Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00034377/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
- 2022/BZP 00048135/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, adaptacja i wyposażenie budynku dla potrzeb Multimedialnego Centrum Innowacji Audiowizualnych w Lubinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/307 0675
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, adaptacja i wyposażenie budynku dla potrzeb Multimedialnego Centrum Innowacji Audiowizualnych w Lubinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c559546e-7dd3-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018539/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa, adaptacja i wyposażenie budynku dla potrzeb Multimedialnego Centrum Innowacji Audiowizualnych w Lubinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034377/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5308113,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, adaptacja i wyposażenie budynku zlokalizowanego przy ul. M.Skłodowskiej-Curie Nr 6 dla potrzeb Multimedialnego Centrum Innowacji Audiowizualnych w Lubinie.
Istniejący budynek jest budynkiem dwukondygnacyjnym, podpiwniczonym, z poddaszem przeznaczonym na pomieszczenia techniczne. Przedmiotowa przebudowa budynku ma na celu poprawę stanu technicznego obiektu z przystosowaniem przedmiotowego budynku do obecnych przepisów Prawa Budowlanego. Zakres przewidzianych do zrealizowania robót i prac szczegółowo określony został w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5908615,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5908615,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5908615,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZUW URBEX Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Jerzy Naglak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6922450499
7.3.3) Ulica: ul. M.Skłodowskiej-Curie 182
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Konstrukcja i pokrycie dachu, Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, Dostawa i montaż posadzek z wykładzin PCV wraz z wylewkami samopoziomującymi, Instalacje elektryczne, Instalacje niskoprądowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5908615,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2/Przedmiot zamówienia jest realizowany na podstawie Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr 01/2021/9945/PolskiLad
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Montaż przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.