Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00009858/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 107187L w Piotrkowie-Kolonii od km 0+805 do km 1+711
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jabłonna
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Jabłonna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jabłonna-Majatek 22
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna-Majątek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-114
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 107187L w Piotrkowie-Kolonii od km 0+805 do km 1+7112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7247705f-7205-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003941/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej Nr 107187L w Piotrkowie-Kolonii od km0+85 do km1+711
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009858/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRO.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1777477,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku 906 mb (km 0+800 do km 1+600 szerokość nawierzchni 4.0m; km 1+600 do km 1+711 szerokość nawierzchni 3,5m). W zakres robót wchodzi:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (grubość warstwy do 15 cm)
3. Ścinanie piłą mechaniczną drzew (3 szt.)
4. Mechaniczne karczowanie zagajników gęstych powyżej 60% powierzchni
5. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi
6. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi
7. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych oraz podbudowy z betonu i kruszywa,
8. Rozebranie nawierzchni z tłucznia
9. Demontaż istniejącego oznakowania
10. Roboty rozbiórkowe (nawierzchnia z kostki, krawężniki, obrzeża)
11. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki wraz z mechanicznym załadowaniem
12. Wykonanie i zagęszczenie nasypów
13. Plantowanie skarp i dna wykopów
14. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
15. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem
16. Wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 <= 4,0 MPa, grubości 30 cm.
17. Wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 mm, grubości 20 cm
18. Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową
19. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70, grubość 5 cm (po uwałowaniu)
20. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 grubość 4 cm (po uwałowaniu),
21. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm, szerokości 75 cm i grubości 10 cm (po zagęszczeniu) – pobocze obustronne
22. Wykonanie zjazdów indywidualnych szerokości 4,00 m i skosach 1,5x1,5 m z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 mm, grubości 20 cm
23. Wbudowanie kostki, krawężników i obrzeży z rozbiórki
24. Humusowanie poboczy (szerokości 25 cm od pobocza z kruszywa do granicy pasa) i skarp z obsianiem.
25. Oznakowanie drogi zgodnie z załączoną stałą organizacją ruchu
26. Opracowanie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
27. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
28. W ramach zadania należy wykonać aktualizacje elektronicznej ewidencji dróg wraz z fotorejestracją w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu RoadMan oraz aplikacji LP-Portal na licencji firmy Lehmann + Partner Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Koninie. Lehmann + Partner Polska Spółka z o.o.; 62-500 Konin, ul. Marii Dąbrowskiej 8; Tel. +48 63 246 74 45 wew. 41. Aktualizacja ewidencji musi obejmować cały odcinek referencyjny remontowanej drogi oraz zwierać wszystkie elementy znajdujące się w pasie drogowym. Fotorejestracja pasa drogowego musi być wykonana w dowiązaniu do systemu referencyjnego posiadanego przez Zamawiającego, zdjęcia sekwencyjne z pięciu kamer o rozdzielczości min. 2452 x 1840.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 889972,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922621,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 889972,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
cały zakres zamówienia za wyjątkiem nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 889972,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.