eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup i dostawa sprzętu gaśniczego i pożarniczego oraz przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka dla Wojskowych Straży Pożarnych



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu gaśniczego i pożarniczego oraz przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka dla Wojskowych Straży Pożarnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930103906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obornicka 126

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 261-65-68-01

1.5.8.) Numer faksu: 261-65-68-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu gaśniczego i pożarniczego oraz przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka dla Wojskowych Straży Pożarnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb91fb38-a85b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013720/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu pożarniczego na wyposażenie obiektow, terenów budynków, wojskowego sprzętu technicznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/rziwroclaw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym, odbywa się:
- za pośrednictwem Platformy Portalu SmartPzp pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/rziwroclaw, zwanego dalej „Systemem”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System.
System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/rziwroclaw
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienia treści SWZ oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Systemu znajdują się w zakładce „e-learning” na stronie internetowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/rziwroclaw; https://portal.smartpzp.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinien zarejestrować się na Platformie Portalu SmartPzp. Rejestracja i udział w postępowaniu są bezpłatne. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do złożenia, zmiany, wycofania oferty a także funkcjonalności pozwalających
na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
■ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarząd Infrastruktury z siedzibą przy ul. Obornickiej 126, 50-984 Wrocław,
tel. 261 65 67 01, kontakt z inspektorem danych w Rejonowym Zarząd Infrastruktury możliwy jest pod nr tel. 261 65 68 12 lub adresem email: j.jastrzebski@ron.mil.pl;
■ inspektorem ochrony danych osobowych w Rejonowym Zarząd Infrastruktury
z siedzibą przy ul. Obornickiej 126, 50-984 Wrocław jest Pan Jerzy Jastrzębski, kontakt: nr tel. 261 65 68 12 lub adresem email: j.jastrzebski@ron.mil.pl;*
■ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Nr sprawy: 3/VI/SSp/23/D zakup i dostawa sprzętu gaśniczego oraz przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka dla Wojskowych Straży Pożarnych (III części);
■ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych;
■ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
■ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
■ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
■ posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;**
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;***
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
■ nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/VI/SSp/23/D

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 360975,61 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu gaśniczego - 2023
B.1. Zakres rzeczowy dostawy.

1 Gaśnica proszkowa GP-2X ABC z wieszakiem - szt. 340
2. Gaśnica proszkowa GP-6X ABC b/wieszaka - szt. 660

Część I

B.2. Charakterystyka techniczna:

B.2.1. Gaśnica proszkowa GP-2X/ABC - z wieszakiem 340 szt.

Gaśnice powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. Dz.U nr 143 poz. 1002, zał. Nr 2 pkt 7.1.
Zgodne z PN-EN 3-7:2004 oraz zgodnie Dyrektywą 97/23/WE.
• Do gaszenie pożarów z grupy ABC;
• Zbiornik stalowy, pokryty trwałą powłoką lakierniczą;
• Zakres gaszenia od -30 do +60 oC;
• Wyposażone w mosiężny zawór szybkootwieralny ze wskaźnikiem ciśnienia;
• Masa środka gaśniczego odpowiednio 2 kg;
• Czynnik napędowy – azot N2;
• Minimalny czas działania – 6 s;
• Możliwość wielokrotnego napełniania;
• Rok produkcji 2023.
• Wymagane „świadectwo dopuszczenia CNBOP”.
• W załączeniu „Deklaracja zgodności”.
• W załączeniu karta charakterystyki środka gaśniczego.
• Oznaczenie znakiem bezpieczeństwa CE.


B.2.2. Gaśnica proszkowa GP-6X/ABC - z wieszakiem 660 szt.

Gaśnice powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. Dz.U nr 143 poz. 1002, zał. Nr 2 pkt 7.1.
Zgodne z PN-EN 3-7:2004 oraz zgodnie z Dyrektywą Bezpieczeństwa nr 97/23/WE.
• Do gaszenia pożarów z grupy A, B, C i urządzeń pod napięciem min. do 1000 V;
• Trwały zbiornik stalowy, pokryty trwałą powłoką lakierniczą;
• Zakres gaszenia od od - 30°C do +60°C;
• Wyposażone w mosiężny zawór szybkootwieralny ze wskaźnikiem ciśnienia;
• Masa środka gaśniczego odpowiednio 6 kg;
• Czynnik napędowy – azot N2;
• Minimalny czas działania – 12 s;
• Możliwość wielokrotnego napełniania;
• Rok produkcji 2023.
• Wymagane „świadectwo dopuszczenia CNBOP”.
• W załączeniu „Deklaracja zgodności”.
• W załączeniu karta charakterystyki środka gaśniczego.
• Oznaczenie znakiem bezpieczeństwa CE.

4.2.5.) Wartość części: 73089,43 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 35111320-4 - Gaśnice przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu pożarniczego - 2023

Część II
B.2. Zakres rzeczowy dostawy.



Lp. Wyszczególnienie J.m. Ilość
1 2 3 4
Część nr 2

1 Środek pianotwórczy syntetyczny szt. 3 150
2 Wąż 75 mm . 20 m W szt. 30
3 Wąż 52 mm . 20 m W szt. 33
4 Rękawice ochronne jednorazowe 100 szt opak. 8
5 Tarcza tnąca do stali 355 mm szt. 5
6 Zmywacz oleju SINTAN 20 L opak 1
7 Latarka wielofunkcyjna typ .LED+ ładowarka kpl 2
8 Linka strażacka ratownicza 20 m szt. 6
9 Szelki bezpieczeństwa z amortyzatorem kpl 3
10 Łańcuch tnący 3/8 1,6-60 cm Sthil szt. 12
11 Hełmy strażackie z latarką typu led szt. 17
12 Prowadnica 40 cmcm1/6 Sthil. szt. 8
13 Zestaw dwóch najaśnic led na maszcie kpl 1
14 Płyn do generatora dymu i mgłyop.5l opak 5
15 Przełącznik 110/75 szt. 2
16 Prądownica wodno-pianowa 52 turbo jet szt. 3
17 Łańcuch tnący 3/8 1,6-60 x1,3cm HQV szt. 1
18 Zasysacz liniowy Z-2 szt. 1
19 Przełącznik 75/52 szt. 2
20 Zbiornik wodny 2500 szt. 1
21 Zbiornik wodny do ćwiczeń z ogniem otwartym szt. 2
22 Drabina nasadkowa DN 2,7 szt. 1
23 Latarka nahełmowa szt. 5
24 Zestaw do usuwania rozlewisk olejowych szt. 1
25 Wodery spodnie do brodzenia para 1
26 Gwizdek szt. 5
27 Nóż bojowy dla strażaka szt. 5
28 Podpinka linkowa szt. 5
29 Sygnalizator bezruchu szt. 2
30 Zatrzaśnik duży szt. 2
31 Osłona karku do Hełmu Szt. 5
32 Mostek przejazdowy szt. 1
33 Preparat penetrująco odtłuszczający 5 l opak 1
34 Pokrowiec do maski dragera szt. 22
35 Rozdzielacz kulowy szt. 1
36 Pływak do smoka ssawnego szt. 1
37 Maska dragera szt. 8
38 Kamizelka odblaskowa niebieska szt. 1

4.2.5.) Wartość części: 89512,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44482100-3 - Węże gaśnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24951220-3 - Środki gaśnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia osobistego WSP – 2023


Część III

Zakres rzeczowy dostawy.
1. Ubranie strażaka trudnopalne w kolorze żółtym kpl. 30
2. Ubranie koszarowe 4-częściowe: kpl. 58
bluza koszarowa
spodnie koszarowe
kamizelka ocieplana
czapka dżokejka
3. Buty strażackie skórzane par 31
4. Buty strażackie gumowe par 24
5. Obuwie koszarowe par 19
6. Koszulka letnia szt. 110
7. Koszulka zimowa szt. 110
8. Kominiarki szt. 25
9. Rękawice specjalne bojowe par 22
10. Pas strażacki szt. 5
11. Sztormiak szt. 13

4.2.5.) Wartość części: 198373,98 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18310000-5 - Bielizna osobista

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

18832000-0 - Obuwie specjalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat , a także jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, o kwocie
co najmniej:
- 45 000,00 zł (brutto) – sprzęt gaśniczy;
- 55 000,00 zł (brutto) – sprzęt pożarniczy;
- 122 000,00 zł (brutto)–ubrania strażackie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu - Formularz nr 1 do SWZ.
Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie wraz z ofertą winno zostać złożone, pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane – Formularz nr 2 (orginał podpisany przez Wykonawcę),
z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie (orginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność
z orginałem przez Wykonawcę).
Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca składa wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj.:
1) aktualne kserokopie świadectwa dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej, wydanych przez CNBOP w Józefowie dla pozycji wyszczególnionych w SWZ (część I, II i III);
2) deklaracje zgodności dla pozycji wyszczególnionych w SWZ (część I,II i III);
3) atest o odporności na „przebicie” prądem o napięciu do 1 Kv dla pozycji wyszczególnionych w SWZ (część III).

2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) aktualne kserokopie świadectwa dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej, wydanych przez CNBOP w Józefowie dla pozycji wyszczególnionych w SWZ (część I, II i III);
2) deklaracje zgodności dla pozycji wyszczególnionych w SWZ (część I,II i III);
3) atest o odporności na „przebicie” prądem o napięciu do 1 Kv dla pozycji wyszczególnionych w SWZ (część III).

2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca załączy:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę);
2) wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny – Formularz nr 3 (oryginał podpisany przez Wykonawcę);
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – Formularz Nr 4 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości:
1) część I – 1 096,00 zł
2) część II – 1 342,00 zł
3) część III –2 975,00 zł

2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego
do dnia 22.02.2023 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium
w formie gotówki do kasy Zamawiającego.
3. Wadium wniesione w postaci gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości musi zawierać co najmniej:
1) nazwę i adres Wykonawcy;
2) nazwę i adres beneficjenta;
3) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela;
4) nazwa zadania, na które składane jest wadium;
5) kwotę;
6) termin ważności;
7) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie
z art. art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp.
4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego.
5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej oraz opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawcę dokumentu i złożone wraz z ofertą w terminie do dnia – 22.02.2023 r.
do godz. 10.00.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie
(w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innej prawnie przewidzianej postaci), będą musiały spełniać następujące wymagania:
1) oświadczenie o którym mowa w pkt IV.6 ppkt 1 składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie
to będzie potwierdzało spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
2) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów;
3) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum
w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy załączyć do oferty).
2. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o realizację zamówienia
– Wykonawca przed zawarciem umowy doręczy Zamawiającemu umowę konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną
na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych
w art. 455 Ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie:
1) Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację dostawy w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wstrzymanie prac przez Zamawiającego, wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. „siły wyższej” uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy,
b) wydłużenia procedury (spowodowanej m. in. przedłużeniem przez Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania);
2) Możliwość wymiany 20% zamawianego towaru, w których wymagana jest wielkość i numeracja ( wyposażenie osobiste strażaka) w przypadku zwiększonych lub zmniejszonych potrzeb Zamawiającego spowodowanych rotacją pracowników.
3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
4. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: portal.smartpzp.pl/rziwroclaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.