Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00551336/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych nad m. postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach wraz z wew. instal. el. dla
potrzeb istniejącego budynku. Pełna treść ogł. znajduje się w dok. postępowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276590157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35 B
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.tbs2.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych nad m. postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach wraz z wew. instal. el. dlapotrzeb istniejącego budynku. Pełna treść ogł. znajduje się w dok. postępowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14574d8f-9a54-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 100B/2023/TR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych zlokalizowanych nad istniejącymi miejscami postojowymi przy ul. Warszawskiej w
Gliwicach (dz. Nr: 119, 120, 105/1, 105/2, 104/3, obręb Zatorze) wraz z wewnętrzną instalacja elektryczną dla potrzeb
istniejącego budynku zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na budowę.
2. Zakres zamówienia: 2.1 Zadanie nr 1:
a) budowa dwóch wiat stalowych wraz ze zintegrowaną instalacją fotowoltaiczną stanowiącą ich bezpośrednie zadaszenie,
zlokalizowanych nad istniejącymi miejscami postojowymi wraz z wykonaniem oświetlenia wiat i terenu zewnętrznego,
instalacji monitoringu, oznakowania miejsc postojowych, przepięcia istniejącego szlabanu do nowoprojektowanego
zasilania, wewnętrznej instalacji elektrycznej dla potrzeb przyłączenia do istniejącego budynku wraz z uruchomieniem i
dokonaniem zgłoszenia wykonanej instalacji do operatora sieci. Ponadto Wykonawca wykona próby i rozruch
technologiczny instalacji fotowoltaicznej jak również przeprowadzi szkolenie pracowników z zakresu prawidłowej obsługi
instalacji oraz przygotuje dokumentacje powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej w dwóch egzemplarzach.
b) ubezpieczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wiat fotowoltaicznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą od
wszelkich ryzyk przez okres 2 lat od daty odbioru końcowego i uruchomienia instalacji.
2.2 Zadanie nr 2:
Wykonanie regularnych usług serwisowania i konserwacji dla zrealizowanej instalacji fotowoltaicznej mających na celu
zachowanie warunków gwarancyjnych dla zamontowanych urządzeń i wynikających z wymagań danego producenta jak
również w celu prawidłowej pracy instalacji przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy liczonych od daty
zakończenia inwestycji i protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki z
wykonywanych przeglądów serwisowych oraz do każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu faktu wykonywanych prac
serwisowo – konserwacyjnych, jak również do uzyskania potwierdzenia ich zrealizowania przez Zamawiającego. Zakres
powyższych prac obejmuje także czyszczenie paneli w miarę wynikających potrzeb - minimum jeden raz w roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa Dokumentacja
techniczna - Załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne.
W zakres rzeczowy inwestycji wchodzą również wszystkie pozostałe roboty budowlane i instalacyjne, które nie zostały
wyszczególnione w Przedmiarze robót i nie zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych, Dokumentacji
Projektowej lub STWiORB, a są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATA CO. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482761030
7.3.3) Ulica: Olchowa 9b
7.3.4) Miejscowość: Żernica
7.3.5) Kod pocztowy: 44-144
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Dworskiej 11 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych - podziały geodezyjne nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych. Znak sprawy: IA1.282.22.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.