eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej położonych na terenie SPZZOZ w Staszowie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej położonych na terenie SPZZOZ w Staszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 78

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48158648504

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalstaszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalstaszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68e6fb81-3f13-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej położonych na terenie SPZZOZ w Staszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68e6fb81-3f13-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037985/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użytecznosci publicznej położonych na terenie SPZZOZ w Staszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej położonych na terenie SPZZOZ w Staszowie w formule „zaprojektuj i wybuduj” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 12.1 „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej – REACT-EU” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390466/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPiZ-380-24/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie numer 1 – Termomodernizacja Spalarni Odpadów Medycznych ze Stacją Dializ. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi:
• Izolację termiczną przegród stanowiących obudowę strefy ogrzewanej budynku,
• Ocieplenie dachu i poprawa szczelności pokrycia dachu;
• Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o.,
• Wymiany okien i drzwi zewnętrznych,
• Poprawa systemu wentylacji w budynku.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy dla zadania nr 1 (załącznik pn. „Zadanie numer 1 – PFU”) oraz projekt umowy.
Zakończenie prac budowlanych wraz z odbiorami i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie jeżeli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 530040,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie numer 2 – Termomodernizacja budynku kotłowni w Staszowie; Modernizacja lokalnej kotłowni na terenie SPZZOZ w Staszowie. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi:
• Izolację termiczną przegród stanowiących obudowę strefy ogrzewanej budynku,
• Ocieplenie stropodachu części wyższej i niższej budynku wraz z poprawą szczelności pokrycia dachu;
• Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o.,
• Wymiany okien i drzwi zewnętrznych,
• Poprawa systemu wentylacji w budynku,
• Montaż konstrukcji wsporczej na dachu budynku na potrzeby ogniw PV,
• Budowy systemu ogniw fotowoltaicznych,
• Podłączenie nowoprojektowanej instalacji PV do istniejącej instalacji elektrycznej budynku,
• Modernizacja istniejącej kotłowni, polegająca na wymianie aktualnie eksploatowanych kotłów parowych na dwa niskociśnieniowe kotły wodne wysokotemperaturowe o mocy 650kW każdy. W chwili obecnej energia cieplna dla potrzeb c.t. oraz c.w.u. produkowana jest przez centralną kotłownię. Łączna moc cieplna istniejącej kotłowni wynosi ok. 1,09 MW).
• Montaż trzech gazowych kotłów warzelnych (w kuchni Szpitala) każdy o pojemności 150L oraz jednego elektrycznego kotła warzelnego przechylnego o pojemności 3x30 L.
• Wymiana istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, od kotłowni do budynku głównego i bloku operacyjnego, na sieć wykonaną z rur preizolowanych układanych w gruncie. Średnice oraz parametry temperaturowe czynnika pozostają niezmienione. Trasa sieci będzie zgodna
z aktualną i co za tym idzie jej długość nie ulegnie zmianie.
• Wymiana istniejącej sieci ciepła technologicznego na potrzeby zasilania central wentylacyjnych, od kotłowni do budynku głównego i bloku operacyjnego, na sieć wykonaną z rur preizolowanych układanych w gruncie. Średnice oraz parametry temperaturowe czynnika pozostają niezmienione. Trasa sieci będzie zgodna z aktualną i co za tym idzie jej długość nie ulegnie zmianie.
• Wymiana istniejącej sieci ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, od kotłowni do budynku głównego i bloku operacyjnego, na sieć wykonana z rur preizolowanych układanych w gruncie. Średnice oraz parametry temperaturowe czynnika pozostają niezmienione. Trasa sieci będzie zgodna z aktualną i co za tym idzie jej długość nie ulegnie zmianie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy dla zadania nr 2 (załącznik pn. „Zadanie numer 2 – PFU”) oraz projekt umowy. Zakończenie prac budowlanych wraz z odbiorami i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie jeżeli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2590465,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie numer 3 – Termomodernizacja Budynku Przychodni Rejonowej w Staszowie. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi:
• Izolację termiczną przegród stanowiących obudowę strefy ogrzewanej budynku,
• Wykonanie na dachu konstrukcji wsporczej dla pompy ciepła na potrzeby c.w.u. oraz ogniw PV wraz z nowym pokryciem dachu i poprawą szczelności pokrycia dachu,
• Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o.,
• Budowa instalacji wraz z wymianą istniejącego źródła ciepła na potrzeby c.w.u.
• Wymiany okien i drzwi zewnętrznych,
• Budowa systemu ogniw fotowoltaicznych,
• Poprawa systemu wentylacji w budynku.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy dla zadania nr 3 (załącznik pn. „Zadanie numer 3 – PFU”) oraz projekt umowy. Zakończenie prac budowlanych wraz z odbiorami i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie jeżeli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1134106,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno - Usługowo - Remontowy ALEMAR Marcin Sałata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661686300

7.3.3) Ulica: Wola Wiśniowska 34

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługi projektowe, kierownik budowy - Zygmunt Drzymalski


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2865000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2865000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2865000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "INSTAL-TECH" ROBERT WYDRZYŃSKI,WOJCIECH WOJDYŁO

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "INSTAL-TECH" ROBERT WYDRZYŃSKI,WOJCIECH WOJDYŁO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 509512892

7.3.4) Miejscowość: Grzybów 33

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2865000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2494000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2494000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2494000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno - Usługowo - Remontowy ALEMAR MArcin Sałata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260375891

7.3.3) Ulica: Wola Wiśniowska 34

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługi projektowe, Kierownik Budowy - Zygmunt Drzymalski


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2494000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.