Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00333924/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Przasnysz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZASNYSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Stanisława Kostki 5
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugprzasnysz@przasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.przasnysz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Przasnysz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b652e7a1-5eb9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003243/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Przasnysz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna, typ projektów Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333924/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bogatem;Zakres rzeczowy zamówienia dotyczący budynku Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Bogatem obejmuje m. in.:
a) docieplenie ścian części budynku,
b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej części budynku,
c) docieplenie stropu części budynku,
d) modernizację systemu centralnego ogrzewania, w tym wymianę kotła węglowego na kocioł pelletowy i wymianę grzejników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 938394,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nowej Krępie;Zakres rzeczowy zamówienia dotyczący budynku Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Nowej Krępie obejmuje m.in.:
a) docieplenie dachu,
b) docieplenie stropu,
c) docieplenie podłogi,
d) częściowe ocieplenie ścian,
e) modernizację systemu ogrzewania – wymiana grzejników,
f) montaż instalacji fotowoltaicznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 664569,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bartnikach;Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m. in.:
a) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
b) docieplenie stropu z wymianą pokrycia dachowego,
c) docieplenie ścian zewnętrznych,
d) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią gazową,
e) wykonanie robót budowlanych wewnętrznych i zewnętrznych,
f) wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 639311,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Szli.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m. in.:
a) docieplenie ścian zewnętrznych,
b) docieplenie stropu z wymianą pokrycia dachowego,
c) wykonanie prac budowlanych wewnętrznych,
d) wymianę stolarki budowlanej,
e) ocieplenie posadzek,
f) wykonanie systemu grzewczego i ciepłej wody (zasilanego energią elektryczną),
g) wykonanie instalacji sanitarnej,
h) wykonanie instalacji elektrycznej,
i) montaż instalacji fotowoltaicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 614044,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1147096,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1759090,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1147096,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Budowlany SC Daniel i Józef Boćkowscy - Daniel Boćkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budowlany SC Daniel i Józef Boćkowscy - Józef Boćkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7610001740
7.3.3) Ulica: Matuszewskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Przasnysz
7.3.5) Kod pocztowy: 06-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
modernizacja systemu co
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY S.C. DANIEL I JÓZEF BOĆKOWSCY
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY S.C. DANIEL I JÓZEF BOĆKOWSCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1147096,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1252036,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1359376,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1252036,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Sanitarne Paweł Woliński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Włod-Bud-Dachy 2 Paweł Włodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661048182
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Sanitarne Woliński Paweł
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Sanitarne Woliński Paweł
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1252036,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ofertą najkorzystniejszą, w świetle symulacji rankingu oceny ofert podlega odrzuceniu. Pozostałe złożone (i niepodlegające odrzuceniu) oferty nie tylko zawierają ceny znacznie wyższe niż oferta najkorzystniejsza w świetle wspomnianej symulacji rankingu złożonych ofert, ale także znacząco przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Z uwagi na to, iż brak jest możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny złożonych ofert, Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie przepisu art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1259322,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1261714,97 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ofertą najkorzystniejszą, w świetle symulacji rankingu ofert podlega odrzuceniu. Pozostałe złożone (i niepodlegające odrzuceniu) oferty nie tylko zawierają ceny znacznie wyższe niż oferta najkorzystniejsza w świetle wspomnianej symulacji rankingu złożonych ofert, ale także znacząco przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Z uwagi na to, iż brak jest możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny złożonych ofert, Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie przepisu art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1004144,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1210602,90 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.