana jest przy drodze gminnej wewnętrznej na działkach nr ewid. 867/1, 926/3 w miejscowości Skołyszyn. W ramach zadania należy rozbudować istniejące oświetlenie uliczne o dodatkowe dwa punkty ze stacji zasilającej S2-687 Lisówek 1 o mocy 70W (LED) – 10500 lm z szeroką optyką . Zaprojektowano słupy oświetleniowe wirowane 10 m (E-10,5/4.3)
z wysięgnikiem. Zasilanie lamp oświetlenia napowietrznie. Zasilanie elektroenergetyczne wykonane będzie zgodnie z warunkami przyłączenia nr
20-F6/WP/06332 z dnia 21.10.2021 r. ze stacji trafo Lisówek 1. Po zakończeniu robót należy wykonać badania i pomiary wykonanej sieci oraz wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 10851,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – „Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr ewid. 68 terenie miejscowości Siedliska Sławęcińskie”.
a) Inwestycja zlokalizowana jest przy drodze gminnej wewnętrznej nr ewid. 68 w miejscowości Siedliska Sławęcińskie. W ramach zadania należy wybudować 16 opraw oświetlenia ulicznego o mocy 70W (LED) – 10500 lm z szeroką optyką. Skuteczność świetlna 150lm/W. Część opraw (4 szt.) zaprojektowano na istniejących słupach, część na nowo projektowanych słupach oświetleniowych stożkowych 6 m (FeZn) z wysięgnikiem (12 szt.). Zasilanie lamp oświetlenia należy wykonać z rowach kablowych na głębokości 0,8 m. W miejscu skrzyżowań z jezdnią asfaltową i pod wjazdami na posesje przyjęto ułożenia kabli metodą przecisku w rurze osłonowej. Zasilanie elektroenergetyczne wykonane będzie zgodnie z warunkami przyłączenia nr 19-F6/WP/02655 z dnia 05.09.2019r. ze stacji trafo Siedliska Sławęcińskie 1, z istniejącej szafy oświetleniowej zlokalizowanej na słupie nr 19/1 na działce nr ewid. 97. Zadanie obejmuje również likwidację istniejącej oprawy na słupie nr 25/1. Po zakończeniu robót należy wykonać badania i pomiary wykonanej sieci oraz wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 76363,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miejscowości Pusta Wola przy drodze gminnej odcinek nr 2 (dz. nr ewid. 242/10, 242/9, 422, 423/1, 423/2, 440/1, 438/14, 442/3, 438/7, 438/8, 438/13, 445)”.
a) Inwestycja zlokalizowana jest przy drodze gminnej wewnętrznej w miejscowości Pusta Wola przy drodze gminnej odcinek nr 2 (dz. nr ewid. 242/10, 242/9, 422, 423/1, 423/2, 440/1, 438/14, 442/3, 438/7, 438/8, 438/13, 445)”. W ramach zadania należy wybudować 5 opraw oświetlenia ulicznego o mocy 60W (LED) – 9000 lm z szeroką optyką. Skuteczność świetlna 150lm/W. Oprawy należy zamontować na nowo projektowanych słupach oświetleniowych stalowych 8 m z wysięgnikiem (5 szt.). Zasilanie lamp oświetlenia należy wykonać z rowach kablowych na głębokości min. 0,8 m. W miejscu skrzyżowań z jezdnią asfaltową i pod wjazdami na posesje przyjęto ułożenia kabli metodą przecisku w rurze osłonowej. Zasilanie elektroenergetyczne wykonane będzie zgodnie z warunkami przyłączenia nr 18-F6/WP/02289 z dnia 16.10.2018r. ze stacji trafo Przysieczki 1 i zakończone złączem kablowo-licznikowym ZK1+1P na działce nr ewid. 445 z zasilaniem szafy oświetleniowej. Po zakończeniu robót należy wykonać badania i pomiary wykonanej sieci oraz wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 28349,55 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej G8 nr 113658R
Bączal Górny – Jabłonica Nowiny – I etap
a) Inwestycja zlokalizowana jest przy drodze gminnej publicznej Nr 113658R Bączal Górny – Jabłonica Nowiny – I etap. Oświetlenie realizowane będzie w dwóch odcinkach, pierwszy zasilany ze stacji Bączal 2 (6 opraw), drugi ze stacji Bączal 7 (15 opraw). W ramach zadania należy wybudować łącznie 21 opraw oświetlenia ulicznego, 19 opraw o mocy 60W (LED) – 9000 lm i 2 oprawy o mocy 100W (LED) – 15000lm z szeroką optyką. Skuteczność świetlna 150lm/W. Oprawy należy zamontować na nowo projektowanych oraz istniejących słupach oświetleniowych linii napowietrznej z wysięgnikiem. Zasilanie lamp napowietrzne przewodem AsXSn 2x35 mm2. Zasilanie elektroenergetyczne wykonane będzie zgodnie z warunkami przyłączenia nr 19-F6/WP/03210 z dnia 18.10.2019r. ze stacji trafo Bączal 7 oraz stacji trafo Bączal Górny 2. Zasilanie zakończone będzie złączem kablowo-licznikowym ZK1+1P przy słupie 26/17/1 z zasilaniem szafy oświetleniowej. Po zakończeniu robót należy wykonać badania i pomiary wykonanej sieci oraz wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 68122,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73431,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Automatic Sławomir Jeleń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851936383

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Trzcinica 648

7.3.5) Kod pocztowy: 38-207

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8399,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8399,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343528856

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Przydonica 140

7.3.5) Kod pocztowy: 33-318

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8399,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343528856

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Przydonica 140

7.3.5) Kod pocztowy: 33-318

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26498,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43419,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26498,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Automatic Jeleń Sławomir

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851936383

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Trzcinica 648

7.3.5) Kod pocztowy: 38-207

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26498,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93234,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Automatic Sławomir Jeleń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851936383

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Trzcinica 648

7.3.5) Kod pocztowy: 38-207

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.