eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › System inteligentnego sterowania siecią kanalizacyjną



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088149 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
System inteligentnego sterowania siecią kanalizacyjną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48182611100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach/6101-rint-271-1-6-2021-system-inteligentnego-sterowania-siecia-kanalizacyjna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

System inteligentnego sterowania siecią kanalizacyjną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a7d80fc-a7fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Numer Projektu RPMP.05.03.02-12-1005/17 dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5. Ochrona Środowiska Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna – SPR

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043341/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 460389,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Siecią Kanalizacyjną Aglomeracji Jabłonka (dalej: SZSK-AJ)
Realizacja zadań stawianych SZSK-AJ wymaga opracowania i wdrożenia szeregu narzędzi oraz integrującego je systemu informatycznego.
Narzędzia te to przede wszystkim:
• monitoring systemu sieci kanalizacji sanitarnej,
• modele numeryczne sieci kanalizacji sanitarnej,
• dyspozytornia.
Integrację powyższych narzędzi powinna zapewniać baza GIS gromadząca dane dotyczące
majątku trwałego, zdarzeń sieciowych i monitoringu oraz ich udostępnianie modelom numerycznym i
systemowi informatycznemu wchodzącemu w skład SZSK-AJ;
2. Realizacja zadania obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie Systemu Zarządzania Siecią Kanalizacyjną Aglomeracji Jabłonka. w celu zwiększenia możliwości transportowych układu oraz jego niezawodności. Instalacja urządzeń pomiarowych w wyznaczonych punktach ,bezpośrednio pozwoli na stałe monitorowanie układu przesyłu ścieków. Korzyścią pośrednią będzie zmniejszenie zaangażowania zasobów ludzkich i sprzętu w bieżące monitorowanie sieci kanalizacyjnej. Dodatkową korzyścią będzie skrócenie czasu reakcji w przypadku awarii, co powinno pomóc ograniczyć ich skutki. Stacje pomiarowe i przepompownie powinny uwzględniać możliwość zasilania z układu ogniw fotowoltaicznych zmniejszając pobór energii elektrycznej z sieci, kosztem wytwarzanej lokalnie energii odnawialnej. Ciągłe pomiary wykonywane na stacjach monitorowania mają na celu zapewnienie stałego dopływu informacji do dyspozytorni na podstawie których będą podejmowane decyzje o działaniach.
W zakres zamówienia wchodzi:
Zaprojektowanie:
• systemu przesyłania i archiwizacji danych,
• systemu alarmowania obsługi,
• układu zasilająco-sterującego gromadzącego wyniki pomiarów,
• układów ogniw fotowoltaicznych zasilających stacje pomiarowe i główną serwerownię,
• systemu informatycznego zawierającego mapy GIS zbudowanego w oparciu o oprogramowanie SCADA
Budowa/wykonanie:
• stacji pomiarowych wraz z instalacją urządzeń pomiarowych
• serwerowni
• stacji operatorskiej dyspozytora
Modernizacja:
• przepompowni ścieków
Roboty objęte zamówieniem uwzględniające szczegółowe wymagania w stosunku do poszczególnych elementów SZSK-AJ opisanych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym Systemu Zarządzania Siecią Kanalizacyjną Aglomeracji Jabłonka należy zaprojektować i wykonać w szczególności w oparciu o:
• „Szczegółowy opis priorytetów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko" z dnia 05.07.2010. rozdz. II, Priorytet I: Gospodarka wodno-ściekowa
• wymogi prawa polskiego i Unii Europejskiej
• wytyczne techniczne do projektowania i realizacji sieci, przyłączy oraz urządzeń kanalizacyjnych Urzędu Gminy Jabłonka
W związku z planowanym finansowaniem przedsięwzięć ze środków pochodzących z budżetu Wspólnoty Europejskiej i uprawnieniami kontrolnymi Komisji Europejskiej w zakresie realizacji projektów - obowiązkiem Wykonawcy będzie uwzględnianie zasady pierwszeństwa prawa wspólnotowego oraz obowiązek stosowania pro wspólnotowej wykładni przepisów prawa krajowego. Celem spełnienia tego wymogu należy śledzić bieżące przepisy oraz interpretacje i zalecenia na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej - Ministerstwa Rozwoju Regionalnego (adres strony internetowej: www.mrr.gov.pl). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w kolejnych punktach niniejszego programu funkcjonalno-użytkowego.
1.1. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wymaganych opinii, pozwoleń, sprawdzeń, uzgodnień, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym i inne wymagane dla uzyskania decyzji administracyjnej lub skutecznego zgłoszenia robót budowlanych we właściwym organie, które nie wymagają formy decyzji administracyjnej (jeżeli są wymagane przepisami prawa). (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie) oraz zrealizować Roboty niezbędne do osiągnięcia celów, efektów i właściwości funkcjonalno – użytkowych inwestycji opisanych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym Systemu Zarządzania Siecią Kanalizacyjną Aglomeracji Jabłonka.
Zakres Robót objętych przedmiotem zamówienia stanowi:
1. Zaprojektowanie:
• systemu przesyłania danych, połączonego z systemem alarmowania obsługi,
• układu zasilania korzystającego zarówno ze źródeł zewnętrznych (istniejąca sieć energetyczna), wyposażonego w awaryjne źródła podtrzymania zasilania, jak również z energii odnawialnej, wyprodukowanej przez ogniwa fotowoltaiczne
• systemu archiwizacji danych wraz z wizualizacją sieci kanalizacyjnej
2. Wybudowanie/wykonanie:
• centralnego punktu zarządzania przechowującego dane historyczne oraz informacje alarmowe
• systemu informatycznego zawierającego mapy GIS w oparciu o oprogramowanie SCADA
• zestawów ogniw fotowoltaicznych pozwalających na produkowanie odnawialnej energii elektrycznej, zmniejszających pobór energii ze źródeł zewnętrznych (istniejąca sieć energetyczna),
• stacji pomiarowych wraz z układem ogniw fotowoltaicznych, przesyłających dane pomiarowe do centralnego punktu zarządzania (dyspozytorni).
Zamawiający informuje, że w dwóch miejscach – lokalizacjach - przeznaczonych do montażu punktów pomiarowych systemu monitoringu sieci kanalizacji tj.
- ul. Nadwodnia
- ul. 1-go Maja - Stadion
są obecnie prowadzone roboty budowlane w związku z tym realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana w obrębie placu budowy przekazanego wykonawcy zadania pn „Budowa kanalizacji sanitarnej – Budowa kolektora głównego – Jabłonka” – z terminem realizacji zadania do 18.08.2021 roku (firma TRACKTECH Sp. z o.o.).
Wykonawca zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania realizował będzie przedmiot zamówienia w warunkach równolegle wykonywanych robót związanych z budową kolektora głównego.
Zamawiający na etapie postępowania o udzielenie zamówienia dla zadania pn „Budowa kanalizacji sanitarnej – Budowa kolektora głównego – Jabłonka” poinformował Wykonawców o konieczności wykonania systemu monitoringu sieci kanalizacyjnej na podstawie oddzielnego opracowania i wykonania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik:
Program Funkcjonalno-Użytkowy Systemu Zarządzania Siecią Kanalizacyjną Aglomeracji Jabłonka
4. w ramach realizacji Przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do uzyskania wszelkich wymaganych prawem decyzji administracyjnych, warunków, uzgodnień i opinii, koniecznych do realizacji robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, złożenie kompletnego wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji o PNB lub uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia prowadzenia robót budowlanych, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (jeżeli są wymagane przepisami prawa) - na podstawie odrębnego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego osobie wskazanej przez Wykonawcę
5. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego Systemu Zarządzania Siecią Kanalizacyjną Aglomeracji Jabłonka(załącznik nr 11 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38221000-0 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

38221000-0 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne)

38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48150000-4 - Pakiety oprogramowania do kontroli przemysłowej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304406,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304406,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TPB ŁUKASZCZYK SP. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352866618

7.3.3) Ulica: OS. ZA TOREM 3,

7.3.4) Miejscowość: SZAFLARY, ZASKALE

7.3.5) Kod pocztowy: 34-424

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304406,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.