Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00499108/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Inowłódz (postępowanie III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spalska 2
1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowlodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowlodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.inowlodz.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-130-tys-zlotych-20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Inowłódz (postępowanie III)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-856386e5-7c7a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036344/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Inowłódz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V. OCHRONA ŚRODOWISKA, Działanie V.2 GOSPODARKA ODPADAMI2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód wymaganych przepisami prawa a następnie wykonanie na ich podstawie robót budowalnych dla zadnia pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Inowłódz”.
2. Zakres inwestycji obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie:
2.1. droga dojazdowa o nośności 11,5 t/oś o powierzchni około 350 m2;
2.2. plac utwardzony o powierzchni do 1200 m2;
2.3. wiata na kontenery z wydzielonym boxem o powierzchni min. 25x8,4 m2;
2.4. kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów, odpowiednio oznaczone i opisane;
2.5. kontener na odpady niebezpieczne o powierzchni 5,2x2,2 m2;
2.6. kontener na materiały do ponownego użycia o powierzchni 5,2x2,2 m2;
2.7. kontener administracyjny do obsługi PSZOK wraz z punktem napraw o wymiarach min. 5,2 x 2,2 m2;
2.8. waga stalowo - betonowa min. 40 ton;
2.9. ogrodzenie wraz z bramą i furtką;
2.10. oświetlenie i monitoring;
2.11. tablice informacyjne i oznakowanie terenu.
2.12. Inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (jeżeli dotyczy), infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje (jeżeli dotyczy), wycinka drzew i krzewów (jeżeli dotyczy), profilowanie skarp i nasypów (jeżeli dotyczy), usunięcie kolizji z sieciami i urządzeniami, montaż rur osłonowych (jeżeli dotyczy), inne w obrębie inwestycji (jeżeli dotyczy).
UWAGA: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 4 SWZ, Program funkcjonalno – użytkowy (dalej: PFU) oraz przedmiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 23.01.2023 r. dokonał wyboru wykonawcy, tj. Skar Centrum Sp. z o.o., ul. Panoramiczna 5/19, 25-503 Kielce, poinformował wszystkich wykonawców o dokonanym wyborze oraz wezwał wybranego wykonawcę do podpisania umowy wyznaczając termin na dzień 31.01.2023 roku. W wyznaczonym dniu (po wcześniejszym e-mailu zamawiającego) wykonawca, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, przesłał pismo z prośbą o przesunięcie terminu podpisania umowy na dzień 02.02.2023 roku. Zamawiający wyraził zgodę. W wyznaczonym terminie (po wcześniejszym e-mailu zamawiającego przypominającym o podpisaniu umowy oraz dostarczeniu przez wykonawcę przed podpisaniem umowy wymaganych dokumentów) wykonawca ponownie przesłał pismo z prośbą o przesunięcie terminu podpisania umowy na dzień 06.02.2023 roku. Zamawiający ponownie wyraził zgodę na zmianę terminu. Ostatecznie, pomimo wcześniejszych ustaleń, wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie przystąpił do podpisania umowy.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
- Projekt budowy odwodnienia drogi gminnej w Skrzyszowie
więcej: Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.