Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338148/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowy Ład na drogach w gminie Śniadowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚNIADOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 11
1.5.2.) Miejscowość: Śniadowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-411
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 863090800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sniadowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.sniadowo.pl/bip/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowy Ład na drogach w gminie Śniadowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0184f50e-6955-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337417/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Nowy Ład na drogach w gminie Śniadowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338148/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGIZ.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Nowy Ład w gminie Śniadowo”, który obejmuje realizację nw. zadań:
1) zadanie I – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowo,
2) zadanie II – Rozbudowa drogi gminnej relacji Truszki – Jakać Młoda,
3) zadanie III – Rozbudowa drogi gminnej w relacji Śniadowo, ul. Milewek – Jakać Młoda,
4) zadanie IV – Rozbudowa drogi gminnej relacji Jakać Borki – Jakać Borowa.
2. Ogólna charakterystyka zamówienia:
1) Zadanie I – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowo, o długości 515,00 m, jest to droga publiczna posiadająca nr 169504 B.
Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe i przygotowawcze, ustawienie krawężnika i obrzeża betonowego, roboty ziemne, odwodnienie, podbudowy, nawierzchnie z betonowej kostki brukowej, nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnie żwirowe, roboty uzupełniające, oznakowanie, kanał technologiczny.
2) zadanie II – Rozbudowa drogi gminnej relacji Truszki – Jakać Młoda, o długości 1622,00 m, jest to droga publiczna posiadająca nr 105923 B.
Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe i przygotowawcze, ustawienie krawężnika i obrzeża betonowego, roboty ziemne, odwodnienie, podbudowy, nawierzchnie z betonowej kostki brukowej, nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnie żwirowe, roboty uzupełniające, oznakowanie, kanał technologiczny.
3) zadanie III – Rozbudowa drogi gminnej w relacji Śniadowo, ul. Milewek – Jakać Młoda, o długości 962,00 m, jest to droga publiczna posiadająca nr 105923 B.
Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie, podbudowy, nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnie żwirowe, oznakowanie, kanał technologiczny.
4) zadanie IV – Rozbudowa drogi gminnej relacji Jakać Borki – Jakać Borowa, o długości 1878,00 m, jest to droga publiczna posiadająca nr 105907 B.
Zakres robót obejmuje;
1) prace projektowe: uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację zadania, opracowanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1363 ze zm.),
2) roboty budowlane: roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie, podbudowy, nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnie żwirowe, oznakowanie, kanał technologiczny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) dokumentacje budowlano – wykonawcze dla zadań 1, 2 i 3,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadań 1, 2 i 3,
c) projekty stałych organizacji ruchu dla zadań 1, 2 i 3,
d) przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze dla zadań 1,2, 3 i 4,
e) Program Funkcjonalno – Użytkowy dla zadania nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5748579,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6268178,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6268178,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIK-PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182028946
7.3.3) Ulica: Poligonowa 32
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Przedsiębiorstwo Instalacji Elektrycznych Sp. J. Jankowski, Sienicki, ul. Żabia 6 18-400 Łomża NIP 7180001914 – roboty branży elektrycznej i telekomunikacyjnej, zadanie II, III i IV,
2) Jemielity Inżynieria Sanitarna s.c. Witold i Andrzej Jemielity, ul. Szeroka 33, 18-400 Łomża NIP 7182138327 - roboty branży sanitarnej, zadanie I, II i IV,
3) Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe KORZENIECKI Krzysztof Korzeniecki Stare Kupiski, ul. Łomżyńska 108A, 18-400 Łomża, NIP 7180011083 - roboty branży elektrycznej i telekomunikacyjnej, zadanie I,
4) D i M PROJEKT Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze Dróg, Mostów Leszek Chmielewski, Wybickiego 20, 07-410 Ostrołęka NIP 7581463454 – wykonanie dokumentacji projektowej, zadanie IV.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6268178,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-15INNE PRZETARGI ŚNIADOWO
więcej: przetargi ŚNIADOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.