eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Modernizację budynku Przychodni Zdrowia przy ulicy Staszica 4a - II piętro - fizykoterapia z rejestracją



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089303 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizację budynku Przychodni Zdrowia przy ulicy Staszica 4a - II piętro - fizykoterapia z rejestracją

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD INŻYNIERII MIEJSKIEJ W ŁAZISKACH GÓRNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278337669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chopina 17

1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2244850

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zielinska@zim-laziskagorne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizację budynku Przychodni Zdrowia przy ulicy Staszica 4a - II piętro - fizykoterapia z rejestracją

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64c49e4-b24a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089303

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001807/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia przy ulicy Staszica 4a- II piętro- fizykoterapia z rejestracją

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051855/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234500,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
modernizację budynku Przychodni Zdrowia przy ulicy Staszica 4a- II piętro-fizykoterapia z rejestracją.
Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określony jest przy pomocy dokumentacji technicznej i przedmiaru robót stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Opis techniczny
Kubatura budynku (części objętej remontem) - 625,62 m3
Powierzchnia użytkowa (części objętej remontem) - 208,54 m2
Pomieszczenia przychodni zdrowia objęte remontem znajdują się na poziomie + 2,40 (kondygnacja III) budynku w segmencie C, natomiast cały obiekt składa się z trzech połączonych ze sobą segmentów A,B i C.

3. Zakres robót do wykonania:
- demontaż sufitów podwieszonych,
- demontaż opraw oświetleniowych,
- rozbiórka posadzek (płytki gress, wykładzina pcv),
- roboty wyburzeniowe (ścianki działowe i otwory drzwiowe),
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej a w jej miejsce montaż nowej zgodnie z zestawieniem,
- roboty murarskie (zamurowania, nadproża),
- montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym,
- roboty tynkarskie,
- roboty posadzkarskie,
- roboty malarskie,
- roboty w zakresie instalacji wod.-kan.,c.o. (wymiana podejść, demontaż i ponowny montaż grzejników c.o., biały montaż),
- roboty w zakresie instalacji elektrycznej (wymiana przewodów, wymiana opraw oświetleniowych na oświetlenie typu LED, wymiana osprzętu),
- montaż sufitów podwieszonych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267144,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362020,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267144,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA „BUDMAR” MARCIN NOWEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241954276

7.3.3) Ulica: Wieczorka 2C

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267144,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.