eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Wymiana sieci wodociągowej na osiedlu "Południe" w Przysusze.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana sieci wodociągowej na osiedlu "Południe" w Przysusze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef459fe2-901e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana sieci wodociągowej na osiedlu "Południe" w Przysusze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef459fe2-901e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041165/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wymiana sieci wodociągowej na osiedlu "Południe" w Przysusze.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529981

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.70.2023.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających dokończeniu wymiany sieci wodociągowej w ul. Targowej, ul. Sikorskiego oraz ul. Skowyry w Przysusze. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Odcinki sieci wodociągowej do wybudowania: Całkowita długość sieci wodociągowej do przebudowy wynosi 42,5 m, ul. Targowa/ Leśna (węzeł W2) – wykonanie odcinka około 1,5 m Dz160 PE100 SDR17; ul. Targowa ( węzeł W7) – wykonanie odcinka około 3,5m Dz40 PE100 SDR17; ul. Sikorskiego (węzeł W14) – wykonanie odcinka około 12m Dz315 PE100 SDR17 oraz 1,5m Dz200 PE100 SDR17; ul. Czermińskiego (W15) – wykonanie odcinka około 2,0m Dz160 PE100 SDR17; ul. Sikorskiego (węzeł W21) – wykonanie odcinka około 20,5m Dz315 PE100 SDR17 oraz 1,5m Dz160 PE100 SDR17.
2) Przełączenia istniejących sieci: przepięcie istniejącego wodociągu Dz160 z ul Leśnej w ul. Targową w nowo wybudowany wodociąg Dz315 – (węzeł W2), ze względu iż została wykonana zasuwa Zw4 jest możliwość wykorzystania tej zasuwy lub tego wpięcia.- plan sytuacyjny nr 1; przepięcie istniejącego wodociągu Dz200 z ul Czermińskiego w ul. Sikorskiego w nowo wybudowany wodociąg Dz315 – (węzeł W14), ze względu iż została wykonana zasuwa Zw6 jest możliwość wykorzystania jej zasuwy lub tego wpięcia.- plan sytuacyjny nr 2 ; przepięcie istniejącego wodociągu Dz160 z ul Czermińskiego w ul. Sikorskiego w nowo wybudowany wodociąg Dz315 – (węzeł W15)- plan sytuacyjny nr 2; przepięcie istniejącego wodociągu Dz90 z ul Czermińskiego w ul. Sikorskiego w nowo wybudowany wodociąg Dz315 – (węzeł W16)- plan sytuacyjny nr 2; przepięcie istniejącego wodociągu Dz90 z ul Akacjowa w ul. Sikorskiego w nowo wybudowany wodociąg Dz315 – (węzeł W17) ze względu iż została wykonana zasuwa Zw13 jest możliwość wykorzystania jej zasuwy lub tego wpięcia - plan sytuacyjny nr 2; przepięcie istniejącego wodociągu Dz160 z Os. Orlik w ul. Sikorskiego w nowo wybudowany wodociąg Dz315 – (węzeł W19) - plan sytuacyjny nr 2; przepięcie istniejącego wodociągu Dn150 z ul. Skowyry w ul. Sikorskiego w nowo wybudowany wodociąg Dz315 – (węzeł W21) - plan sytuacyjny nr 2; przepięcie istniejącego wodociągu Dn90 z ul. Skowyry w ul. Sikorskiego w nowo wybudowany wodociąg Dz315 – (węzeł W22) - plan sytuacyjny nr 2; przepięcie istniejącego wodociągu Dn300 w ul. Sikorskiego w nowo wybudowany wodociąg Dz315 – (węzeł W23) - plan sytuacyjny nr 2; połączenie istniejącego wodociągu Dn315 w ul. Sikorskiego w nowo wybudowany wodociąg Dz315 – (węzeł W20) - plan sytuacyjny nr 2.
3) Przełączenia istniejących przyłączy wodociągowych: przepięcie istniejącego przyłącza Dz40 ul. Targowa 83 (węzeł W1).- plan sytuacyjny nr 1; przepięcie istniejącego przyłącza Dz40 ul. Targowa 81 (węzeł W1a) - plan sytuacyjny nr 1; przepięcie istniejącego przyłącza Dz40 ul. Targowa 79 (węzeł W4) - plan sytuacyjny nr 1; przepięcie istniejącego przyłącza Dz40 ul. Targowa 75 (węzeł W5) - plan sytuacyjny nr 1; przepięcie istniejącego przyłącza Dz40 ul. Targowa 73 (węzeł W6) - plan sytuacyjny nr 1; przepięcie istniejącego przyłącza Dz40 ul. Targowa (węzeł W7) - plan sytuacyjny nr 1; przepięcie istniejącego przyłącza Dz40 ul. Targowa 71 (węzeł W8) - plan sytuacyjny nr 1; przepięcie istniejącego przyłącza Dz40 ul. Targowa 69 (węzeł W9) - plan sytuacyjny nr 1; przepięcie istniejącego przyłącza Dz50 ul. Targowa 67 (węzeł W10) - plan sytuacyjny nr 1; przepięcie istniejącego przyłącza Dz50 ul. Czermińskiego 21-23 (węzeł W13) - plan sytuacyjny nr 2; przepięcie istniejącego przyłącza Dz40 ul. Sikorskiego (węzeł W16a) - plan sytuacyjny nr 2; przepięcie istniejącego przyłącza Dz40 ul. Akacjowa (węzeł W18) - plan sytuacyjny nr 2.
4) Uzupełnienia sieci wodociągowej objętej projektem będącej załącznikiem do zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr 507/22, w tym: montaż hydrantu naziemnego wraz z zasuwą w ul Targowej (węzeł W3); montaż zasuw sieciowych o średnicach: Dn300, Dn200, Dn150, Dn80.
5) Wykonanie wymaganych dokumentacją techniczną oraz odpowiednimi przepisami badań i prób, w tym: próby szczelności, dezynfekcji sieci, badania fizyko-chemiczne i bakteriologiczne wody – woda musi spełniać wymagania wody do picia.
6) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany wzdłuż dróg gminnych zlokalizowanych odpowiednio przy ul. Targowej (nr ew. dz. 3918), ul. Gen. Sikorskiego (nr ew. dz. 4103) oraz ul. Skowyry (nr ew. dz. 4119, jednostka ewidencyjna nr 142306_4. Właścicielem działek jest Gmina i Miasto Przysucha. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Aktualizacja dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa sieci wodociągowej polegająca na wymianie sieci wodociągowej na osiedlu Południe w Przysusze” Projekt techniczny – uzupełnienie” Dokumentacja na podstawie zgłoszenia robót budowlanych AB.6743.507.2022.BT dnia 06.10.2022. Przebudowy sieci wodociągowej na osiedlu Południe w Przysusze” (elementy istniejące, przebudowywane oraz uzupełniające);
b) Aktualizacja dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa sieci wodociągowej polegająca na wymianie sieci wodociągowej na osiedlu Południe w Przysusze”. Dokumentacja na podstawie zgłoszenia robót budowlanych AB.6743.507.2022.BT dnia 06.10.2022. Przebudowy sieci wodociągowej na osiedlu Południe w Przysusze” (elementy istniejące, przebudowywane oraz uzupełniające. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr 507/22.
9) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
10) Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a)Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
b) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
c) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSBUD-KLWÓW Bartłomiej Źułciński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:142422225

7.3.3) Ulica: Klwowska Wola 19B

7.3.4) Miejscowość: Klwów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-415

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.