eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Dostawy środków czystości oraz akcesoriów do utrzymania czystości do Aresztu Śledczego w Hajnówce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy środków czystości oraz akcesoriów do utrzymania czystości do Aresztu Śledczego w Hajnówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001252057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 67

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 6832007

1.5.8.) Numer faksu: 85 6832978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_hajnowka@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy środków czystości oraz akcesoriów do utrzymania czystości do Aresztu Śledczego w Hajnówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7130abfa-c1c4-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl oraz poczta elektroniczna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu oraz instrukcji dla Wykonawców Platformy Zakupowej Open Nexus

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonując obowiązek informacyjny, określony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że: administratorem danych osobowych w zakresie dokumentowania jest: Dyrektor Aresztu Śledczego w Hajnówce, z siedzibą przy ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, e-mail: as_hajnowka@sw.gov.pl, tel. 85 683 20 07. dane
kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod_as_hajnowka@sw.gov.pl. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp; rozporządzenia
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia; ustawy z dnia 13 grudnia 2019 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO). W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, więcej szczegółów na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/) – w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Państwa pozyskane w związku z postępowaniem o udziel zam pub przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznego przekazywane będę wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zam pub jest jawne. Ograniczenie dostępu Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z post o zam pub mogą być podmioty z którymi Aresztu Śledczy w Hajnówce zawarł umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie usług w zakresie przekazywania lub archiwizowania danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Administrator Danych Osobowych nie będzie przekazywać Pana/Pani danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynar. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w post o zam pub nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydawanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Kosz na śmieci w ilości 40 sztuk
Wykonane z tworzywa sztucznego, z pokrywą, 8 – 10 L
2) Mydło w płynie opk. 5 L w ilości 500 sztuk
Butelka plastikowa o gramaturze – 5 L
Konsystencja – gęsta ciecz o kolorze charakterystycznym dla zastosowanego barwnika
Właściwości – myjące, delikatne, niewysuszające rąk, zawiera glicerynę
Zastosowanie – usuwa zabrudzenia
ph - neutralne
Zapach – charakterystyczny dla użytej kompozycji zapachowej
3) Szczotka do zamiatania w ilości 50 sztuk
4) Miska plastikowa w ilości 30 sztuk
Wykonana z tworzywa sztucznego, 20 – 30 L
5) Szczotka na kij w ilości 50 sztuk
Materiał wykonania – tworzywo sztuczne
Gwintowana
Długość – 24 cm, szerokość – 6.5 cm, wysokość – 7 cm
6) Worek foliowy w ilości 100 opakowań
Materiał wykonania – folia HDPE
Pakowane po 1000 sztuk
Szerokość – 26 cm, długość – 35 cm, gramatura 5.5 mikrona
Zastosowanie – przechowywanie / pakowanie żywności
7) Pasta BHP w ilości 50 sztuk
Pasta do mycia rąk, opakowanie 05 kg; zawiera substancje ścierne oraz środek nawilżający i natłuszczający, który tworzy warstwę ochronną zapobiegającą wysuszaniu skóry rąk.
8) Płyn dezynfekcyjny do WC w okp 0,5 L w ilości 4000 sztuk
Butelka plastikowa o gramaturze – 0.5 L
Konsystencja – ciecz o kolorze charakterystycznym dla zastosowanego barwnika
Właściwości – czyszczenie muszli klozetowych, umywalek, pisuarów, płytek ceramicznych itp.
Zastosowanie – likwiduje zanieczyszczenia
ph – 2 -5
Zapach – charakterystyczny dla zastosowanej kompozycji zapachowej
9) Szczotka do WC w ilości 150 sztuk
Pojemnik wykonany z tworzywa sztucznego, średnica: 14 cm, wysokość: 38 cm, szczotka z rączką wykonaną z tworzywa sztucznego oraz włosie syntetyczne
10) Wiadro w ilości 100 sztuk
Wykonane z tworzywa sztucznego, 8 – 10 L;
11) Worki na śmieci 60L w ilości 400 opakowań
Wykonane z folii HDPE, szerokość – 60 cm, wysokość – 70 cm, grubość – 7 mikronów, pakowane po 50 szt
12) Worki na śmieci 120L w ilości 400 opakowań
Wykonane z folii LDPE, szerokość – 70 cm, wysokość – 110 cm, grubość – 22 mikrony, zgrzew dolny wzmocniony, pakowne po 25 szt
13) Worki na śmieci 160L w ilości 400 opakowań
Wykonane z folii LDPE, szerokość – 90 cm, wysokość – 120cm, pakowane po 10 szt
14) Zmiotka z szufelką w ilości 200 kompletów
Zmiotka wykonana z syntetycznego włosia, rozszczepione na końcach, oprawa zmiotki plastikowa, szufelka z gumową końcówką;
15) Zbierak podłogowy (ściągaczka) 50 sztuk
Materiał wykonania - metalowy uchwyt, piankowa guma ściągająca
Materiał odporny na korozję
Szerokość nakładki zbierającej – 3 cm, Długość – 45 cm
Zastosowanie – usuwanie wody z dużych powierzchni podłogowych
16) Papier toaletowy szary Jambo w ilości 2400 sztuk
Dwuwarstwowy, makulaturowy, długość rolki – 100 m
17) Płyn do naczyń w opk. 0,2L w ilości 4500 sztuk
Butelka plastikowa o gramaturze – 0.2 L
Wygląd – ciecz, przezroczysta, jednorodna bez zanieczyszczeń
Zapach – charakterystyczny dla danej kompozycji zapachowej
Ph – 5 -6
Właściwości – ręczne mycie naczyń, sprzętów kuchennych, powierzchni roboczych, porcelany, porcelitu, tworzyw sztucznych, stali nierdzewnej i aluminium
Zastosowanie – skutecznie usuwa tłuszcz
18) Płyn do czyszczenia w opk. 0,5 L w ilości 1000 sztuk
Butelka plastikowa o gramaturze – 0.5 L lub 1.0 L
Konsystencja – ciecz o kolorze charakterystycznym dla zastosowanego barwnika
Właściwości – mycie powierzchni PCV, glazury, terakoty
Zastosowanie – likwiduje zanieczyszczenia, posiada właściwości odtłuszczające, nie pozostawia smug i osadu
Zapach – charakterystyczny dla zastosowanej kompozycji zapachowej
19) Płyn do czyszczenia w opk. 1 L w ilości 300 sztuk
Butelka plastikowa o gramaturze – 0.5 L lub 1.0 L
Konsystencja – ciecz o kolorze charakterystycznym dla zastosowanego barwnika
Właściwości – mycie powierzchni PCV, glazury, terakoty
Zastosowanie – likwiduje zanieczyszczenia, posiada właściwości odtłuszczające, nie pozostawia smug i osadu
Zapach – charakterystyczny dla zastosowanej kompozycji zapachowej
20) Trzonek do szczotki w ilości 60 sztuk
21) Mop do podłogi w ilości 300 sztuk
Tworzywo – bawełna, pętelki myjące
System kieszeniowy
Frędzle wewnętrzne – 20mm
Frędzle zewnętrzne – 22 mm
Długość – 40 cm
Zastosowanie – mycie i dezynfekcja wszelkich zmywalnych powierzchni podłogowych
Przeznaczenie – gres, ceramika, linoleum, kamień naturalny i sztuczny, itp.
22) Mleczko do czyszczenia 0,75L - 1L w ilości 700 sztuk
Do czyszczenia wszelkich powierzchni nie powodując tym samym zarysowań, zapach niedrażniący
23) Kij aluminiowy w ilości 80 sztuk
Tworzywo – gryf wykonany z polipropylenu, rura - aluminium
Średnica – 25 mm
Długość – 140 cm
Zastosowanie – mocowanie stelażu mopa
24) Podstawa do mopa w ilości 80 sztuk
Tworzywo – polipropylen
Długość – 40 cm
Średnica otworu na kij – 25 mm
Szerokość uchwytu – 10 cm
Mocowanie typu speedy z mikrofibry lub bawełny
Zastosowanie – mycie na mokro / dezynfekcja
25) Płyn do szyb w opk. 0.5 L w ilości 4000 sztuk
Butelka plastikowa z atomizerem o gramaturze – 0.5 L
Konsystencja – ciecz o kolorze charakterystycznym dla zastosowanego barwnika
Właściwości – czyszczenie/ mycie szyb, luster, powierzchni szklanych i ceramicznych
Zastosowanie – usuwanie kurzu, brudu i tłustych plam
Zapach – charakterystyczny dla użytych środków
ph – 8 – 11.5
26) Czyścik uniwersalny w opk. 0.3 kg w ilości 2400 sztuk
Uniwersalny proszek do czyszczenia naczyń kuchenych i urządzeń sanitarnych, gramatura 0.3 kg
27) Koncentrat płynu do naczyń w opk. 5 L w ilości 500 sztuk
Płyn do mycia naczyń o zapachu miętowym bądź innym, usuwa tłuszcz oraz inne zabrudzenia ; opakowanie 5L
28) Szampon do włosów w opk. 0.1 L w ilości 9500 sztuk
Butelka plastikowa o gramaturze – 0.1 L
Konsystencja – jednorodna ciecz bez zanieczyszczeń mechanicznych rozpuszczalna w wodzie w każdym stosunku
Właściwości – płyn do mycia włosów
Zapach – przyjemny, nie uczulający, nie drażniący
Barwa – charakterystyczna dla zastosowanego barwnika
ph – 1% wodnego roztworu 5 -7
29) Ręcznik papierowy ZZ w opk. 20 opk. w ilości 400 opakowań
Wyrób celulozowy
Pakowane po 20 opakowań
30) Proszek do prania w opk. 0.2 kg w ilości 9000 sztuk
Opakowanie foliowe, saszetka gramatura – 0,200 kg
Konsystencja – proszek o drobnej konsystencji
Właściwości – uniwersalny, do prania białych i kolorowych rzeczy
Zastosowanie – pranie ręczne, pralki automatyczne i wirnikowe
Zakres temperatury prania – 30 – 95°C
ph- max 11
Nie uczulający, przyjemny zapach

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39200000-4 - Wyposażenie domowe

39831000-6 - Preparaty piorące

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób społecznie marginalizowanych o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 5 Pzp

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Płyn uniwersalny typu Dolphin w ilości 250 litrów
• skutecznie myje i pielęgnuje
• zabezpiecza i nie pozostawia smug
• szybko odparowuje z powierzchni
• w opakowaniach od 1 do 5 litrów

2) Płyn do mycia naczyń typu Dolphin w ilości 150 litrów
• efektywnie usuwa tłuste zabrudzenia
• skoncentrowany płyn do ręcznego mycia naczyń
• wydajny
• chroni skórę rąk przed wysuszaniem i podrażnieniem
• został przebadany mikrobiologicznie i dermatologicznie
• w opakowaniach od 1 do 5 litrów


3) Mleczko do czyszczenia typu Cif w ilości 50 litrów
• uniwersalne mleczko czyszczące
• zawiera naturalne kryształki czyszczące
• skutecznie usuwa zabrudzenia i plamy
• łagodny dla powierzchni nie uszkadza delikatnych powierzchni, takich jak emalia i lakier
• w opakowaniach od 1 do 5 litrów

4) Kostka do WC typu Domestos w ilości 300 sztuk
• waga minimum 40g
• produkt zapobiega osadzaniu się kamienia

5) Odświeżacz powietrza typu Ambi Pur w ilości 50 sztuk
• pojemność minimum 300 ml
• zamiast maskować oczyszcza powietrze z uporczywych, nieprzyjemnych zapachów,
• niepalny, w 100% naturalny gaz nośny

6) Odkamieniacz w płynie typu Dolphin Sani Clean w ilości 50 litrów
• usuwa kamień, rdzę, osady z mydła i oporne zabrudzenia.
• zabezpiecza umytą powierzchnię przed ponownym osadzaniem się brudu (zawiera nanocząsteczki krzemu)
• nadaje połysk czyszczonym powierzchniom
• środek do mycia, pielęgnacji i zabezpieczania wszelkich powierzchni sanitarnych - umywalek, armatury, muszli klozetowych, sedesów.
• w opakowaniach od 0,5 do 5 litrów

7) Mydło w płynie typu Dolphin w ilości 200 litrów
• dzięki zawartości lanoliny i gliceryny pielęgnuje i chroni dłonie zapobiegając nadmiernemu wysuszaniu i podrażnieniom dłoni.
• w opakowaniach od 1 do 5 litrów

8) Środek do udrażniania do rur w ilości 15 litrów
• bezpieczny dla rur
• usuwa zatory i zanieczyszczenia z rur, zapewnia skuteczny przepływ wody
• w opakowaniach od 1 do 5 litrów

9) Płyn do szyb typu Dolphin w ilości 150 litrów
• szybko i skutecznie myje, doczyszcza i pielęgnuje
• dzięki Nano – technologii, zabezpiecza powierzchnię przed ponownym osadzaniem się brudu i zaparowywaniem
• nie pozostawia smug i zacieków
• w opakowaniach od 1 do 5 litrów

10) Płyn do pielęgnacji mebli typu Dolphin w ilości 100 litrów
• skutecznie myje i pielęgnuje wodoodporne meble, regały, stolarkę drzwiową, okienną i ścienną, a także ceramikę oraz powierzchnie wykonane z tworzyw sztucznych
• zabezpiecza powierzchnie przed ponownym osadzaniem się uporczywego brudu
• szybko odparowuje z powierzchni, nie pozostawiając smug i zacieków
• w opakowaniach od 1 do 5 litrów

11) Płyn do mycia i dezynfekcji toalet typu Dolphin w ilości 200 litrów
• przeznaczenie: muszle klozetowe, pisuary, bidety, umywalki, wanny, kabiny prysznicowe, brodziki
• powierzchnie: terakota, glazura, kamień, gres, lastryko, beton, klinkier, pcv, tworzywa sztuczne, ceramika, akryl, powierzchnie emaliowane, metalowe i chromowane
• właściwości płynu: czyszczące, myjące, dezynfekujące
• dzięki zawartości chloru produkt skutecznie usuwa zanieczyszczenia pochodzenia organicznego, eliminując przykre zapachy. idealnie sprawdza się do czyszczenia i wybielania : muszli klozetowych, pisuarów, wanien, umywalek, brodzików, zlewów, odpływów, koszy i pojemników na odpady. usuwa przebarwienia wywołane obecnością grzybów. w stanie nierozcieńczonym, płyn usuwa pleśń i czarne przebarwienia pod silikonem, skutecznie czyści fugi i powierzchnie wrażliwe na działanie kwasów.
• w opakowaniach od 1 do 5 litrów

12) Tabletki/kapsułki do zmywarki typu Finish w ilości 1000 sztuk
• bez wstępnego namaczania
• usuwają trudne oraz zaschnięte zabrudzenia nawet po 24h
• eliminują osadzony tłuszcz
• chronią naczynia i delikatne srebro
• działają w niskich temperaturach

13) Preparat do czyszczenia fug typu ENZIM E435 w ilości 15 litrów
• preparat do gruntownego czyszczenia fug
• Rozpuszcza trudne do usunięcia zabrudzenia, bez konieczności szorowania
• szybkie i samoczynne usuwanie nierozpuszczalnych w wodzie zabrudzeń, takich jak: zaprawa wapienna, rdza, osady wapniowe, kamień moczowy itp.
• w opakowaniach od 1 do 5 litrów

14) Wkładka żelowa zapachowa do pisuaru w ilości 50 sztuk
• zwalcza nieprzyjemny zapach i utrzymuj higienę w męskiej toalecie.

15) Gąbka zmywak w ilości 300 sztuk
• minimalne wymiary 8x5 cm

16) Ręcznik papierowy celulozowy biały w ilości 40 sztuk
• ilość warstw minimum: 2 warstwy, długość minimum: 100 metrów

17) Ściereczka domowa w ilości 300 sztuk
• wymiary minimalne 35x35 cm, 70% wiskoza

18) Druciak czyścik spiralny z rączką w ilości 100 sztuk

19) Druciak czyścik spiralny bez rączki w ilości 200 sztuk

20) Ręcznik papierowy ZZ w ilości 300 opakowań
• w opk. 20 opk. biała celuloza, minimum 2 warstwy, minimum 3 000 listków

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39200000-4 - Wyposażenie domowe

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób społecznie marginalizowanych o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 5 Pzp

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Preparat dezynfekcyjny na bazie stabilizowanego, aktywnego chloru ( NaDCC ) w postaci tabletek typu SUMA Tab D4 w ilości 24 000 tabletek.
 szerokie spektrum skuteczności mikrobiologicznej,
 bezpieczny dla wszelkich powierzchni, także aluminiowych, skuteczny w niskich temperaturach i krótkim czasie działania,
 skuteczny w obecności zanieczyszczeń organicznych,
 może być stosowany do dezaktywacji rozlanej krwi i innych wydzielin i wydalin,
 zastosowanie do dezynfekcji kaczek, basenów i sprzętu jednorazowego,
 możliwość stosowania do dezynfekcji przedmiotów mających kontakt z żywnością,
 właściwości wybielające i dezodorujące,
 nadaje się do dezynfekcji powierzchni w pomieszczeniach sanitarnych (sanitariaty, kratki ściekowe, zlewy).

2) Skoncentrowany środek przeznaczony do usuwania osadów z kamienia wapiennego z powierzchni kwasoodpornych typu Taski Sani CALC W3b w ilości 70 litrów
• usuwa osady wapienne szybko i skutecznie
• zawiera inhibitory korozji
• bezpieczny dla powierzchni (nie wykazuje agresywności chemicznej).
• opakowania o pojemności od 1 do 5 litrów

3) Skoncentrowany preparat przeznaczony do mycia i dezynfekowania typu CIF PRO FORMULA KITCHEN CLEANER DISINFECTANT w ilości 40 litrów
• posiada właściwości bakteriobójcze i grzybobójcze przeciw grzybom drożdżopodobnym
• jest produktem polecanym do mycia i dezynfekcji powierzchni i urządzeń mających jak i nie mających bezpośredniego kontaktu z żywnością.
• skutecznie usuwa różne zabrudzenia tłuszczowe oraz zaschnięte resztki żywności.
• jest bezpieczny dla większości materiałów z których wykonane są powierzchnie i urządzenia używane w kuchniach profesjonalnych.
• opakowania o pojemności od 1 do 5 litrów

4) Preparat do czyszczenia piekarników i frytkownic typu Suma Grill D9 w ilości 60 litrów
• skutecznie usuwa zwęglone osady i tłuszcze;
• idealny do stosowania w piekarnikach, grillach i smażalniach;
• szybki efekt mycia.
• opakowania o pojemności od 1 do 5 litrów

5) Żel do dezynfekcji rąk typu Soft Care Med w ilości 50 litrów
• szerokie spektrum bójcze
• jest dobrze tolerowany przez skórę rąk
• zawiera substancje nawilżające
• brak szkodliwych pozostałości na rękach, nie ma potrzeby płukania rąk po użyciu żelu
• wykazuje działanie natychmiastowe i przedłużone (do ponad 3 godzin)
• opakowania o pojemności od 0,5 do 5 litrów

6) Preparat do polerowania i zabezpieczania stali nierdzewnej typu Suma Inox Classic D7 w ilości 40 litrów
• preparat ma postać oliwki.
• nadaje połysk wypolerowanym urządzeniom, pozostawia warstwę ochronną oraz zabezpiecza powierzchnie przed plamami z tłuszczu, wody
• przeznaczony do takich powierzchni jak obudowy zmywarek, okapy, drzwiczki szafek, lodówek, zamrażarek; utrzymuje się na pionowych powierzchniach, nie spływa
• opakowania o pojemności od 0,75 do 5 litrów
7) Preparat do dezynfekcji narzędzi medyczno-chirurgicznych typu ANIOSYME X3 w ilości 5 litrów
• neutralne ph: kompatybilne ze stopami metali
• formuła nie zawierająca chlorków: nie powoduje korozji materiałów
• może być stosowany w myjkach ultradźwiękowych
• opakowania o pojemności od 1 do 5 litrów

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób społecznie marginalizowanych o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 5 Pzp

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ. 2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczącego: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, oświadczenie wykonawcy 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oświadczenie wykonawcy 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie 4) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: 1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) brak podstaw wykluczenia: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. b) oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę – załącznik nr 4 do SWZ 3) 2. Zamawiający nie wezwie wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: 1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17.2.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków; 2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. 3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta - załącznik nr 1 do SWZ, ewentualnie pełnomocnictwa jeśli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 5) Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji; b) oświadczenia wyszczególnione w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców 7) W przypadku wskazania przez wykonawcę w oświadczeniu (załącznik nr 2), dostępności podmiotowych środków dowodowych, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych podmiotowe środki dowodowe. 8) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9) W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu rozstrzygającym jest rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie art. 454 i art. 455 ustawy Pzp. 2. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian wynagrodzenia (ceny) niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 3. Zmiany umowy określone w ust. 1
będą dokonane w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. W odniesieniu do przypadków określonych w ust. 1, zajście zdarzeń powodujących zmiany musi być uprawdopodobnione przez Stronę wywodzącą z przedmiotowego zdarzenia skutki prawne. 4. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 456 ustawy Pzp oraz jej unieważnienia zgodnie z art. 457 ustawy Pzp. W umowie do zadania nr 1 - Na podstawie art. 439 ust. 1 i 2 ustawy Strony mogą wystąpić z wnioskiem o waloryzacje wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Waloryzacja będzie polegała na podwyższeniu albo obniżeniu każdej z cen jednostkowych podanych w Formularzu ofertowym na zasadach opisanych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na stronie prowadzonego postępowania, tj. Platformie Zakupowej Open Nexus Sp. z o. o. https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-12 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.