eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Budowa Ogrodu Sensorycznego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Al. Grzecznarowskiego 15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Ogrodu Sensorycznego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Al. Grzecznarowskiego 15

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/566635

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Ogrodu Sensorycznego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Al. Grzecznarowskiego 15

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb541219-7f43-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00324527/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa Ogrodu Sensorycznego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym Al. Grzecznarowskiego 15

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038770/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 378657,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Ogrodu Sensorycznego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Al. Grzecznarowskiego 15 w Radomiu.
2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty demontażowe i przygotowawcze według projektu
2) budowę placu zabaw o nawierzchni piaszczystej wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych oraz wykonaniem ogrodzenia placu
3) przebudowa drogi z wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej bezfazowej gr. 8 cm oraz budowa chodników z kostki betonowej o gr. 6 cm
4) wykonanie ścieżek edukacyjnych o różnorodnych nawierzchniach według projektu (nawierzchnie żwirowe, z kostki granitowej, z kamieni, z desek kompozytowych, piaszczyste)
5) dostawę i montaż urządzeń sensorycznych i edukacyjnych zgodnie z projektem
6) dostawę i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci)
7) wykonanie kopca widokowego
8) montaż piłkochwytów o wysokości 4m
9) roboty ziemne i zieleniarskie wraz z dokonaniem nasadzeń w ogrodach sensorycznych zgodnie z projektem oraz wykonanie rabat kwiatowych, warzywnych i zieleńców trawiastych.
10) nawierzchnie trawiaste częściowo do wykonania z zastosowaniem trawy z rolki (o powierzchni ok 200 m2 ). Pozostałe - poprzez wysiew mieszanki traw sportowych.
11) wykonanie instalacji oświetlenia terenu od rozdzielnicy do dwóch słupów wys. 4,5m z oprawami parkowymi LED (według projektu)
12) wykonanie fragmentu instalacji wody dla celów podlewania
13) roboty ogólnobudowlane towarzyszące (np. przebicia otworów, zamurowania, naprawa posadzki, malowanie ścian).
2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
UWAGA I: Jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentach zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
UWAGA II: Harmonogram prowadzenia robót wymaga ich uzgodnienia z Dyrektorem Ośrodka. W trakcie wykonywania robót budowlanych należy stosować odpowiednie środki zabezpieczeń, ze względu na COVID-19, przestrzegając obowiązujących przepisów w tym zakresie, w tym regulaminu Ośrodka, zarządzeń i wytycznych Dyrektora.
2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
b) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
c) uporządkowanie terenu po budowie,
d) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle) mocowanej na własnej konstrukcji nośnej, stalowej, wolnostojącej (ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym).
e) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną,
f) po stronie Wykonawcy pozostaje utylizacja materiałów z demontażu bądź zagospodarowanie w/w materiałów we własnym zakresie - ewentualne przychody z tego tytułu Wykonawca winien skalkulować w cenie ofertowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444139,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639477,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444139,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weldstrade Kamil Sikora

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6010083806

7.3.3) Ulica: ul. Główna 27

7.3.4) Miejscowość: Jabłonica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-432

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444139,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.