eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników i testów diagnostycznych dla potrzeb Laboratoriów Analitycznych i Laboratorium Mikrobiologicznego.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników i testów diagnostycznych dla potrzeb Laboratoriów Analitycznych i Laboratorium Mikrobiologicznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników i testów diagnostycznych dla potrzeb Laboratoriów Analitycznych i Laboratorium Mikrobiologicznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-451c21e5-a77f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079669/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Analitycznych, Laboratorium Mikrobiologicznego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Próbkę stanowiącą przedmiotowy środek dowodowy należy przekazać w terminie zgodnym z terminem składania ofert, zapakowaną w kopercie z oznaczeniem tytułu postępowania oraz numeru referencyjnego postępowania i informacją „NIE OTWIERAĆ przed otwarciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego” do Kancelarii Ogólnej, przy ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. 2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt 15 załącznika nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/3/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 865992,50 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 - Drobny sprzęt laboratoryjny (1) - LA Truchana i LM. 46 pozycji asortymentowych

4.2.5.) Wartość części: 55343,22 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192500-7 - Probówki

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 - Drobny sprzęt laboratoryjny (2) - szkiełka LA Truchana i LM. 4 pozycje asortymentowe

4.2.5.) Wartość części: 10760,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 - Drobny sprzęt laboratoryjny (3) - wyposażenie do cytowirówki MPW – 223c LA Truchana. 1 pozycja asortymentowa

4.2.5.) Wartość części: 17460,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 - Drobny sprzęt laboratoryjny (4) – zestawy do przechowywania szczepów LM. 1 pozycja asortymentowa

4.2.5.) Wartość części: 1233,81 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5 - Drobny sprzęt laboratoryjny (5) - Szkło laboratoryjne - LA Truchana. 12 pozycji asortymentowych.

4.2.5.) Wartość części: 2414,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6 - Drobny sprzęt laboratoryjny (6) - LA Truchana, LM. 9 pozycji asortymnetowych

4.2.5.) Wartość części: 50400,97 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7 - Pojemnik transportowy do badań mikrobiologicznych moczu (1) - LM. 1 pozycja asortymentowa

4.2.5.) Wartość części: 10500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8 - Zestaw do badań parazytologicznych - LA Truchana. 1 pozycja asortymentowa

4.2.5.) Wartość części: 36639,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9 - Drobny sprzęt laboratoryjny - LA Strzelców. 51 pozycji asortymentowych.

4.2.5.) Wartość części: 528387,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192500-7 - Probówki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10 - Drobny sprzęt laboratoryjny (8) - Szkło laboratoryjne (2) - LA Strzelców. 14 pozycji asortymentowych.

4.2.5.) Wartość części: 8028,50

4.2.6.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11 - Drobny sprzęt laboratoryjny - odczynniki chemiczne do metod manualnych - LA Strzelców. 43 pozycje asortymentowe

4.2.5.) Wartość części: 137766,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33124131-2 - Paski odczynnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12 - Pojemnik transportowy do badań mikrobiologicznych moczu (2) - LM. 3 pozycje asortymentowe

4.2.5.) Wartość części: 7060,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 40 %

I. Kryterium: Cena oferty (Pc)
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn/Cb x 60 = Pc
gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)
Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR 1 – 12:
40 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
30 pkt - termin dostawy 3 - 4 dni robocze
20 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 7 dni roboczych
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.
Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 7 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z wzorem: Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

13.2. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymaga złożenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie wymaga złożenia

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Pakiet 1: w pozycji oznaczonej # dostarczyć należy dokument potwierdzający pojemność ez.
b) Pakiet 6, 7 i 12: w pozycjach oznaczonych * należy dołączyć certyfikat lub inny dokument potwierdzający sterylność i przeżywalność szczepów wzorcowych tj. bakterii tlenowych i fakultatywnych bakterii beztlenowych oraz bakterii beztlenowych w czasie minimum 72 godz.
c) Pakiet 9: próbki (po 1 szt.) dla pozycji: 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 15, 19, 21, 27, 43, 47 w celu weryfikacji zgodności oferty ze specyfikacją
UWAGA! Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 UPZP Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w przypadku przedmiotowego środka dowodowego. Próbkę stanowiącą przedmiotowy środek dowodowy należy przekazać w terminie zgodnym z terminem składania ofert, zapakowaną w kopercie z oznaczeniem tytułu postępowania oraz numeru referencyjnego postępowania i informacją „NIE OTWIERAĆ przed otwarciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego” do Kancelarii Ogólnej, przy ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów.
d) Pakiet 11:
- katalogi lub inne materiały szczegółowo opisujące oferowany asortyment celem potwierdzenia parametrów technicznych oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia dla testów kasetkowych i lateksowych. Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 2 do SWZ, czyli specyfikacji asortymentowo-cenowej oraz certyfikat IVD wyrobów medycznych i CE.
- instrukcja do wszystkich testów i kontroli w pakiecie (wszystkie wymagane parametry testów muszą mieć potwierdzenie w załączonych instrukcjach),
e) Pakiet 9 i 11: aktualne deklaracje zgodności, atesty i certyfikaty wydawane przez upoważnione do tego jednostki badawcze na terenie Unii Europejskiej poświadczających dopuszczenie oferowanych odczynników do stosowania w analityce medycznej IVD. Zamawiający wymaga, aby załączane przez Wykonawcę do oferty rejestracje, atesty lub certyfikaty zawierały adnotację (przypis) informującą, dla której pozycji opisanej w formularzu cenowym zostały złożone,
f) Pakiet 7 i 12
- katalogi lub inne materiały szczegółowo opisujące oferowany asortyment celem potwierdzenia parametrów technicznych oferowanego asortymentu z opisem przedmiot zamówienia i instrukcja użytkowania w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 2 do SWZ, czyli specyfikacji asortymentowo-cenowej.
- w pozycji oznaczonej * dostarczyć należy certyfikat lub inny dokument potwierdzający stabilność próbek w czasie 48 godz

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Pakiet 1: w pozycji oznaczonej # dostarczyć należy dokument potwierdzający pojemność ez.
b) Pakiet 6, 7 i 12: w pozycjach oznaczonych * należy dołączyć certyfikat lub inny dokument potwierdzający sterylność i przeżywalność szczepów wzorcowych tj. bakterii tlenowych i fakultatywnych bakterii beztlenowych oraz bakterii beztlenowych w czasie minimum 72 godz.
c) Pakiet 9: próbki (po 1 szt.) dla pozycji: 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 15, 19, 21, 27, 43, 47 w celu weryfikacji zgodności oferty ze specyfikacją
UWAGA! Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 UPZP Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w przypadku przedmiotowego środka dowodowego. Próbkę stanowiącą przedmiotowy środek dowodowy należy przekazać w terminie zgodnym z terminem składania ofert, zapakowaną w kopercie z oznaczeniem tytułu postępowania oraz numeru referencyjnego postępowania i informacją „NIE OTWIERAĆ przed otwarciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego” do Kancelarii Ogólnej, przy ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów.
d) Pakiet 11:
- katalogi lub inne materiały szczegółowo opisujące oferowany asortyment celem potwierdzenia parametrów technicznych oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia dla testów kasetkowych i lateksowych. Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 2 do SWZ, czyli specyfikacji asortymentowo-cenowej oraz certyfikat IVD wyrobów medycznych i CE.
- instrukcja do wszystkich testów i kontroli w pakiecie (wszystkie wymagane parametry testów muszą mieć potwierdzenie w załączonych instrukcjach),
e) Pakiet 9 i 11: aktualne deklaracje zgodności, atesty i certyfikaty wydawane przez upoważnione do tego jednostki badawcze na terenie Unii Europejskiej poświadczających dopuszczenie oferowanych odczynników do stosowania w analityce medycznej IVD. Zamawiający wymaga, aby załączane przez Wykonawcę do oferty rejestracje, atesty lub certyfikaty zawierały adnotację (przypis) informującą, dla której pozycji opisanej w formularzu cenowym zostały złożone,
f) Pakiet 7 i 12
- katalogi lub inne materiały szczegółowo opisujące oferowany asortyment celem potwierdzenia parametrów technicznych oferowanego asortymentu z opisem przedmiot zamówienia i instrukcja użytkowania w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 2 do SWZ, czyli specyfikacji asortymentowo-cenowej.
- w pozycji oznaczonej * dostarczyć należy certyfikat lub inny dokument potwierdzający stabilność próbek w czasie 48 godz

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartość brutto oraz pozostałe kryteria) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt. 12.7).
b) Wypełniona specyfikacja asortymentowo-cenowa (SAC) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ Niniejszy SAC (zał. nr 2 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP,
c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do SWZ – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) próbki asortymentu zaoferowanego w ofercie – Pakiet 9 (po 1 szt.) dla pozycji: 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 15, 19, 21, 27, 43, 47.
e) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”.
f) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.22. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
-Oświadczenia, o których mowa w punkcie 9.1 b) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia,
-oświadczenia, o których mowa w punkcie 9.1 b) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.23. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony ustalają, że wartości brutto wyszczególnione w załączniku nr 2 mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. Zmiana ceny nastąpi automatycznie z dniem wejścia w życie stosownych przepisów powszechnie obowiązujących bez konieczności zawierania aneksu do umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen na zaoferowany przedmiot zamówienia (poza przypadkiem określonym w ust. 1, 4, 11, 12 i 16 niniejszego paragrafu) przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza jednak zmianę postanowień umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te określone w ust. 1, 4, 11, 12 i 16 niniejszego paragrafu pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne postanowienia dotyczące wskazania Stron.
4. Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania lub braku przedmiotu zamówienia na terenie Polski zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, po cenie nie wyższej niż przedmiotu zamówienia będącego przedmiotem zamówienia, jeżeli taka zmiana przedmiotu umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron. Zaoferowany asortyment musi posiadać to samo przeznaczenie oraz spełniać parametry opisane w specyfikacji warunków zamówienia dla danego produktu oraz Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego.
5. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego produktu oraz w przypadku zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów w przypadku wprowadzenia takich zmian przez producenta danego produktu. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu konfekcjonowania zaoferowanego asortymentu.
6. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniu w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2022 poz. 893).
7. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do umowy jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 455 ust. 1 pkt 1) UPZP jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 455 ust. 2 UPZP jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
10. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 6 ust. 6, 7, 8 i 9 umowy.
11. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z art. 455 ust. 1 pkt 1) UPZP obejmującego prawo do zwiększenia do 10 % wartości danego pakietu obejmującego pozycje zawarte w SAC - po cenach jednostkowych wskazanych w specyfikacji asortymentowo-cenowej z zastrzeżeniem § 6 ust 1, 2, 4, 11, 12 i 16 umowy. Wykonawca zobowiązany jest realizować dane domówienie.
12. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z domówienia, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
13. Z uwzględnieniem § 6 ust. 11 powyżej Zamawiający może skorzystać z domówienia w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy w danej pozycji asortymentowej, jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia zakresu tej dostawy. Zamawiający może w tej sytuacji zwiększyć w danej pozycji asortymentowej zakres do 10 % wartości pakietu, obejmującego daną pozycję.

Pozostałe zmiany w zał. 4 do SWZ, §6 ust. 14-21.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 10.2 Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.