eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2022"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 65443641

1.5.8.) Numer faksu: 655432658

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szendryk@gora.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7491920-8296-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001042/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042210/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 363777,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192490,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
Część 1 – Roboty różne w zakresie bieżącego utrzymania dróg:
Lp. Wyszczególnienie robót w zakresie bieżącego utrzymania dróg Jednostka miary Łączna ilość
1 Cięcie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na głębokość 5 cm m 50,00
2 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km m² 100,00
3 Mechaniczne oczyszczenie warstw nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) m² 120,00
4 Skropienie warstwy drogowej asfaltem m² 200,00
5 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych- warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 3 cm. m² 120,00
6 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa – za każdy dalszy 1 cm. Grubości po zagęszczeniu m² 180,00
7 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową t 20,00
8 Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów wyboje o głębokości 3 cm m² 160,00
9 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – mechaniczne zagęszczenie tłucznia – głębokość wyboi do 5 cm m² 300,00
10 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – mechaniczne zagęszczenie tłucznia – za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi m² 80,00
11 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – ręczne zagęszczenie tłucznia – głębokość wyboi do 5 cm m² 200,00
12 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – ręczne zagęszczenie tłucznia – za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi m² 200,00
13 Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej z kamienia łamanego o wysokości 13-17 cm m² 80,00
14 Remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 40,00
15 Remont cząstkowy chodników z klinkieru drogowego na płask na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 20,00
16 Naprawa dróg gruntowych wykonywanych mechanicznie - profilowanie m² 1800,00
17 Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie zagęszczenie m² 1800,00
18 Przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej m 30,00
19 Ułożenie krawężników betonowych na podsypce piaskowo-cementowej grubości 5 cm m 30,00
20 Ława pod krawężniki betonowe z oporem m³ 10,00
21 Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu m 30,00
22 Oczyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m z namułu m 8,00
23 Rozebranie przepustów rurowych rury betonowe o śr. 50 cm m 8,00
24 Rozebranie przepustów rurowych ścianki czołowe i ławy betonowe m³ 1,00
25 Przepusty rurowe pod zjazdami ława fundamentowa żwirowa m³ 2,00
26 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm ścianka 2,00
27 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr. 40 cm m 2,00
28 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr. 50 cm ścianka 2,00
29 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr. 50 cm m 5,00
30 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm ścianka 1,00
31 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr. 60 cm m 3,00
32 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcja 5-8 w ilości 8.0 dm³/m² m² 30,00
33 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki do 1 km m² 60,00
34 Rozbiórka podbudowy drogi z tłucznia m³ 15,00
35 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km m³ 80,00
36 Podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa dolna o grubości 15 cm m² 300,00
37 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem, zużycie emulsji 0,8kg/m² m² 40,00
38 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m³ m³ 0,60
39 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokość 20 cm m² 400,00
40 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia – grubość po zagęszczeniu 7 cm m² 400,00
41 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm m² 450,00
42 Mechaniczne ścinanie poboczy za każde dalsze 5 cm grubości m² 100,00
W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobligowany jest oznakować prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w sposób nie stwarzający niebezpieczeństwa w ruchu drogowym. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3.1.2. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz wszelkie postanowienia SWZ wraz z wyjaśnieniami, jeżeli padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.
Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. Dokładny opis zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 155580,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych
Lp. Wyszczególnienie robót w zakresie bieżącego utrzymania oznakowania drogowego pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych Jednostka miary Łączna ilość
1 Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych
szt. 15
2 Rozebranie słupków do znaków szt. 10
3 Rozebranie barier stalowych podwójnych m 5
4 Demontaż elementów progów zwalniających szt. 5
5 Montaż nowej tarczy znaku (znaki zapewnia inwestor)
szt. 25
6 Montaż słupka do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm (słupki zapewnia inwestor)
szt. 20
7 Montaż nowego lustra drogowego (lustro zapewnia inwestor)
szt. 3
8 Montaż nowej bariery odgrodzeniowej – łańcuchowej (bariery zapewnia inwestor)
m 5
9 Montaż bariery ochronnej stalowej jednostronnej (bariery zapewnia inwestor)
m 8
10 Montaż nowej bariery drogowej U-11a (bariery zapewnia inwestor)
m 4
11 Montaż nowych elementów (pośrednich i skrajnych) progów zwalniających (elementy zapewnia inwestor)
szt. 10
12 Wyprostowanie pochylonego słupka znaku drogowego do pionu
szt. 15
13 Regulacja tarczy znaku na słupku
szt. 10
14 Umycie powierzchni znaku z graffiti m² 3
15 Malowanie słupków szt. 5
16 Mycie słupków i znaków szt. 10
17 Naprawy bieżące na miejscu - 1 interwencja szt. 10
18 Usunięcie zniszczonego oznakowania i naprawa miejsc po słupkach szt. 10
19 Renowacja tarczy znaku szt. 5
20 Zabezpieczenie robót drogowych wynikłych z powodu 1 zdarzenia awarii lub nieszczęśliwego zdarzenia (ryczałt za przejazd w godz. 8:00 – 19:00). Utrzymanie oznakowania do momentu rozpoczęcia robót w ciągu jednej doby.
szt. 2
21 Zabezpieczenie robót drogowych wynikłych z powodu 1 zdarzenia warii lub nieszczęśliwego zdarzenia (ryczałt za przejazd w godz. 19:00 – 8:00). Utrzymanie oznakowania do momentu rozpoczęcia robót w ciągu jednej doby.
szt. 2
22 Utrzymanie oznakowania zabezpieczającego za każdą kolejną rozpoczętą dobę
szt. 2
23 Zabezpieczenie imprez okolicznościowych (ryczałt za ustawienie do 5 znaków, barier drogowych - materiał wykonawcy)
szt. 2
24 Zabezpieczenie imprez okolicznościowych (ryczałt za ustawienie do 10 znaków, barier drogowych - materiał wykonawcy)
szt. 2
25 Utrzymanie oznakowania zabezpieczającego za każdą kolejną rozpoczętą dobę
szt. 2
3.1.1. W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobligowany jest oznakować prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w sposób nie stwarzający niebezpieczeństwa w ruchu drogowym. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3.1.2. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz wszelkie postanowienia SWZ wraz z wyjaśnieniami, jeżeli padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.
Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą.
Dokładny opis zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 15910,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego poziomego na drogach gminnych
Lp. Wyszczególnienie robót w zakresie bieżącego utrzymania oznakowania drogowego poziomego na drogach gminnych Jednostka miary Łączna ilość
1 Ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową m² 1000,00
3.1.1. W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobligowany jest oznakować prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w sposób nie stwarzający niebezpieczeństwa w ruchu drogowym. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3.1.2. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz wszelkie postanowienia SWZ wraz z wyjaśnieniami, jeżeli padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.
Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą.
Dokładny opis zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185176,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185176,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185176,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Melioracyjne "DROGOMEL" A.Skoczylas-K.Głuszko Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: Wrocławska 111

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185176,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16266,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17533,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16266,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oznakowań Drogowych Znak-Mal-Bis Jarosław Michalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991684591

7.3.3) Ulica: Piastów 12/8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16266,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22127,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWBUD - RAWICZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6990004364

7.3.3) Ulica: ŚLĄSKA 88

7.3.4) Miejscowość: Masłowo k/Rawicza

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.