eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Budowa boiska sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088468 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 210-43-46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpila.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c91354b2-a7f7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002350/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa boiska sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042756/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa boiska sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile”.
2. Wykonawca powinien zrealizować przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz pozostałych dokumentach, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) budowę boiska do piłki nożnej ze sztuczną trawą oraz boiska wielofunkcyjnego do siatkówki i koszykówki oraz piłki ręcznej z towarzyszącymi pracami z branży elektrycznej oraz sanitarnej, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu,
b) wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu,
c) wykonanie na podstawie pozwolenia na budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
4. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1004 roku (Dz. U. z 2020 r. poz. 471 z późn. zm.).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonej dokumentacji projektowej (zał. nr 3 do SWZ). Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
6. Załączone przedmiary i kosztorysy ofertowe mają charakter informacyjny i pomocniczy. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia wypełnionych kosztorysów ofertowych, obejmujących cały zakres zamówienia.
7. Wykonawca zapewni wywiezienie złomu z rozbiórki w ramach ceny umownej oraz dostarczy zamawiającemu dokument potwierdzający przekazanie materiału do utylizacji.
8. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) polegających na:
• roboty związane z przygotowaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych (rozbiórki, wyburzenia, wykopy),
• roboty związane z budową boisk sportowych, budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych,
• roboty związane z pracami przy instalacji sanitarnej, elektrycznej,
• roboty związane z pracami przy budowie miejsc postojowych,
• roboty związane ze sprzątaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych.
9. Do obowiązków wymaganej przez zamawiającego kierowniczej kadry technicznej należy m.in.:
a) pełnienie obowiązków kierownika budowy zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 471 z późniejszymi zmianami),
b) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wykonywaniem robót,
c) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót,
d) rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji robót,
e) kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną,
f) uczestnictwo w naradach technicznych z zamawiającym, użytkownikiem i wykonawcą,
g) kierownik budowy ma obowiązek przybycia na każde żądanie zamawiającego, jeżeli zajdzie taka potrzeba,
h) przed odbiorem końcowym kierownik budowy w imieniu wykonawcy przekazuje protokołem, wg sporządzonego wykazu, komplet dokumentów potwierdzających posiadanie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych i wszelkich materiałów użytych podczas prac budowlanych (każdy dokument ma być podpisany i opieczętowany przez kierownika budowy).
10. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca planowanych robót budowlanych, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z jedną z osób wskazanych do kontaktu ze strony zamawiającego w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45232460-4 - Roboty sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1766111,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1857931,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1766111,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PANORAMA OBIEKTY SPORTOWE sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302258839

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1766111,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 171 dni

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.